pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 20. studenoga 2013.

Shabby Chic Vjesalice za kljuceve



Hodnik u domu, odaje prvi dojam o prostoru u koji se ulazi. Jedan od elemenata u ulaznom prostoru je i polica za odlaganje kljuceva ili drzac - vjesalica za kljuceve.
Osim estetike, vazna je i funkcionalnost. Ovi Shabby Chic drzaci za kljuceve su za retro i romanticne interijere, uvijek zenstvene i chic, ali kao detalj u svakom interijeru su dobrodosli :)
Prva dva sam bojala tirkiznom i prljavo bijelom bojom. Decoupage tehnikom stavila sam vintage motiv ruze sa Green Gate salvete, malo patine, prskanje bojom i rucka od stare zahrđale zice.





Kod ove dvije podloge, slike sam stavila, koristeci se transfer tehnikom. Mozete izabrati fotografiju,sliku ili  tekst po vlastitom izboru i ukusu. O ukusima ne raspravlja :) Da li Vam se dopada ?






Zahvaljujem Maryann sa bloga Domestically Speaking sto je u svom Power of Paint Party istaknula moj prosli projekt -


Power of Paint Party ~ come share your paint project
 
#6 ~ lovely bathroom signs from Biljana Shabby


Puno pozdrava svima, do iduceg posta, xoxo  Biljana

24 komentara:

  1. Beautiful. Love your work.

    I`m your new follower
    Have a great evening

    OdgovoriIzbriši
  2. Son todos preciosos. Me gusta mucho cómo el fondo de tus trabajos y cómo los envejeces.
    Abrazps

    OdgovoriIzbriši
  3. Qué bonitos Biljana, me gusta cómo combinas el decoupage con los estarcidos, queda precioso
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. una maravilla de trabajos... felicidades

    OdgovoriIzbriši
  5. ma, meni se sviđa svaki tvoj projekt, doti jedan!

    OdgovoriIzbriši
  6. Que bonitos Biljana!! Tus trabajos tienen tu sellos personal!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno draga Biljo... Perfektno!!
    Srdačan pozzz!

    OdgovoriIzbriši
  8. Maravillosos, no sabría cual elegir.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  9. Your projects are beautiful. I love all the graphic designs.

    OdgovoriIzbriši
  10. tak nekaj bi meni super doplo...a ne kaj nikad ne možemo nać ključeve... super su

    OdgovoriIzbriši
  11. O joj, uopće ne trebaš pitati, kod tebe je sve na vrhuncu! Pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Unos trabajos preciosos, te han quedado de lujo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  13. maravillosos trabajos..... ¡¡¡ me encanta el cartel de las rosas.... besoss

    OdgovoriIzbriši
  14. They are all so pretty and practical too! Thank you for sharing it at What We Accomplished Wednesdays.

    OdgovoriIzbriši
  15. I love the turquoise and white. Perfect patina on the key hangers.

    OdgovoriIzbriši
  16. Such pretty key holders! Love the variety of designs to match every decor. Thanks so much for sharing at Ivy and Elephants.
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails