pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 13. prosinca 2018.

Uređenje starog namjestaja: Redizajn antikne French Louis XV fotelje


Recikliranje -  preuređenje starog namjestaja me uvijek potice, motivira i veseli.

Prije  -  before

Ovu prekrasnu stilsku fotelju kupila sam na portalu aukcije.hr i odlucila je pretapacirati i uklopiti u postojeci interijer.

Poslije  -  after

Za dekoriranje sam odabrala bezvremenski klasicni motiv La Toile de Jouy - pastoralni motiv, koji interijeru daje francuski šarm i izgled.
Danas dizajneri tkanina imaju slobodu u printanju starih pastoralnih motiva iz 18 st.



Tapaciranje su odradili profesionalci u Rijeka Dekor koji odlicno rade svoj posao. Nakon preuređenja produžen joj je životni vijek  i ovako personalizirana zablistala je u novom interijeru.



Francuski stil uređenja interijera ima originalan šarm i rustikalnu ljepotu.
Ovo je replika antikne francuske Louis XV cabriolet fotelje koja se savršeno uklapa u romantican shabby chic interijer.


Do iduceg projekta uradi sam, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                         xoxo Biljana

3 komentara:

  1. Love your chair Bijana, It is beautiful.
    Blessings,
    Nellie

    OdgovoriIzbriši
  2. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails