pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 7. rujna 2011.

Romanticna, shabby chic skrinja

Romanticne, vintage ruze (jedan, meni od najljepsih motiva ruza) ukras su ove skrinjice kao neizostavni shabby chic dekor.Htjela sam, da bude jednostavna, romanticna sa starinskim stihom. Skrinjicu sam bojala akrilnim bojama, 3D sablonu ostavila sam ne obojanu (glet masa za drvo) da ima vise prirodni izgled, decoupage, pittorico, prskanje i patina. Ruza je zensko ime, ime osobe kojoj ce pripasti ova skrinjica, zato sam i napravila prikladni decoupage sa motivom ruze. Uz skrinjicu ide i plocica za vrata, na kojoj jos samo nedostaje obiteljsko ime.
Ovo je bilo, dugo, toplo ljeto, uskoro krecem na godisnji odmor i nece me biti dva tjedan ( jedva cekam:-))
Drage moje, ostajte mi dobro, zdravo i kreativno B.

Broj komentara: 48:

  1. Te ha quedado una caja maravillosa, muy de mi gusto.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana unos preciosos trabajos, esa servilleta la tengo yo y me encanta.
    besos Inma''''

    OdgovoriIzbriši
  3. divinos tus dos trabajos !! un abrazo desde Argentina !

    OdgovoriIzbriši
  4. hola...que bonitos trabajos , me encatan ..¡¡¡un saludo..

    OdgovoriIzbriši
  5. So beautifully romantic. I love your work.

    OdgovoriIzbriši
  6. que caja tan linda y delicada, enhorabuena.

    OdgovoriIzbriši
  7. wonderfull flowers, super super cute!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tvoji radovi su mi posebni,oduševljeno gledam i divim se sa koliko ukusa su napravljeni,.prekrasna škrinjica i ova pločica za vrata,..želim ti ugodan odmor!

    OdgovoriIzbriši
  9. Divna škrinjica i pločica sa mojim omiljenim motivom! Uvijek me iznova oduševiš svojim prekrasnim radovima!

    Pusa:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ovo je stvarno najljepša salveta ruže, iskoristiva na sto načina.
    A tvoji radovi imaju tvoj osobni pečat, uvijek predobri.
    Ugodan odmor:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvijek me oduševe tvoje kutijice. Predivno je!
    Prekrasne ruže!
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  12. this is gorgeous!! I really like the inside!

    OdgovoriIzbriši
  13. prekrasna!
    i unutra si je sredila, ma savršena je :-D

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako romantična, prekrasno napravljena!

    OdgovoriIzbriši
  15. Divna, kao i uvijek!! PUSA VELIKA OD MENE!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Mogu samo dodati da je Ruža sretnica:)))

    OdgovoriIzbriši
  17. Si precioso el el exterior......¡¡el interior divino¡¡.
    Bsts cielo.

    OdgovoriIzbriši
  18. Cudowna szkatułka, bardzo lubię twój styl i różane motywy :) pozdrawiam

    OdgovoriIzbriši
  19. Congratulations on your box is delicious has wonderful colors! a hug Gilda

    OdgovoriIzbriši
  20. Olá Biljana, as caixas ficaram maravilhosas. Como sempre seu trabalho é lindo. Fique bem. Beijos

    OdgovoriIzbriši
  21. Ja - oduševljena!
    Boje - prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  22. Opet nešto turbo romantično iz Biljanine "kuhinje"!!!
    Prelijepo i iznutra i izvana, Ruža će sigurno biti oduševljena:))

    OdgovoriIzbriši
  23. Kad god dodjem an tvoj blog ja samo zudisem.Takve divne stvari pravis;))

    OdgovoriIzbriši
  24. kad ti kažeš da je jednostavna ja se uvijek zapitam kakva bi bila da je komplicirana:))....
    potpuno u tvom stilu,salveta već toliko puta viđena na tvoj način izgleda svejže i drugačije:)))
    dodatak: na znam da li se i drugima to događa ali meni se tvoj blog otvori uvijek na dnu tj.ne otvori mi se na početku gdje je zaglavlje nego dolje na dnu posta,gdje su ti sažetci zadnjih postova.....tako da skrolam na gore umjesto na dolje.....

    OdgovoriIzbriši
  25. još jedna i predivna, nježna, taman kakva treba biti!!! ja sam oduševljena :))

    OdgovoriIzbriši
  26. jako, jako lijepa škrinjica :))

    OdgovoriIzbriši
  27. Biljana,

    ti moja,
    najmirisnija ruzo.....

    ovako je pocela pesma koju sam ti napisala i ovaj blog mi je maznuoooo. nije mu uspelo slanje.. :(((((((

    Bice neke bolje i lepse drugi put i moram se nauciti da vazne stvari prvo iskopiram.... lepo me je ucio moj sin....ccccc
    POZZZZZZZZ bila je jako, jako lepa inspirisana bas ovim postom :((((((((

    OdgovoriIzbriši
  28. That is so beautiful. I love it.

    Madison xxx

    OdgovoriIzbriši
  29. kutijica je savršena,tako njezna,romantična,meni najdraza do sada,presavršena je. svaka čast majstorice!

    OdgovoriIzbriši
  30. MUY ROMANTICA,
    PRECIOSA!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  31. Uvijek me iznenadiš i oduševiš svojim radovima! Prekokrasna škrinjica za nečije blago! Bravo draga!
    I meni se isto događa na tvom blogu kao što je rekla Mare!
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  32. QUE LINDOOOO !!!!
    ADORO COISAS ROMÂNTICAS...
    BJSSSS

    OdgovoriIzbriši
  33. Me gusta tu trabajo.
    Me parece delicado y prolijo
    I like your work, I think is sensitive

    OdgovoriIzbriši
  34. Olá Biljana,
    Vim conhecer o seu blog e adorei.
    Parabéns pelos lindos trabalhos!
    Sucesso sempre.
    Abraços.
    Mercedes

    OdgovoriIzbriši
  35. Magníficos trabalhos Biljana,como todos.Tenha uma ótima semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  36. one more wonderful creation!!!like from fairytale...
    kisses from misirlou and maria

    OdgovoriIzbriši
  37. Thank you for sharing at Bacon Time. Very pretty.

    OdgovoriIzbriši
  38. Hola Biljana!
    que precioso blog tienes!!
    hermoso
    tus trabajos son maravillosos
    me encantan
    encantada
    besos
    Lorena

    OdgovoriIzbriši
  39. Olá querida, vim te desejar um maravilhoso sábado azul. Beijos

    OdgovoriIzbriši
  40. Hvala, a tvoje ruže me uvijek dirnu u romantičnu točku moje duše, uživaj u godišnjem odmoru, kao što mi uživamo u fotkama tvog rada, pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  41. Hello bibiana, I am so happy with your words in my blog. You are a reference for me.
    I love your works....
    tahnsk

    OdgovoriIzbriši
  42. hello Bibiana, it's wonderful!!!
    I love all your works!

    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  43. Fenomenalno....od kada sma pronasla ovaj blog "ne skidam" se sa njega...hvala, super st

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails