pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 8. studenoga 2018.

Uređenje doma: Podne lampe su u trendu



Kako da osvježite svoj dom za manje od 100 kn? Podne lampe ne zauzimaju puno prostora a definirat ce atmosferu i ugodnost u samom interijeru.
Stara retro podna lampa dobila je novi izgled. Ako imate staru lampu i dosadio vam je njen izgled, ovo je jednostavan i brz makeover, a da pri tome ne potrošite puno novaca.

Prije  -  before

Staru podnu lampu od kovanog željeza dobila sam na poklon od svoje trenerice Jadranke - hvalaaa Jadro! Da bih je uklopila u svoj interijer, odlucila sam ju obojati.

Poslije  -  after

Kupila sam brzosusecu kvalitetnu boju u spreju za metal. Bazu podne lampe sam obojala u svjetlo krem boju.



Abažur - kostur sjenila lampe sam obojala u zlatnu boju. Ako volite promjene u interijeru, možete uvijek promjeniti sjenilo lampe i time dobiti novi ugođaj u prostoru. Detalji cine razliku :)




Do iduceg makeovera puno pozdrava iz Rijeke,
                                                           xoxo Biljana

3 komentara:

  1. Very pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši
  2. I love your party Sherry! Thank you!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails