pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 12. lipnja 2011.

Shabby chic namjestaj & French chic komoda


Drvenu komodu, oslikala sam u french chic stilu. Mislim, da se nje, ne bi posramio ni Grand Trianon, ljetnikovac, palaca, koju je izgradio Louis XIV  u vrtovima Versaillesa. Mozda malo pretjerujem, ali necete mi zamjeriti, jer sam bas zadovoljna makeover-om.
Koristila sam vintage motiv " la toile de Jouy" dekorativno platno, akrilnu boju vanilije,decoupage, sabiranje, 3D viticasta sablona i patina. Srdacan pozdrav iz Rijeke, B.

Prije  -  before


92 komentara:

  1. It is stunning, Biljana. I love it!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna je i tako chic, bravoo Biljana!!!
    Puse.

    OdgovoriIzbriši
  3. Možeš se ti hvaliti do mile volje jer ovo ti je predivno:))) Uzorak je za pet a šablona me ostavila bez riječi:))))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. fantastično, svala druga riječ mi se čini suvišnom :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Pre dobro je ispao makeover komode. Fantastična kombinacija.

    OdgovoriIzbriši
  6. sve mi je odlično. Od šablone do ručkica. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  7. ovo je tako kičasto chic da je božanstveno!!!!!...
    i luj XIV bi se poklonio pred njom:)))...
    svakako to moram doći vidjeti uživo samo pripremi jastuke na podu kad padnem u nesvjet da ne razbijem glavu:)))....

    OdgovoriIzbriši
  8. Impresionante,, vaya cambio.... realmente es un trabajo admirable
    cristina

    OdgovoriIzbriši
  9. Ovo bi ipak maznula njegova voljena Marija Terezija, komoda je tako čarobna, prelijepa, ženstveno raskošna, mislim da mi je ovo do sada tvoj najnajdraži uradak... zbilja sam oduševljena:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Od ovoga zastaje dah. Ne prođe đan a da ne svratim na ovaj predivan blog. Prekrasno!!!!
    Žana-Makarska

    OdgovoriIzbriši
  11. Dobra kombinacija uzorka, ručkica i boje. Prekrasno je ispala - kao šlag torta ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. This is so beautiful. I love the toile on the panels. Very pretty.

    hugs
    Sissie

    OdgovoriIzbriši
  13. Moj duboki naklon!
    Savršena je, za najluksuznije ambijente!

    OdgovoriIzbriši
  14. Nemam riječi, ljepota me je učinila nijemom, pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  15. Jeste, ova komoda se zaista ne bi stidela u najluksuznijem okruzenju..Eh, sto ne umem tako da preuredim..Mogla bi ovde od toga napraviti vrlo unosno zanimanje(narocito sa motivima za deciji namestaj).Zaltna ruke imas;)

    OdgovoriIzbriši
  16. que preciosidad! que belleza Biljana! menudo cambio! te ha quedado finísima la cómoda!

    OdgovoriIzbriši
  17. Wow,predivno,jedina riječ koja mi trenutno pada na pamet. .a dalje sam bez riječi od ljepote koju si napravila.

    OdgovoriIzbriši
  18. Biljana que trabajo mas espectacular, la tela ideal.
    Te felicito por este maravilloso trabajo.
    feliz semana........

    OdgovoriIzbriši
  19. You totally changed the look ... wonderful job
    please visit me if you can
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  20. Nisi nigde preterala u pohvalama sebe...ova komoda je dokaz da te treba stvarno, ali stvarno nazavati majstorom shabby chic-a.Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  21. Very nice work!!! I am looking for such a paper or napkin. Is there any chance i can buy It from you (I mean napkin or papier) or i will send you back different paper or napkins :D

    OdgovoriIzbriši
  22. It's fantastic!!!
    How have you done.
    Very beautiful
    Monica

    OdgovoriIzbriši
  23. ¡¡¡¡Preciosa¡¡¡¡.......menuda transformación de ranita a princesa.
    Bsts.

    OdgovoriIzbriši
  24. Oh this is so beautiful!!! Awesome job!!!!

    OdgovoriIzbriši
  25. Absolutely stunning...loving the detail around the knobs!!

    OdgovoriIzbriši
  26. OMG - This is so lovely! WHat a beautiful vision you had and created a stunning transformation! xo

    :D Lynda

    OdgovoriIzbriši
  27. Un cambio espectacular, te ha quedado ¡divino!.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  28. Ajoj, ajoj...padam na koljena i molim se da jednog dana sama napravim nešto poput ovog!
    Draga Biljana, ovim si nadmašila samu sebe i neka se posrame svi restauratori jer oni ovako nešto ne bi znali napraviti!
    Prvo sam se divila na fejsu, pa sam malo predahnula da mi srce ne otkaže i sad opet gledam, divim se, ne vjerujem vlastitim očima!
    Svaka ti čast na znanju i umijeću!
    Sve pohvale!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  29. Ajme meni! Draga Biljana, ovo je jedan od najboljih makreovera koje sam vidjela! Ti znaš da ja obožavam tvoje radove, ali ženo, ovo je božanstveno! nema riječi! U transu sam! I bez teksta, a to se ne događa često. BOŽANSTVENO!!! Klanjam se do poda!!!

    OdgovoriIzbriši
  30. predivan rad, ostala sam bez teksta :)

    OdgovoriIzbriši
  31. That's a beautiful re-do! Love it!

    OdgovoriIzbriši
  32. Stvarno predivno :) Posebno nakon slike before -totalni makeover.

    OdgovoriIzbriši
  33. Belissimo!!!Espetacular amiga,parabéns pela beleza de seu trabalho,com detalhes lindissimos.Tenha uma ótima semana,bjosss.

    OdgovoriIzbriši
  34. Incredible, Biljana! Too cute :)

    Great Job
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  35. Una maravilla como todo lo que tu haces.
    Abrazos

    OdgovoriIzbriši
  36. Hello Biljana,
    Another great before and after. Very, very nice.
    Bisses,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  37. Kakav preobražaj!!Stvarno imaš biti na šta ponosna...

    OdgovoriIzbriši
  38. Ostala sam bez teksta od oduševljenja :), sve na komodi deluje tako čarobno i romantično :)))!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Wow! That is a fabulous makeover. So beautiful!
    ~ Julie

    OdgovoriIzbriši
  40. Another stunning makeover, Biljana! This is definitely a "Cinderella" transformation worthy of a palace! ;)

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  41. this transformation is sooooo lovely! well done!

    OdgovoriIzbriši
  42. That is amazing and beautiful, Celeste, victoriantailor.com

    OdgovoriIzbriši
  43. :O Amazing!!! Congratulations! Very good idea the 3d. Where can I find it?
    Pepa.

    OdgovoriIzbriši
  44. Amazing work! You should get special prize for this.Greetings from Poland:)

    OdgovoriIzbriši
  45. With some delay, I just tell you that your makeover is absolutly beautiful !
    I'm a fan of everything you do...
    Good weekend, bises.
    Mylise :))

    OdgovoriIzbriši
  46. what a fantastic kokoda!!!! Wonderful !!!
    you have done a great job!
    hugs
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  47. This is beautiful! How did you do the pattern around the knobs? Love it!

    OdgovoriIzbriši
  48. You are truly an artist! This is a stunning makeover! It's gorgeous!
    Best Wishes and Blessings,
    Amanda

    OdgovoriIzbriši
  49. I am so happy to have found your beautiful blog. Even though we are miles apart... shabby chic-ness brings us together. I love it. You did an amazing job.

    OdgovoriIzbriši
  50. Wowza. That is beautiful. Thanks for linking it up to Motivated Monday at beColorful
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  51. This piece turned out beautifully, well done!
    You should be proud of yourself!
    Linda

    OdgovoriIzbriši
  52. Very Beautiful and Unique!! From such a simple piece into something truly elegant.....Nicely Done!

    Lori

    OdgovoriIzbriši
  53. So pretty! That's what I call a piece of art. :)

    OdgovoriIzbriši
  54. I love the softness of the colors....you did a wonderful job!

    Have a great day!

    OdgovoriIzbriši
  55. STUNNING is a very good word to describe this! I'm SO in AWE!! Thank you for sharing. I wish you shared a tutorial for the details around the knobs. I've been looking for a way to do that kind of thing on a dresser I've repainted and need to hide holes on ;)

    OdgovoriIzbriši
  56. Ne da je dobro?Nego je MNOOOOGO DOOOOBRO!

    OdgovoriIzbriši
  57. Oh My God, what a transformation from something so plain to something so beautifuL!! I just love it! take care, Maryann

    OdgovoriIzbriši
  58. Fantastyczna robota Biljana!!!! pozdrawiam

    OdgovoriIzbriši
  59. What can I say... its monderful!!!!!
    I just love it!!!!

    besos

    eljardindemiduende ^^

    OdgovoriIzbriši
  60. Maravilloso, como todo lo que tu haces.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  61. Beautiful! Love the decoupage touch. totally transformed!

    OdgovoriIzbriši
  62. It is beautiful! You did an awesome job!

    OdgovoriIzbriši
  63. This. is. Gorgeous. Love it.
    Fondly, Tami
    www.thisandthatfromtami.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  64. Ostala sem brez besed, tako všeč mi je to, kar si naredila!!!

    OdgovoriIzbriši
  65. Very nice French furniture... That would make a perfect gift :)

    OdgovoriIzbriši
  66. Stvarno ovako divno napravljene stvari ostavljaju bez teksta..ovo je vrh vrhova..prekrasnosti..veliki pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  67. ostala sam bez riječi, divne radove imaš, sve mi je prekrasno!!

    OdgovoriIzbriši
  68. This is beyond impressive - amazing transformation!
    Just beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  69. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  70. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  71. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  72. Prelepo.KOju boju ste koristili za prskanje cetkicom?Poz.:))

    OdgovoriIzbriši
  73. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  74. Fantastičan rad!!! Prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  75. Biljana, molim Vas za informaciju: Gdje se online mogu kupiti ovakve ručkice za komode ? U Sarajevu sam BiH. Lijep pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
  76. Biljana, molim Vas za informaciju: Gdje se online mogu kupiti ovakve ručkice za komode ? U Sarajevu sam BiH. Lijep pozdrav !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Cecilia oprostite, ja tek sada vidim vaš komentar, jer sam slučajno nešto tražila i otvorila ovaj post. Ručkice sam kupila u Zara home u Zagrebu imaju i on-line prodaju a asortiman im uvijek varira. Lijep pozdrav

      Izbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails