pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 15. listopada 2013.

Makeover starih ladica, u police za zid

Stare, odbacene ladice, preuredila sam u vintage shabby chic stilu. Ladice sam osmirglala, obrisala i obojala prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo. Na dno ladica, stavila sam graficke slike ( krava i cajnik ) jednu mislim, da sam davno skinula sa bloga The Graphics Fairy. Slike sam stavila, transfer tehnikom.
Potrazite među starim stvarima, u vasem podrumu, garazi, stare ladice iz nekog ormarica, stola, obojajte ih i uredite.
Ovo je, jednostavan nacin, ako zelite osvjeziti interijer s novim detaljem. Stara ladica ce posluziti kao nova polica u kuhinji, kupaoni, hodniku, ili nekoj drugoj prostoriji u stanu.

Prije  -  before

Poslije  -  after
Ladice - police, mogu se koristiti u razlicite namjene u interijeru, prvobitno sam mislila, da cu ih koristiti u kuhinji, kao policu za zacine
ali sam se predomislila i stavila ih u hodnik, kao police za kljuceve i ostalo


Zahvaljujem Pameli sa bloga Becalorful
Or did you see how
took this vintage piece from interesting to extraordinary?
Stilski Toaletni stol - prije (1)
Here's a sneak peek of her final look.
To see the entire piece stop in and see her 


Zahvaljujem Maryann sa bloga Domestically Speaking

Paint Party Time!
 #5 ~ great piece in a gorgeous gray from Biljana Shabby

Toliko od mene, do iduceg citanja, puno pozdrava svima,
                                                                                             xoxo  Biljana

Broj komentara: 25:

  1. Asti ga miša...dobre li ideje, svaka čast Biljo, prekokrasno si to sredila!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Super vam je ovo Biljana. Ja nikako da razumijem kako se skidaju sa The grafics fairy-a te slike.
    Možete li mi to objasniti.
    Unaprijed Vam zahvaljujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala draga Vesna :) Odi na blog The Graphics Fairy, i potrazi vintage slike, toga ima jako puno (razvrstano po kategorijama), koja ti se dopadne, spasi na komp i isprintaj, pozdrav

      Izbriši
  3. Unos trabajos extraordinarios.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlicno si napravila te ladice.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  5. Que original y bonito trabajo... me gusta mucho
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. You are so creative, I like these shabby pieces so much:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Me encanta lo que has hecho con los cajones, te han quedado preciosos.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  8. Hej hooo... Evo tek sam se vratila u blogosfericu i općenito u svijet kraftanja, kolača i svega ostalog pa povodom toga imam jedan giveaway...
    Pozivam te da pogledaš o čemu se radi :)
    http://unique-hrebina.blogspot.com/2013/10/darivanje-giveaway.html

    a polica je zbilja odlična...savršena čak :)...

    OdgovoriIzbriši
  9. esos cajones te han quedado preciosos.... ¡¡¡¡¡ me encanta la imagen de la vaca , muy bien aprovechados , un beso

    OdgovoriIzbriši
  10. Savršeno, sve je tako kod tebe :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Me encanta el reciclado que has hecho de esos viejos cajones...ahora lucen mucho más bonitos y ademas son prácticos
    Un beso

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  12. Oh how fabulous is this idea. Love it. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  13. I love everything about this project. Rescuing the drawers, the colors you chose, and the graphics.

    OdgovoriIzbriši
  14. ovo s ladicama mi je fantastična ideja :D

    OdgovoriIzbriši
  15. the cabinet looks so cool, love the way you redie the cabinet, love the artwork inside the drawers, lovely...come on over for a visit...phyllis

    OdgovoriIzbriši
  16. Love the cows! Beautifully done! Thanks so much for sharing on The Creative Home & Garden Hop! I can't wait to see what you share today :)

    OdgovoriIzbriši
  17. These are so pretty - what a lovely idea. The stencils are beautiful. Do come over and share them at Empty Your Archive - we are linking up shelving projects of all sorts this week - Alice @ Mums Make Lists

    OdgovoriIzbriši
  18. Thanks for mentioning your feature on BeColorful. I appreciate it. Loved the piece. You do such amazing things with paint. :D Have a great week.
    Pamela

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails