pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 16. kolovoza 2013.

Kreativna ideja i inspiracija:Romanticne Dekorativne Plocice za Vrata

Romanticne Shabby Chic Plocice za ulazna vrata stana.Ulazna vrata u kucu ili stan, ostavljaju prvi dojam o prostoru u koji se ulazi.
Vrata u interijeru postaju sve vise namjestaj, ako zelite nesto drugacije, romanticno i vintage, ove plocice za ulazna vrata su izbor za Vas:)
 Dekorativne plocice sam bojala akrilnim bojama, 3D sablone, decoupage, transfer tehnika - obiteljsko prezime ispisano krasopisom i patina.
Puno pozdrava svima iz suncane Rijeke, xoxo Biljana



Broj komentara: 27:

  1. Realmente han quedado maravillosas.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljo pločice su divne zaista,daju osobni pečat vratima doma..

    OdgovoriIzbriši
  3. Son muy lindos y muy finos.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  4. Stvarno su krasan izraz dobrodošlice! Kako do jedne takve?

    OdgovoriIzbriši
  5. preciosos carteles... ¡¡¡ besos

    OdgovoriIzbriši
  6. Absolutely lovely! I love all
    Have a nice weekend. Cristina

    OdgovoriIzbriši
  7. Qué bonitos, muy románticos y elegantes

    UN beso

    OdgovoriIzbriši
  8. Son preciosos.. muy románticos y delicados.. un gusto a la vista
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. Fabulous , I love it. Thanks for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  10. Beautiful signs.
    Very elegant looking.........
    Blessings, Nellie

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi Biljana, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.ca/

    OdgovoriIzbriši
  12. These are so pretty Biljana! I love the lavender and the 4th one especially. So lovely! Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hi Biljana,

    Beautiful as always, Thank you so much for submitting your post to Transformed Tuesday.

    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  14. Hi the signs are so beautiful. I saw it on brag about it.
    Julie from julieslifestyle.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Hi Biljana!

    Your sign tiles are gorgeous! I have got to try this sometime. I would love a pretty sign like this at my front door and your idea is perfect. Thank you for sharing this with us.

    Hugs, Edie Marie

    OdgovoriIzbriši
  16. Biljana, love the vintage looking signs they turned out so beautiful. Thanks for sharing at the BeBetsy Brag About It!

    Sharon and Denise ♥
    http://bebetsy.com

    OdgovoriIzbriši
  17. Delightful. Thanks for sharing on BeColorful.
    p

    OdgovoriIzbriši
  18. Me han encantado las placas, muy finas y romanticas, enhorabuena
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  19. Predivne su, jedino što ne znam kako okrenuti sliku u zrcalnom obliku za ispis imena. Možete li mi pomoć!
    Unaprijed zahvaljujem!

    OdgovoriIzbriši
  20. Me gusta mucho tu Blog!Desde ahora soy tu seguidora!Un saludo

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails