pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 23. travnja 2010.

Shabby chic, decoupage komoda





Uredila sam, svoju drvenu komodu.Koristila sam se decoupage tehnikom, salvetom sa motivom ruze i bozura.Na rubove sam stavila vosak, kad se boja osusila, smirgl papirom se skinula boja, tamo gdje je ispod bio vosak i dobila sam shabby izgled.
Motiv i rubove sam malo doradila zelenom bojom.I naravno, sablona (kucna izrada,jedva sam je izrezala sa skalpelom tj. uz svesrdnu pomoc supruga).Sablonu sam odradila sa glet masom za drvo, da dobijem 3D efekt.

Broj komentara: 14:

  1. Bravo Biljana krasno si to napravila!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. krasna komoda biljo......jako lijepa zelena boja i odličan izbor motiva......pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno, i sama razmišljam da krenem nešto sa shabby chicom po namještaju, već sam odradila dovoljan broj kutija. Kakvu boju si koristila za komodu?

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala drage moje.Za komodu sam koristila (kao i za sve ostalo)akrilnu prljavo bijelu boju, koju sam za sablonu i obrube nijansirala sa zelenom (plus mrvica zute boje).

    OdgovoriIzbriši
  5. Savršen ručni rad! Možeš uploviti u poduzetničke vode i primati narudžbe. Stvarno mi se sviđa, obožavam te motive starinskih ruža i božura. PS: Kakav ti je ono lijepi kavez na komodi, privukao mi je pogled!? Sve pohvale, pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala LadyA, i meni je privukao paznju,kad sam ga ugledala u Trstu, na jednom standu antikvarijata, a nije bio ni skup (15 E ), pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  7. Nas dvije moramo dogovoriti druženje uz kavicu, što kažeš?

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična ti je komoda. Jako romantična, nimalo kičasta. Baš po mom ukusu. Bravo za šablonu. Spremam se napraviti nekoliko šablonica, ali nikako da počnem. Probala sam prije par godina i znam kako je teško.

    OdgovoriIzbriši
  9. Hvala drage moje.
    Zondra, ja sam svakako za druzenje uz kavicu, moramo se dogovoriti.
    Goge sve znas, ja sam zapocela ovu sablonu i da suprug nije nastavio i strpljivo je zavrsio, ja bih je vec u startu bacila

    OdgovoriIzbriši
  10. Pozdrav Biljana...još jedna RJEČANKA!!!!Napokon netko u blizini,naravno da nije teško skužiti da sam i ja iz Rijeke.Kavica obavezno!
    Radovi su fenomenalni...obožavam shabby,obožavam sve što se ručicama svojim napravi,bravo...i sretna sam da te Tea spomenula pa da sam te ja pronašla...i ja se igram i decoupageom i izrađujem nakit...slobodno virni na moj blog...ili fb stranicu....
    Još jednom čestitke i pohvale jer radiš doista DIVNO!!!!!
    Samo naprijed,već sam nestrpljiva....
    Pusek!

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala draga Ariana, bas se radujem sto si Rjecanka, naravno kavica obavezno, idem zaviriti na tvoj blog, pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. Passei por aqui para aplaudir essa artista, de pé!
    Que trabalhos maravilhosos, todos são apaixonantes!
    Infelizmente não encontrei onde inscrever-me para newsletters!
    Amizade, Dolly(Brazil)

    OdgovoriIzbriši
  13. zao mi je sto slika nije malo veca da bolje vidim detalje,ali svakako je divna!

    OdgovoriIzbriši
  14. Predivno...ostala sam bez daha... Svaka pohvala!!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails