pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 24. siječnja 2021.

Eko dizajn interijera: Romantican shabby chic namještaj

 


Uređenje starog namještaja za romanticnu shabby chic spavacu sobu u vili za odmor u Istri.

Stari stilski ormar obojan, redizajniran i prilagođen interijeru romanticne spavace sobe za goste.


Prije  -  bofore


Poslije  -  after 



Vrata ormara su zapinjala, pa ce to stolar da popravi. Ormar sam bojala akrilnim bojama za drvo.








Unutrašnjost ormara obojala sam svijetlo krem akrilnom bojom za drvo i dekorirala sa starinskim valjkom ( gumeni valjak sa mustrom kupljen na buvljaku ).



Vanjski dio stilskog ormara bojala sam mint zelenom i prljavo bijelom akrilnom bojom.









Istaknute dijelove - rubove, vitice bojala sam tehnikom isprani izgled, a na vrata sam stavila cvjetnu šablonu.






Starinski kristalni luster i zidne lampe, obojala sam mint zelenom bojom u spreju.
Reciklirajte i obnavljajte stare komade namještaja i učinite vaš dom posebnim i originalnim.
Do iduceg redizajna, puno pozdrava iz Rijeke,
                                                                 xoxo Biljana

2 komentara:

  1. Divno si to uradila! Ja sam moj koji je bez fioke preradila na orman sa policama. Ceo je beo. Sad kad ovo čudo proše potražiću zelenu boju za dalje.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna! Super, nikad dosta polica, meni uvijek fale :)

      Izbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails