pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 20. lipnja 2011.

Oslikani namjestaj - stolica

Osnovne smjernice za oslikavanje stolice, bile su: "jaka" boja lavande i da bude romanticna. Pozeljeno - ucinjeno:-)
Radila sam decoupage na stolici, sa prekrasnim vintage motivom ruze, sablonu i doradila bojom.
Meni je posebna i lijepa, a najvece priznanje je odusevljenje i osmijeh na licu vlasnice. Pozdrav i pusa svima, B.
Prije  -  before
Poslije  -  after

41 komentar:

  1. Una preciosidad de silla, te ha quedado maravillosa.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana, un cambio espectacular me ha encantado.
    besossss¡¡¡¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  3. može meni jedno oslikavanje namještaja od čarobnice za makeover :) :) oduševljena sam

    pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Tiho patim jer kao i uvijek tvoja remekdjela me ostavljaju bez daha....Preedivnooooooooooooo!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. kako je lep motiv ruza,i prava si mu mesta nasla za ovu stolicu!!Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  6. cudności Biljano!!! kocham fiolet i róże:))
    pozdrawiam

    OdgovoriIzbriši
  7. no če se pa na temle stolu ne sedi kraljevsko... čudovit je, všeč mi je razmerje barv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Stolica je od početka do kraja potpuno neprepoznatljiva, i odlično da je tako, ispala je super:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ficou lindo e elegante ámiga!!!!Tenha uma ótima semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka čast tako si je lijepo ukrasila, sviđa mi se boja stolice,ružice, prekrasno draga Biljana, bravoo!
    Pusa veelika:)

    OdgovoriIzbriši
  11. super!!!
    evo mene u rijeku sa sve 4 stolice ;-)

    OdgovoriIzbriši
  12. Šta reći na ovo!!! Sve mi se ljubičasti pred očima, jer upravo sam se divila Goginom vanstrokiranju u ljubičastom i dođem k tebi, pa opet ljubičasto!!! Ali, bez brige, jako mi se sviđa :))))
    Ruže i šablona, predobro!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. WOW ! Prelepo!
    Boja rad, ruža, ma sve je savršeno!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ma kako vlasnica neće biti oduševljena, vjerojatno cijelo vrijeme zaljubljeno gleda u nju:)) Prekrasna stolica!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Imam jednu staru stolicu koju cuvam i cuvam, Hmmmm, da sam bar pola mastor kao ti. Cuvam ja nju i dalje, videcemo, cuda se desavaju. Mozda ove tvoje divne ruke nauce stvarati i na daljini. Ma ne bi mene ni to cudilo kod tebe: zeno draga pa ti si cudo za ove stvari i opet iz nova me ostavis bez daha.Pusaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  16. Ovo je pesma za oci:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Prava ženska romantična stolica. Samo pričekaj, sad će ti kolegica donijeti stol da ga preurediš da ide uz stolicu. Lijep rad.

    OdgovoriIzbriši
  18. Predivna boja!Kao sumske ljubicice!
    Puno toplih pozdrava
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakva romantika, prava stolica za zaljubljivanje :D

    OdgovoriIzbriši
  20. obožavam ljubičasto. zamisli da imam ovako lijepo urađeni stolac?? kakve bi tek tad ljubičaste radove radila, eh

    OdgovoriIzbriši
  21. hermosa te ha quedado esta silla !! muy delicada ! besos

    OdgovoriIzbriši
  22. I ti si zaplovila u lilaste boje. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  23. I like so much this work!!!
    so beautiful color...
    have a happy day,

    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  24. Divno,divno,predivno i boja i motiv uh...

    OdgovoriIzbriši
  25. Iako nisam vlasnica,ja sam oduševljena i imam osmijeh na licu!

    OdgovoriIzbriši
  26. Just stunning work. First time to your blog and everything is breathtaking.
    Ann

    OdgovoriIzbriši
  27. Beautiful transformation of the chair and I love the colors and the images you chose... very pretty. Visiting from Show and Tell Friday. Have a lovely weekend!~Poppy

    http://withadashofcolor.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  28. I am just reminding everyone about tonights link party that runs Friday evening through Mondays!
    I also have an ongoing give away link party now too.
    Hope to see you soon.
    http://bacontimewiththehungryhypo.blogspot.com/
    come strut your stuff

    OdgovoriIzbriši
  29. Hi Biljana~ Your chair is absolutely darling! I love the pretty color you chose~and the rose accents are just perfect!! Thanks for sharing this sweetness at the party this week :)

    OdgovoriIzbriši
  30. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha.
    Lindo trabalho... a cadeira ficou com um ar romântico e delicado.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ✿•˚。
    ° 。✿ °° 。
    ●/✿
    /▌
    / \ 。 ✿

    OdgovoriIzbriši
  31. Thanks for coming to the Bacon Time party hope to see you each week!

    OdgovoriIzbriši
  32. zanimljivo, volim tvoj blog :D
    posjeti moj blog ako želiš, novi je, napravila sam ga prije nekoliko dana
    http://fashiondesinger123.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  33. Ja bih rado bila vlasnica. Predivno bi mi se uklopila. Tako divan rad draga Biljana.

    OdgovoriIzbriši
  34. Uh! I ja bi rado sjedila na jednoj ovakvoj stolici s "Biljana potpisom"!!! Predivna!!!

    OdgovoriIzbriši
  35. I loved! (amei)I live in Brasil. Kiss (beij0)

    OdgovoriIzbriši
  36. Hello Biljana welcome in my blog. I live in Rio de Janeiro. Very kisses. Your works are wonderful!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails