pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 12. prosinca 2013.

Kreativna ideja i inspiracija: Redizajn drvenih kutija u police za zid

Kod uređenja interijera, potrebno je dobro posloziti namjestaj, kako bi soba bila sto funkcionalnija.
Svaka promjena je dobrodosla :) i u funkcionalnom i u estetskom smislu.
Ovo je malo kreativno rijesenje, kako sa malim makeoverom osvjeziti sobu.
Drvene kutije, preuredila sam u police za zid. Obojala sam ih bijelom akrilnom bojom: bijela boja prosiruje prostor i lako se uklapa u svaki interijer i kobinira sa drugim bojama.
Odabrala sam vintage slike: na jednoj je stari gramofon i note, a na drugoj stara pisaca masina i knjige.
Mlada vlasnica je zadovoljna redizajnom njenih drvenih kutija, a i ja :)
Puno pozdrava do iduceg makeovera,
                           xoxo Biljana
Prije - before
Poslije - after



22 komentara:

  1. Ma vidi koja super ideja...sviđa mi se i odabir sličica...što reći osim ...prekrasno..opet!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Predivni radovi. Jako lijepo izgleda.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  3. Super je. Gdje si nabavila te kutije?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna, nisu moje, ali sam takve vidjela u Bauhausu :)

      Izbriši
  4. Meni se ovakve kutije jako dopadaju :) I što je najbolje, imaju više funkcija, ne moraju biti samo kutija (što se vidi iz priloženog) :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Kutije kao police su se mi oduvijek sviđale, ovako uređene su posebno šarmantne i sigurno će uljepšati svaki prostor! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  6. Quedaron Fantásticos! Nos encantan!
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  7. Vrlo lijepo urađeno. Ja volim kada se ne pretjera sa dekupažiranim detaljima; ovo je vrlo dobra mjera za takve kutije/police. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Biljo ovo je preslatko,zbilja me uvijek fasciniraš izradom!

    OdgovoriIzbriši
  9. tako dobro izgleda da bi meni bilo žao išta staviti na policu i sakriti rad na njoj :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Baš su lepe Biljo! Uvek napraviš nešto slatko i prepoznatljivo! :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Super izgleda.. Jednostavno, a efektno..

    OdgovoriIzbriši
  12. me gustan los dos , te quedaron muy bien..... besos

    OdgovoriIzbriši
  13. Najlepsze życzenia wszystkiego dobrego, zdrowych, wesołych świąt Bożego Narodzenia, wszelkich łask Bożych dla Ciebie i Twoich bliskich:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful, Biljana. I wish you Happy Holidays.

    OdgovoriIzbriši
  15. Very cute musical crate! I'm featuring it in this week's PoPP Spotlight.

    OdgovoriIzbriši
  16. As with everything you do Biljana, they are beautiful. Thanks for sharing.

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlična ideja, a Vaš rad je fenomenalan kao i uvek.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails