pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 12. veljače 2013.

Tutorial - Izrada Retro Chic natpisa za vrata

 Jos jedan projekt prije i poslije, zgodna inspirativna ideja, kako sami da izradite svoj originalni natpis za vrata, sa vintage sarmom.
Za uređenje ovog retro chic natpisa za vrata potrebno je:
- Stara tacna, koju vise ne koristite
- bijela akrilna fasadna boja, crna boja za plocu (podloga za pisanje kredom) i sablone.
Dno tacne obojajte bijelom fasadnom bojom (podloga za glatke povrsine). Za nanosenje boje, koristite komad spuzvice.


- Izbusite dvije rupice. Kad se boja osusi, spuzvicom nanesiti sloj crne boje za ploce, koja ce biti podloga za pisanje kredom. Kad se osusi, stavite jos jedan premaz crne boje. 2x je dovoljno.
- Izaberite sablonu, koju ce te staviti na rubove kao ukras. Sablone isto popunite sa akrilnom bijelom fasadnom bojom. Mozete i nesto oslikati kistom.
Po zelji izaberite materijal, koji ce Vam posluziti, da natpis visi, kao sto je: zica, spaga, lika, cipka i raznorazne ukrasne trakice. Ja sam kao primjer stavila zicu i cipkanu traku.
Neogranicena mogucnost pisanja i brisanja - zavisi od svrhe u koju ce se upotrebiti.
Zelim Vam, ugodnu kreativnu zabavu u izradi, pozdrav svima do iduceg posta, xoxo B.



Broj komentara: 29:

  1. Super je!Bravo! Ja sam isto mislila da uradim to sa jednim starim poslužavnikom, samo nikako da se setim da odem i kupim boju za table! :)))
    Srdačan pozdav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  2. Hola, me encantas todos tus trabajos .
    Soy tu fiel seguidora
    Besos desde ESPAÑA

    OdgovoriIzbriši
  3. Какое оригинальное решение! Браво!

    OdgovoriIzbriši
  4. que bonito... ¡¡ gracias por el tutorial, besos..

    OdgovoriIzbriši
  5. Te invito a ver mi blog
    RETAZOS DE MADERA

    OdgovoriIzbriši
  6. Biljo ovo je skroz genijalno,izgleda savršeno,izrada mi se čini jednostavna,ovo ću zasigurno probati..hvala ti na divnoj ideji:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno..Baš imam jednu staru hrđavu tacnu....Trebali ju , s obzirom da je hrđava, prebojati prije bijele akrilne nekom drugom kako mi hrđa ne bi probijala?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ismirglaj malo hrđu i stavi dva sloja akrilne fasadne bijele boje. Mislim, da ne bi smjelo probijati Probaj..:-)
      Negdje sam procitala, da mjesavina limunovog soka i soli uklanja hrđu.

      Izbriši
  8. Qué buena idea¡¡ un buen reciclaje y queda precioso el cartelito

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlična ideja, hvala za još jedan super tutorial! Tabla je tako posebna i starinski šarmantna:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Un tutorial estupendo, muchas gracias.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  11. Un gran trabajo y gracias por el tutorial
    besos

    OdgovoriIzbriši
  12. hmmm, biljana, mislim da ćeš me naterati da svekrvi ukradem točno ovakvu tacnu...

    OdgovoriIzbriši
  13. Super dobra ideja ki krasno izgleda.

    OdgovoriIzbriši
  14. Sjajna ideja. Vjerujem da će uskoro osvanuti na mojim vratima.

    OdgovoriIzbriši
  15. Odlična ideja. Izgleda fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  16. Odlična ideja, zaista lijepa dobrodošlica. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  17. woow......I just SMILE.....wonderful job :)
    and do not miss....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    it is FUN :)
    WELCOME
    Håkan ( The Roseman)

    OdgovoriIzbriši
  18. Thanks so much for sharing this great tutorial, the trays are super cute!
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  19. I've seen this done but love love love how yours turned out. Thanks for linking up.
    p

    OdgovoriIzbriši
  20. Love this idea Biljana! So pretty! Thanks for sharing it with us at Transformed Tuesday.
    Hugs,
    Peggy

    OdgovoriIzbriši
  21. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails