pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 4. rujna 2020.

Uređenje doma: Budi svoj dizajner interijera

 



Romantican shabby chic stil uređenja doma je savršen izbor za eco - friendly uređenje interijera.

Budite drugačiji od drugih: obojajte, uredite i prenamijenite stare komade namještaja i pružite im još jednu šansu. Uspješno spajanje i poštivanje okoliša i lokalnog nasljeđa i identiteta, učinit će vaš dom ( apartman, vilu, kuću za iznajmljivanje ) originalnim, autentičnim, bez obzira na stilove: retro, etno, vintage, rustic, industrial ili shabby chic.







Romantican shabby chic dizajn interijera je moj odabir u uređenju dnevnog boravka. To su stari komadi namještaja sa pričom koje sam sama bojala i uređivala pomoću različitih tehnika.

Prevladava bijela boja, svijetli pastelni tonovi, cvjetni motivi i čipka.









Idealan shabby chic dekor su starinski porculanski čajnici, jušnici, koje godinama kupujem po buvljacima, oglasima, aukcijama i na putovanjima.










Antikni porculanski i kristalni lusteri daju poseban šarm nekih drugih vremena. Kristalne lustere sam obojala i uklopila u postojeći interijer.









Antikna ogledala - dekorativni detalji koji čine razliku. Većinu njih sam kupila preko portala aukcije.hr Etelam










Volim kombinaciju drveta i željeza. Ovo su željezni elementi sa starih primorskih vrata koje sam uredila, drveni anđeo kupljen na buvljaku u Ljubljani i stilska stolna lampa kupljena na aukcijama ( Etelam ). Sjenilo - abažur su mi obukli u čipku profesionalci u R dekor



Danas se mnogi stilovi uređenja interijera isprepliću i nadopunjuju. Dizajnirajte vlastiti dom onako kako ste vi zamislili. Potražite ideje, inspirativne interijere i onda pomalo krenite mijenjati boje, raspored, namještaj i dekorativne detalje u prostoru.
Obojajte i preuredite stari komad namještaja, koji će se savršeno uklopiti u vaš postojeći interijer i životni stil.
Mene to ispunjava i veseli, nadam se da će i vas 😊




Do idućeg posta, puno pozdrava iz Rijeke,
xoxoxo Biljana





Broj komentara: 6:

  1. Todo lo que nos enseñas es realmente maravilloso. BESICOS.

    OdgovoriIzbriši
  2. Your home is always such a delight Biljana.
    Thank you for sharing a look at your beautiful home on Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring it at tomorrow's party and pinning too.
    Hugs,
    Kerryanne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you very much Kerryanne! Thank you for hosting and featuring!
      Hugs,
      Biljana

      Izbriši
  3. Your home is soooo beautiful. Love all your special touches. Saw your home featured over at Kerryanne's. Happy Friday.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails