pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 1. srpnja 2019.

Dom i dizajn: Romantičan interijer


Ovu prekrasnu stilsku fotelju kupila sam na portalu aukcije.hr i odlučila je preurediti i uklopiti u postojeći interijer.

Prije  -  before

Poslije  -  after

Recikliranje starog namještaja me uvijek motivira i veseli. Drveni okvir stilske fotelje sam ošmirglala, bojala prvo temeljnom akrilnom bojom za drvo, zatim pastelnim tonom zelene akrilne boje za drvo i na kraju bijelom akrilnom bojom za drvo tehnikom isprani izgled.


Nakon što sam obojala okvir fotelje  odnijela sam je u Rijeka Dekor gdje su tapaciranje odradili profesionalci koji odlično rade svoj posao.


Za dekoriranje fotelje odabrala sam bezvremenski klasični motiv La Toile de Jouy - pastoralni motiv, koji interijeru daje francuski šarm i izgled.
Danas dizajneri tkanina imaju slobodu u printanju starih pastoralnih motiva iz 18 st.





Staru kristalnu zidnu lampu kupila sam na buvljaku u Italiji, čeka da se očisti i uredi.



Na poleđini naslona fotelje je stari heklani milje (stolnjak) uspomena i sjećanje na moju mamu.
Još jedan od načina kako da stare ručne radove prenamjenimo i damo im još jednu šansu da ponovo zablistaju u interijeru.



Nakon preuređenja fotelji sam produžila životni vijek i ovako personalizirana i dotjerana zablistala je u mom shabby chic domu.


Do idućeg projekta uradi sam, puno pozdrava iz sunčane Rijeke,
                                                                                 xoxo Biljana

Broj komentara: 8:

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails