pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 12. rujna 2012.

Shabby chic oslikana skrinjica

Inspiraciju za dizajn skrinjice, nasla sam u zidovima starih slavonsko-baranjskih kuca, kao sto su ove.
Sjecate se zidova, okrecenih i ukrasenih s valjkom s razlicitim mustrama-sarama, to su zidovi mog djetinjstva, obozavam ih:-) Rado bih imala metalni valjak u koji se sipala boja i gumeni valjak s mustrom. Svaki put kad idem za Slavoniju, kazem sebi, da cu ih potraziti i nabaviti, ali nikada dovoljno vremena za sve:-(
Skrinjicu sam bojala akrilnim bojama, sablone sam slagala kako bih dobila jednostavnu mustru, decoupage s motivom ruze Cath Kidston, 3D sablona sa kitom za drvo i patina.
Htjela sam, da skrinjica ima rustikalni, starinski sarm. Ima li?
Prije - before
Poslije - after
Poslije, dugog i toplog ljeta, konacno se jesen osjeti u zraku.Obozavam boje i mirise jeseni. U moja 4 zida, ukrasne tikvice-bundevice su neizostavan jesenski dekor, pa neka jedna bude i dekupazirana:-)
Pozdrav svima, iz kisom okupane Rijeke xoxo  Biljana





Broj komentara: 29:

  1. so pretty Biljana. and that white pumpkin is adorable.
    rita

    OdgovoriIzbriši
  2. dulce y muy bonita.... me gusta mucho

    OdgovoriIzbriši
  3. Qué bien te ha quedado la combinacion de decoupage, estarcidos y relieve, me gusta mucho el resultado

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Škrinjica je prelijepa, ispod tvojih ruku sve se pretvori u nešto posebno:)) Decoupegirana tikvica- super ideja!

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful work as always. I like the contrasting colors on the box, and your gourds are so cute.

    OdgovoriIzbriši
  6. Piękne stare domy, takie tajemnicze i romantyczne:)
    Pod dachem tego drugiego domu coś wisi, co to jest?
    Tylko się nie śmiej z mojego pytania :))))
    Skrzyneczka urocza jak zawsze! Jestem zakochana we wszystkich Twoich pracach:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Uspjela si stvoriti pravi starinski, rustikalni šarm... nekako mi nostalgično izgleda ovako ukrašena:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako volim tvoje radove Biljo,jasna mi je tvoja inspiracija starim seoskim kućama i meni su prelijepe..jako lijepo ti je sve:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlićni su ti radovi .. škrinjice su stvarno prekrasne !

    Savjetnik

    OdgovoriIzbriši
  10. A very beautiful work. The box is amazing and the automn - pumkins as well, hugs from Greece

    OdgovoriIzbriši
  11. Stvarno je nevjerojatno u čemu čovjek sve nađe inspiraciju.Tvoj je čista perfekcija!

    OdgovoriIzbriši
  12. Preslatka je!
    Ti valjci za zidove me podsećaju na detinjsvo, svi su tako šarali zidove, onda su došle tapete, pa su ih izbacili, ponovo se vraćaju, ali valjaka nigde.
    Veoma se divim tvom radu :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Maravillosa caja y esas calabazas te quedaron geniales.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  14. prava starinska škrinjica za sakrit uspomene :-D

    OdgovoriIzbriši
  15. So pretty, Biljana! Thank you for sharing your creative project at Potpourri Friday!

    OdgovoriIzbriši
  16. What a pretty project! Love the painted gourd!

    OdgovoriIzbriši
  17. sjećam se tih zidova, i takve sobe, baka mi je u Slavoniji živjela u takvoj kući. Škrinjica je baš pogođena, za takve uspomene...Bravo biljana!

    OdgovoriIzbriši
  18. Biljana - the boxes that you create are just so beautiful! You truly are so talented! :)

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  19. Sjećam se jako dobro cijelih zidova i bordura svih fela okrečenih valjkom tad mi je to bilo vez veze, kičasto a sad bi to voljela napraviti kod sebe( mislim na bordure). Tražila sam takav valjak ali nije bilo uspješno. Pobacali takve stvari kad je ovakvo ukrašavanje zidova prestalo biti IN.
    Kutijice su ti savršene.Da,uspjela si napraviti starinski štih.Pozz iz Slavonije
    ( kad budeš idući puta dolazila svakako se javi, voljela bi da nam se ukrste putevi i da popijemo kavicu)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bas mi je zao Branka, upravo danas sam se vratila iz Slavonije, ali iduci put svakako cu se javiti:-)

      Izbriši
  20. Que Maravilla como siempre Biljana! preciosa!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails