pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 7. studenoga 2011.

Decoupage drvena kutija

Prije  -  before
Poslije  -  After
Ovu drvenu kutiju uredila sam, za mladu zenu, koja voli zelenu boju. Nadam se, da ce je razveseliti:-)
Akrilne boje, dekupaz sa motivom ruze, 3D sablona i patina.
Jos jedanput zahvaljujem blogovima Medena i Unique-hrebina na dodeljenoj nagradi
koju prosljeđujem 7 slijedecih kreativnih blogova:
mare-ri
spalatinart
art drops
vredne ruke
krpice i konci
kreativnost
izzy creations
nadam se, da ce vas ova nagradica razveseliti. Pravila nalazu, da napisem jos 7 stvari o meni:
..vesela..volim dobre i postene ljude..mrzim nepravdu i bahatost..sklona sam zivjeti u proslosti, okruzena uspomenama..volim prirodu, putovanja..slikanje i kreativnost su moja radost..kako se kaze: volim, sve sto vole mladi:-))

Broj komentara: 49:

  1. Biljana, hehe, je li to ona koju si kupovala kad smo se srele :) :) Predobra je, inače nisam fan zelene boje, ali ova nijansa mi se jako sviđa, svaka čast, znaš što - ti si mi trenutno inspiracija, konačno sam dobila 2 ormara (moja vlastita, moj prvi namještaj koji uređujem po vlastitom ukusu), uredit ću ih shabby kombinacijom bijele i svijetlo plave, unutrašnjost - bijelo plave trake, nadam se da ću uspijeti, ovo je moj prvi pokušaj....

    OdgovoriIzbriši
  2. Jako volim uzorak ovih ružica koji inače bude i na starom posuđu, tako da me i ova kutijica oduševila :) Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna kutijica, ova ruža je dobitna kombinacija sa svim bojama :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Kutija je savršena, kao i svaki tvoj rad, bravo!

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasna kutija! Divno si je napravila! Želim ti ugodnu večer!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivna, romantična kutija koju će nova vlasnica zasigurno često zagledati.
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno sve uređuješ u shabby stilu :)
    Prekrasno...

    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Kutija je predivna,perpoznatljiv rad velike majstorice,,,,

    OdgovoriIzbriši
  9. prekrasno izbalansirane boje i uzorak salvete. super ti izgleda!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divna...ma sta divna...SAVRSENA, dah mi je zaustavila.Tako dobro ukomponovano, a zelena boja mmmmmmm! Bravo majstore!

    OdgovoriIzbriši
  11. tez kocham róże:)) piękna skrzyneczka Biljana:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdgovoriIzbriši
  12. Uma maravilha de trabalho Biljana!!!!!Tenha uma ótima semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  13. Sve je savršeno ukomponovano, kutijica izgleda božanstveno! :)))
    ... i hvala draga na nagradici :D

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful design Biljana. Inside and out. Love it.

    OdgovoriIzbriši
  15. Αλλο ένα εξαιρετικό κομμάτι !!! Υπέροχη δουλειά ! Καλή εβδομάδα !

    OdgovoriIzbriši
  16. tako je lepa!!!stvarno dobijem zelju da i ja pokusam:)

    OdgovoriIzbriši
  17. Your box came out beautiful! Laura Cottage and Broome

    OdgovoriIzbriši
  18. Uf, pa tko nebi bio sretan da dobija ovakvu divnu kutiju. .predivna je.

    OdgovoriIzbriši
  19. na prvu nikada ne bi rekla da će zelena tako dobro uklopiti s ovim motivom, lijepo

    OdgovoriIzbriši
  20. Opet nešto raskošno i elegantno u tvome stilu... kutijica je prelijepa!!
    I hvala na nagradici:)))
    p.s. i ja volim sve što vole mladi, hehe...

    OdgovoriIzbriši
  21. Guauuuuuuuuuuuuu...MARAVILLOSA CAJA!!!!
    Saludos desde Tenerife.

    OdgovoriIzbriši
  22. Pratim ja i dalje tvoj blog, samo vise ne znam koje nove reci da upotrebim :) Sve mi komentari lice jedan na drugi :)
    Ali sta da se radi, kada su ti radovi zaista lepo uradjeni.
    Veliki pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
  23. precioso trabajo, me encanta el aire tan romantico que le has dado.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  24. Biljanino savrsensvo, krasota bozija ova kutijica. Biljce hvala ti na nagradi, rado je preuzimam i odnecu je na svoj blog sa punim srcem. Isto tako si nagradjena od mene srcem, recima, ti si posebna dusa i znaj i ja vilim sto vole mladi i volim nas mlade ;).. Cmok, cmok, cmok.... cmokkkkkkkkkk za tebe mladu, krasnu, fantasticnu....posebnu...

    OdgovoriIzbriši
  25. ova kutija bi se bojom savršeno uklopila uz novu boju zida u mom boravku:))....jako mi se sviđa kako si kombinirala ruže na poklopcu:)....
    pusa za nagradu:))....hvala:)...

    OdgovoriIzbriši
  26. Ma sigurna sam da će joj se sviđati kad je tako romantična.

    Hvala za nagradu i čestitam!

    OdgovoriIzbriši
  27. Hvala draga Biljana što si me se sjetila i dodijelila mi nagradu....počaščena sam, ali i posramljena, jer sam upravo tebe zaboravila i kasnije nadopisala u svom blogu...eh!
    Kutija je lijepa da ljepša ne može biti...odlično kombiniraš šablone i salvetice!
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  28. I think you did a very good job. It's lovely.

    OdgovoriIzbriši
  29. kad je nešto lijepo i majstorski izrađeno teško da se nekome može ne svidjeti.

    imaš poseban dar naći pravu mjeru u cvjetićima, viticama, boji

    OdgovoriIzbriši
  30. Beautiful! The box looks very vintage! Great job.

    OdgovoriIzbriši
  31. olá Biljana!

    fiquei feliz por tb me seguir, amo seus trabalhos, suas decoupages são imensamente lindas!

    estou fazendo curso de pintura, decoupage e me inspirei em teu blog, assi, que eu postar uma bandeja que fiz la na escola te aviso para vc ver....

    bjs!

    fatti

    bjus!

    OdgovoriIzbriši
  32. odlicna kombinacija boja i motiva. o savrsenoj izradi ne treba ni govoriti. sablona mi je dosad nevidjena. nadam se da nisi sama izrezivala

    OdgovoriIzbriši
  33. Olá Biljana, bom dia!

    fiquei feliz por sua visita e elogio, vindo de vc que é expert no assunto acredito que posso me sentir valorizada com meus trabalhos e acreditar que ficou bom mesmo. (:

    bjus e abraços, um final de semana lindo para vc!

    fatti

    OdgovoriIzbriši
  34. ♡°
    º✿
    º° ♥✿
    Seus trabalhos são sempre muito bonitos.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil
    ♥♡

    OdgovoriIzbriši
  35. Kutija je savršena-ima ružice i tvoj posebni still koji obožavam te sam ti također dodjelila ovu malu slatku nagradicu...mjauuuuuuuuuu::)

    OdgovoriIzbriši
  36. That is just beautiful! Thanks for showing it off! :)

    I am hosting a link up party every weekend on my blog. The linky is in today's post (Friday) if you're interested in adding a post or two!

    Have a great day,

    Sarah

    OdgovoriIzbriši
  37. Beautiful--love the special touches on the inside! Thanks for linking up to Beyond The Picket Fence.

    OdgovoriIzbriši
  38. Ciao, sono mancata per un pò di tempo, vedo che sei bravissima come sempre. Ti saluto ciao!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  39. Kutija je malo reći savršenstvo,uvijek perfektna izrada sa ukusom..oduševljena sam..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  40. I love it when the inside of the box is as pretty as the outside!
    Thanks for linking up to Motivated Monday at BeColorful
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  41. jako lijepo :) inače osobno obožavam ovu kombinaciju boja! i sama bih počela nešto raditi u ovoj tehnici, nadam se da ću biti uspješna barem blizu kao ti :)

    OdgovoriIzbriši
  42. Dobar dan Vam zelim.,
    Kao prvo moram pohvaliti Vase divne radove jer zaista vrlo sam impresionirana!
    A kao drugo molila bih za jedan savet tj odgovor:da li ja na vec postojanu boju,obicnu farbu da naglasim.,mogu raditi krakel efekat ispucalosti pa preko toga da stavim nekakvu svetliju akrilnu,ili moram da strogo vodim racuna da pre i posle izmedju krakela,boje budu dole tamnija a gore svetlija akrilna naravno?
    Eto toliko od mene i puno hvala unapred!

    OdgovoriIzbriši
  43. Moram da napomenem da od akrilnih boja trenutno samo imam nekakvu svetliju roze i nebo plavu,tako da predpostavljam da ja tu mnogo ne mogu da uradim?

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails