pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 10. srpnja 2010.

Decoupage ogledalo

Komplet je gotov. Da drvena vjesalica za hodnik ne bude usamljena uredila sam i ogledalo.
Postupak isti: prvo sam obojala bijelom akrilnom bojom, zatim naljepila motive salveta.
Kad se osusilo nanela sam 2K lak, pukotine sam popunila smedjom uljanom bojom, a samo preko rubova sam presla bitumenom.Makeover je gotov, a ja sam zadovoljna:))))))))
  Ovih dana iznenadjenjima nema kraja, dobila sam blog nagradu od jos divnih i kreativnih blog prijatelja: 
 Tea, Monna, Ninochka i   Kaca.
Kaca mi je dala ovu prekrasnu blog nagradu:
koju ja od srca proslijedjujem svim mojim sljedbenicima, dragim i nadasve kreativnim ljudima, koji prate moj blog, jer svi ste je zasluzili:)))) Pusa svima, Biljana
I give this blog award, to all my creative followers.You all, do beautifull artworks.
Congratulations, hugs Biljana

Broj komentara: 38:

  1. prekrasan komplet za hodnik:)))......vjerujem da je uživo još ljepši;)).....
    pusa:))....

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja sam zadovoljna. Jako. Super si to odradila. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno ogledalo Biljana!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Biljana, como siempre un precioso, elegante y romantico trabajo.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivno ogledalo. Kakav komplet!!!!!! uf, da mi je tako nešto :))

    OdgovoriIzbriši
  6. čestitam na nagradi, a ogledalo je za past u nesvjest!

    OdgovoriIzbriši
  7. draga biljana navrati do mog bloga gdje te čeka nagrada!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantazija! Ima li još koji komad namještaja u kući, a da ga nisi sredila?

    OdgovoriIzbriši
  9. Divno Biljana ! Imam neko staro ogledalo slično ovom (mislim na dimenzije i oblik) ali ne znam kako da ga malo sredim da dobije svežinu i da se nađe u sobi ili u predsoblju ! Nadam se da ću smisliti nešto ! Hvala na divnim slikama i idejama !

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala vam drage moje na posjeti i komentarima.
    Ha, ha Mojca, volila bih da mogu čarati, šta bih sve načarala.....
    Ima Jasna, ima, tek sam počela, samo vremena imam malo.Pomalo, bit će...
    Puse svima:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Baš kad pomislim Bilja je završila sa bojenjem po kući...hahaha...ti nađeš još nešto...i sve ispada bolje i bolje...Zahvaljujući tebi i ostalim kreativkama koje ljube Shabby, zavoljela sam ga i ja...
    Hvala za nagradu...pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Bravo ! Bravo !!!
    its wonderful,
    have a nice day,
    abrazo
    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  13. Olá Biljana
    Thank you for your visit and comments. You make me fell very happy.
    All you have here are very beautiful, I am very plesead. You have wonderful hands.
    Hugs
    Ana Paula

    OdgovoriIzbriši
  14. Naravno da si zadovoljna i moraš biti, jer ogledalo je dobilo novu dušu i izgleda fenomenalno!!! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. I love coming here to see your work, this mirror is stunning
    Have a lovely crafty week
    hugs June xx

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala draga Sanja i Phoenix, puse:))
    Sari, Elia, Ana Paula, June thanks for visit and lovely comments, hugs Biljana

    OdgovoriIzbriši
  17. beautiful work, very delicate and romantic :)

    OdgovoriIzbriši
  18. bravo, sve moje pohvale. Mozda jednog dana i ukapiram koji je taj materijal i uradim nesto i sama. Na zalost zivim u drzavi gde se drugacije prica i ne znam pod kojim nazivima da trazim te lakove i boje. Dok se ne snadjem uzivacu u tvojim radovima, prelepo ogledalo.

    OdgovoriIzbriši
  19. draga biljana,molim vas da posjetite moj blog

    tamo vas čeka mala nagrada :)

    pusa,tina

    OdgovoriIzbriši
  20. i tribas bit zadovoljna draga,jer ogledalo je savrseno!!predivan komplet si napravila..kisss!!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Ovo predivno izgleda! Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  22. Thank you Aiwenore and Marina:))
    Hvala drage moje Ami, kaca, tina i Pipistrela, vasi komplimenti daju mi krila:))
    Pusaaaa

    OdgovoriIzbriši
  23. Evo me i do tebe draga susjedo, lijepo sam se načitala i naučila još toga o decopeu, vidim da te ni izltei ne izbacuju iz outa a da nam ne predtaviš nešto novo, i to je jako dobro, stići ću i do toga da ga primjenim ali sad sam sva u heklanju, vrećicama lavande i tome slično, pozdrav, eto me opet za koji dan, takok d aimam za čitati i popiti kavu usput. Pozdrav, neznam kako kod vas ali naš Peroj je pretopao. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  24. prekrasno mi je doći ovdje vidjeti neko novo umjetničko djelo, prekrasan komplet vješalica i ogledalo!!!sve je tako romantično...

    OdgovoriIzbriši
  25. Wow I just got this mirror! Congratulations! :)

    Sarah

    OdgovoriIzbriši
  26. stvarno je predivno ogledalo :)

    OdgovoriIzbriši
  27. Thanks Sarah:))
    Hvala draga iris, arba,i loredana, na posjeti i lijepim rijecima, pusaaa:))

    OdgovoriIzbriši
  28. Your mirror is relly pretty ,I love it!
    Congratulations for your prize
    Love

    OdgovoriIzbriši
  29. Thank you Pricesa Nadie, hugs Biljana

    OdgovoriIzbriši
  30. Hello Biljana!

    Thank you for your visit and comment. I love your blog and your pieces. They are wonderful and very pleased. Congratulations.
    I will come visit you whenever when I have opportunity.
    A kiss from Portugal

    Cris

    OdgovoriIzbriši
  31. Thank you Cris, for visit my blog, hugs Biljana

    OdgovoriIzbriši
  32. Работы у Вас все потрясающие ! очень люблю этот стиль ! Удачи Вам и творческих успехов!

    OdgovoriIzbriši
  33. divno ogledalo,ali je mene vide odusevila fotelja koja se vidi u ogledalu,jesi li i to ti radila?
    meni je zivotna zelja da uradim jednu takvu :)

    OdgovoriIzbriši
  34. I love the flowers on the frame of the minors.

    -zane

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails