pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 26. svibnja 2012.

Shabby Chic Dekor & Prozor

Prije - before
Poslije  -  after
Prijatelji su osobe koje sami biramo i prijateljstva traju vjecno, ako ih se njeguje i cuva.
Veliko hvala mom prijatelju Mići, koji mi je nabavio ovaj okvir prozora, stoljetne  istarske kuce.
Koristit cu ga kao display za moje slike, zgodno je, jer mozes ih mijenjati, kad mi dosadi jedna stavit cu drugu:-)
Koristila sam prljavo bijelu i sivu akrilnu boju, 3D sablone koje sam nabavila od Ane Gospić-art
koja ima velik i raznolik izbor sablona. Kako Vam se dopada pogled na moj shabby prozor?
Pozdrav, do iduceg posta, xoxo Biljana

44 komentara:

  1. Love that idea !
    With the lace is very shabby!
    Hugs from California

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaaaaako mi se sviđa! Upravo kako volim. Odlična ti je bila ta ideja spojiti dva predmeta u jedan-i okvir za slike i prozorsko okno. Eto, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  3. super je prozor, a i krasan je pogled kroz njega :-D

    OdgovoriIzbriši
  4. U pravu si, hvala Mići, jer je našao nešto jako staro, vredno i oko toga se vredi i potruditi. Rad je super, ideja da menjaš slike je odlična. Uvek ćeš imati promenu.

    OdgovoriIzbriši
  5. Es bellisimo. Y puedes cambiar la imagen cada vez que quieras.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  6. Love the frame used like this. You can change it for each season. I love your style and often visit. Thank you for visiting me!

    Distressed Donna Down Home

    OdgovoriIzbriši
  7. ¸.•°`♥✿⊱╮
    Trabalho bonita e elegante.
    Bom domingo!
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥✿⊱╮

    OdgovoriIzbriši
  8. Jako dobro. majstorski odrađeno.
    Nove sablone su lijepe.

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful , this frame is amazing job

    OdgovoriIzbriši
  10. hola.. vaya cambio que le has dado , me encanta.. ¡¡ un saludo... :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Divim se svaki puta iznova,sa toliko ukusa sve uvijek napravljeno..čarobno izgleda ovaj prozor:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Precioso cambio. Como siempre un placer visitarte
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  13. Una maravilla de trabajo, me encanta.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  14. Ajd mi posudi Miću na par dana :)))
    Odlično...prekokrasno...kako god da okreneš i što god da staviš unutar okvira super je! Najviše mi se sviđa sa malim čajnikom!
    Bravo majstorice!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. I love the old frames repainted and this is very nice indeed.
    Have a good day.

    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  16. Such a fun twist on shabby chic. Thanks for sharing your great look this week on BeColorful.
    p

    OdgovoriIzbriši
  17. divno, a i dala si mi odličnu ideju!

    OdgovoriIzbriši
  18. Has cambiado....para mejor. Me encanta. Felicidades

    Un saludo desde Madrid

    OdgovoriIzbriši
  19. un Cambio espectacular¡ me encanta¡ besos

    Maria

    OdgovoriIzbriši
  20. Okvir čarobno izgleda, savršen dekor i uz slike i uz male romantične detalje..

    OdgovoriIzbriši
  21. Belo belo mui belo,abraçossss.

    OdgovoriIzbriši
  22. beautiful vintage frame makeover. i love the paint color you chose and the patina finish you gave to your piece. so much character to it.
    rita

    OdgovoriIzbriši
  23. .•°`♥✿⊱╮
    ❤♡

    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    °º °♫♫♪¸.•°`

    OdgovoriIzbriši
  24. Ideja je genijalna, upotrijebiti prozor kao okvir za slike i dekoraciju...Detalji su ga učinili stvarno posebnim!

    OdgovoriIzbriši
  25. Sweet and I love how you change it up. Beautiful.
    Liz

    OdgovoriIzbriši
  26. suppppppeeeeer!!!!!Fantastic!!!

    OdgovoriIzbriši
  27. It turned out gorgeous!!
    Have a nice day
    Silvia

    OdgovoriIzbriši
  28. Get missеd in Zеrο ѕoberneѕs If Ι
    looκ respectablе and fееl estіmable.
    Τhis hеbdomаd's Topic is "Living advisedly," with guests Connie a taste sensation of genuine atonement. Unremarkably the improvements made to antediluvian China roughly 5,000 age ago, and about masses believe the Chinese to be the commencement to use tantric massage .

    OdgovoriIzbriši
  29. I think the admin of this website is actually working hard in favor of his web
    page, because here every material is quality based stuff.



    Look into my blog; click here

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails