pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 22. svibnja 2014.

Dom i dizajn: Chalk Paint by Annie Sloan



Tko je Annie Sloan ?
Annie Sloan je umjetnica, dizajner interijera, osoba koja je napravila unikatnu dekorativnu boju i nazvala je Chalk Paint. Napisala je vise od 25 knjiga o bojama, bojanju namjestaja, mijesanju i kombinaciji boja.
Annie Sloan je izvor moje inspiracije. Njena dekorativna boja je vise od boje. Da li mozete zamisliti boju koja pokriva sve povrsine: drvo, beton, metal, plastiku, staklo...boja za sve povrsine u interijeru i eksterijeru. Boja se brzo susi i ima mat, barsunasti izgled.


Paleta boja je prelijepa, a mijesanje i kombinacija istih boja bezgranicna.
Kreativno bojanje namjestaja i izvor inspiracije svakog kreativca je Chalk Paint by Annie Sloan.
Mozete li, zamisliti moju radost, kad je stigla dugo ocekivana boja, zahvaljujuci mojoj prijateljici, koja ju je donijela iz Austrije.

Prvi put bojam komad namjestaja sa bojom od Annie Sloan i zato sam htjela da izvor inspiracije za moj projekt, upravo bude jedan od njenih projekata
To je SGRAFFITO dekorativna tehnika crtanja, vise o dekorativnoj tehnici mozete procitati ovdje
na blogu Annie Sloan.
Ovo je moj prvi projekt sa sgraffito - dekorativnom tehnikom crtanja, ipak je potrebno malo vjezbe i iskustva, ali za prvi put i nije tako lose :)

Prije  -  before




Poslije  -  after
Preuređenje starog namjestaja je uvijek izazov. Htjela sam da ovaj stol bude drugaciji, vise artisticki, pa sam za gornju povrsinu izabrala dekorativnu tehniku crtanja.
Cijeli stol sam obojala original bijelom bojom od Annie Sloan, a gornju plohu sa Versailles bojom od Annie Sloan.
Jednostavan motiv crteza - kucice i drvece po zelji i odabiru moje sestre, vlasnice stola :)


Na doljnju plohu stola, stavila sam malo dekupaza, cvjetni motivi salvete Green Gate.
Rubove stola sam malo pohabala - osmirglala. Cijeli stol sam presla sa voskom - clear and dark wax by Annie Sloan, koji je zastitio stol i dao mu patinu - starinski izgled.



Kako Vam se dopada, ovakav nacin bojanja i oslikavanja namjestaja?
Do iduceg projekta prije i poslije, srdacan pozdrav,
                                                                             xoxoxo Biljana





Broj komentara: 20:

  1. Biljo moja .... predivnoooo... kako to da kod nas nema kupiti te piture... u svemu smo zadnji.....

    OdgovoriIzbriši
  2. Odgovori
    1. Sve znas Vesna :) kako je malo potrebno za radost :)

      Izbriši
  3. Qué bonita te ha quedado¡¡ las pinturas de Annie Sloan son una maravilla...a mi me encantan
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Интересна публикация и красиво преобразуван стол!

    OdgovoriIzbriši
  5. jako jako jako mi se sviđa!
    čitala sam puno o tim bojama po američkim blogovima, gledala njihove radove i divila se, naravno. isto tako me i interesira i milk paint od Miss Mustard Seeds. Htjela sam ih naručiti preko neta, ali carina+poštarina+neki još pdv na sve to=preskupo :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Ana-Marija :) da, za nas je zaista preskupo, ja sam htjela naruciti iz Austrije i Njemacke, međutim, na moje iznenađenje nisam mogla, jer isporucuju sam u granicama njihove zemlje :(

      Izbriši
    2. nema nam druge nego naše goste iz Austrije i Njemačke malo angažirati da nam donesu boju kad dolaze na ljetovanje. to će im biti još jače od rezervacije :D

      Izbriši
  6. Super je Biljo, kao i uvek!! Drago mi je da si je nabavima, na žalost ove boje kod nas nema, ali sam ja odlučila da je napravim sama, nabavila sam materijal pa ćemo videti kako izgleda.
    xoxoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna :) kad napravis, podijeli s nama :) i ja sam citala neke recepte za kredastu boju, ali sam bila lena za napraviti.
      xoxoxo

      Izbriši
  7. preciosa esa mesita redonda , muy romántica.......... besoss

    OdgovoriIzbriši
  8. Biljo mogu misliti koliko radosti je donijela ova boja tebi,i sa kojim užitkom si ju isprobala..predivno je,znaš koliko volim sve što radiš!

    OdgovoriIzbriši
  9. Estas pinturas son una maravilla. Has sabido utilizarlas muy bien, esa mesita es una preciosidad.
    Besos

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails