pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 1. travnja 2020.

Dom i dizajn: Uradi sam uskršnje dekoracije


Kreativne ideje za DIY uradi sam uskršnje dekoracije su svugdje oko nas. Uljepšajte vaš interijer za nadolazeci Uskrs sa dekorativnim zekama koje cete bojom i stilom uklopiti u vaš postojeci interijer.


Ovo je jednostavan, prigodan i brz uradi sam projekt. Ja sam koristila papire koje sam prethodno obojala i napravila uzorke sa starinskim dekorativnim valjkom ( za neke druge projekte ).
Vi možete uzeti dekorativne papire, ostatke tapete, ukrasne vrećice, platno nalijepiti na karton i sl.  što vec imate doma.
Isprintajte oblik zeke i pomocu kopir papira preslikajte ga na odabrani uzorak i jednostavno izrežite.


Uzmite malo vatice, dlanovima formirajte malu lopticu i zalijepite kao repic.



Ako imate dekupaž ljepila i salvetu možete zeku dekorirati i dekupaž tehnikom.



Dajte si mašti na volju, možete napraviti prigodnu girlandu sa zecicima, staviti ih na prozor, zid, vrata, u okvir i sl.





Za ljubitelje srebrne - sive boje: čipka nanesena pomocu srebrnog mat i sjajnog spreja i jedan tufnasti.
Ovo je bio brz i jednostavan uradi sam projekt, za koji mi je bilo potrebno jedno poslijepodne čiste uživancije.




Hvala portalu D & D na objavi mog uradi sam projekta Uskrsni zečići kojeg možete pročitati ovdje
#ostajemdoma@domidizajn do daljnjega, uživajte u kreativnosti,
                                                                 xoxo Biljana


3 komentara:

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails