pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 9. rujna 2013.

Romanticni Shabby Chic Okviri za Fotografije

U uređenju interijera, veliku vaznost pridonose detalji. Ovako uređeni okviri za fotografije u vas dom, unose duh romantike proslih vremena. Okvire sam uredila u retro shabby chic stilu, cvjetno i romaticno.
Kao i kod svih mojih projekata prije i poslije, koristila sam: akrilne boje, sablone, decoupage ( salveta Green Gate ), transfer i malo patine.
Osobno, meni nikad dovoljno okvira, toliko uspomena i lijepih fotografija, tesko je napraviti selekciju, jer uvijek nedostaje prostora u domu, za jos okvira za fotografije, a Vama?


Lijep pozdrav svima, xoxo Biljana

Broj komentara: 17:

  1. Un placer ver tus trabajos.. me gustan mucho.
    un beso
    Cristina
    A pleasure to see your work, I love them.
    Kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Absolutely wonderful!!It's pleasure for the eye:)Hugs, Marinela

    OdgovoriIzbriši
  3. Todos preciosos, besos y buena semana.

    OdgovoriIzbriši
  4. slažem se, i ja volim fotografije svugdje oko sebe (posebno u ovakvom unikatnom okviru), ali moram priznati da, otkako sam ušla u digitalnu eru, ne razvijam slike kao prije.
    krasan ti je rad!

    OdgovoriIzbriši
  5. Son preciosísimos y el acabado, envejecido, me vuelve loca.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  6. Predivni su.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Such beautiful frames. Thanks so much for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  8. Okviri su prelijepi,prije nekog vremena sličan sam dobila na dar,i od tada me stalno proganja kako ga sama izraditi da imam još koji.

    OdgovoriIzbriši
  9. que trabajos tan bonitos....¡¡¡ me encantan.... besoss

    OdgovoriIzbriši
  10. Just beautiful!

    Thanks for linking up to The Creative Home & Garden hop! : )

    OdgovoriIzbriši
  11. Divno Biljo, kao i uvek!!
    Srdačan pozdrav,
    Vesna

    OdgovoriIzbriši
  12. Preciosos marcos, me encantan, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  13. You make the simple and everyday things look so special. Thanks for sharing on BeColorful
    p

    OdgovoriIzbriši
  14. Pretty! Thanks for sharing on The Creative Home & Garden Hop...hope to see you again today!
    http://littlehomesteadonthehill.blogspot.com/2013/09/the-creative-home-garden-hop-10.html

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails