pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 23. travnja 2013.

Preuređenje starog namjestaja - French Hand Painted Armoire

Preuređenje, restauracija i bojanje starog garderobnog ormara - šifonjera u french shabby chic stilu. Jos jedan projekt uradi sam i redizajn, koji moja 4 zida cini domom.
Prije - before
Ormar je bio u prilicno losem stanju, cijeli je napadnut crvotocinom.
Bilo je puno posla oko njega:
- prvo brusenje izvana i iznutra
- tretirala sam ga Belocid-om sredstvo za sanaciju drveta napadnutog insektima i trulezi dva puta (svaki puta sam ga zamotala u prozirnu foliju i ostavila 48 h) pri radu su potrebna zastitna sredstva
- zracio se mjesec dana da izađu sve te otrovne pare (jos uvijek iznutra se osjeti miris insekticida)
Konacno sam mogla krenuti na bojanje. Ovaj puta, koristila sam malo drugaciju teniku kod bojanja za postizanje shabby efekta - distressed french style ( ispran izgled ) bojanje namjestaja na suho (malo boje se uzme na cetku i utrljava) dobije se vise teksture - karaktera.Ovako sad izgleda obojan i stiliziran u retro stilu.

Za ukrasavanje vanjskog izgleda ormara, koristila sam se sablonama i prljavo bijelom bojom.
Unutrasnjost ormara je druga prica. Inspiracija za redizajn, su stare kuce u Slavonsko Baranjskim i Vojvođanskim selima Ovdje sam posudila  fotografije
Ove kuce me podsjecaju na djetinjstvo, na majku Katarinu-Katinku (baku) i mamu Draginju-Dragicu: pociglana dvorista, tremovi-gankovi-ajnfort  i naravno moleraj.
Moleraj na zidovima u unutrasnjosti kuca i u otvorenim dvorisnim dijelovima, koji se radio sa gumenim valjkom i sablonama.Dugo sam trazila valjak, dok ga nije moja prijateljica Mica, kupila na buvljaku u Osijeku i poslala mi. Bio je u prilicno losem stanju, ali sam ga osposobila.
Odlucila sam se, da unutrasnjost ormara bude u etno dizajnu, koristila sam stari valjak sa mustrom, a za photo session model mi je bila stara vjencanica od prijateljice Vesne. Ovo je moj "bakin ormar".
Unutrasnjost ormara obojala sam zelenom bojom Willow Creek i povukla njezno bijeli moleraj.


Imamo etno dizajn u modi, zasto ne i etno dizajn u uređenju namjestaja. Starinska tehnika izrade i stilizirani dizajn. Kako Vam se dopada?
Ovako uređen komad namjestaja, nasao bi svoje mjesto u svakom interijeru ( Shabby Chic, Romantic Cottage, French Country, Vintage Chic itd.): etno kuce, vile za odmor, kuce za odmor i kuce nas "obicnih smrtnika":)
Pronasla sam i kićanku - starinski  ukras za kljuceve, bas sam se obradovala:)
Do iduceg posta, saljem Vam svima puno suncanih pozdrava iz Rijeke, xoxo  Biljana
Blog Party-s  gdje cu linkati svoj post:)


Photobucket

Funky Junk Interiors








  
Three Mango Seeds
   Between Naps on the Porch       
A Stroll Thru Life
Beyond The Picket Fence













SNAP!



A Marvelous Mess





Ivy and Elephants





Photobucket



shabby creek cottage

 http://linda-coastalcharm.blogspot.com/

Becolorful

Artsy Chicks RuleHomespun Happenings




http://www.findingfabulousblog.com/



Furniture Feature Fridays






somewhat simple



The Shabby Nest

My Uncommon Slice of Suburbia



fingerprints on the fridge







homework

Rooted In Thyme










DIY Show Off



UndertheTableandDreaming



Artsy Chicks Rule - Project Inspire{d} Linky Party










Broj komentara: 97:

  1. izvana i iznutra prekrasno...divna restauracija!

    http://modaodaradosti.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga moja to je posa, svaka ti čast !!!!
    Ormar je predivan !!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Biljo ovdje je zbilja bilo puno posla oko ovoga ormara,ali finalno zaista zaslužuje divljenje,ostala sam bez riječi koliko je lijep.Cijeli post odiše jednom nostalgičnom notom,jako me dojmilo ,posebno ovo kako te sjetilo na djetinjstvo i tvoje najdraže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Sve se može kada se hoće, kako ja to vidim. I pored toga što se bio u lošem stanju, sređen je kao da mu nikada ništa nije falilo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Biljanaaa qué preciosidad de armario¡¡ me encanta el efecto que has conseguido con la pintura....el stencil que has utilizado es precioso....un resultado espectacular

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. ma krasno, ova zelena unutra mi je savršeno iznenađenje kad otvoriš ormar :D
    i moja je baka imala ove kićanke na ključevima ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, to sam i htjela, boju iznenađenja kad otvoris ormar:) Super i ti se sjecas kicanki:)

      Izbriši
  7. Good Evening Biljana, What a beautiful job you have made of this armoire, it is stunning. It is hard to believe it is the same piece of funiture.
    I like the added touch of the tassel, I use these on my pieces of furniture.
    Best Wishes
    Daphne

    OdgovoriIzbriši
  8. Какая колоссальная работа! и замечательный результат. Вы волшебница:))

    OdgovoriIzbriši
  9. Fantastično odrađen posao, izgleda zaista predivno! Svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  10. It's absolutely stunning, Biljana. Love the details.

    OdgovoriIzbriši
  11. Es un trabajo maravilloso.. original y muy bien hecho.
    te felicito

    OdgovoriIzbriši
  12. Prošlog leta sam restaurisala jedno vrlo sličnog stogodišnjaka. Najviše vremena mi je odnelo skidanje prethodnog laka ili šta već. Hemija, šmirgla... Obojen je samo osnovnom bojom na vodenoj bazi. Pošto nisam ni malo bila zadovoljna, ove godine nastavljam, tako da mi je ovaj tvoj post bio od velike koristi.
    Tvoj orman je pravo umetničko delo ako uspem bar delimično kao ti, biću vrlo zadovoljna.

    Ako želiš potražiću u Beogradu te gumene valjkove, mislim da sam ih negde videla.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna, ako negdje naletis na gumene valjkove, bilo bi super!Negdje u Vojvodini, mozda ih jos proizvode. Hvala, cujemo se:)

      Izbriši
  13. sjajno izgleda, a odlično si ga stilizirala s vintage haljinom! Odoh zaljubljena u novi dan!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. maravillosa restauración.... me gusta, un beso....

    OdgovoriIzbriši
  15. Precioso Biljana, un cambio espectacular, el espejo me encanta,besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  16. O, koliko je tu posla bilo.
    Nećeš verovati, potpuno isti imam na selu...samo ja se ne bih usudila da ga restauriram, a tebi se divim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zasto ne Snezana, sigurna sam, da ces jednog dana i ti svoj preurediti:)

      Izbriši
  17. Ah,prekrasno si nas podsjetila na molovane zidove.I meni su se oduvijek sviđeli.Još kao dijete sam im se divila i uvijek se pitala tko je to tako divno iscrtao dok mi baka nije objasnila da se to radi sa valjcima i koliko se sjećam bila su u pitanju jaja i boja.Hvala što si me podsjetila na djetinjstvo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kako lijepa prica Silvija, drago mi je, da se i tebi sviđaju molovani zidovi:)

      Izbriši
  18. Un armario maravilloso, no parece el mismo, te ha quedado espectacular.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  19. wow odličan post prekrasno uređenje starog namještaja stvarno si umjetnica

    OdgovoriIzbriši
  20. A da te tituliramo the Queen of makover . Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  21. This is beautiful inside and out. Love the green.

    OdgovoriIzbriši
  22. Beautiful job Biljana! Love the white washed look and the inside color is such a nice surprise. Thanks so much for joining us this week at Transformed Tuesday.

    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  23. I liκe the helpful info уοu proviԁe in yоur articles.

    I will bookmark your weblog and checκ again hеrе frequently.
    I am quite cеrtain Ι ωill learn lots οf new stuff right hеre!
    Beѕt of luсk fοr the nехt!


    Feel free tο visіt my wеbρage - birmingham spas

    OdgovoriIzbriši
  24. When I originаllу сommented I clіcked the "Notify me when new comments are added" checkbox and
    now eаch time a сomment is aԁdeԁ I get thrеe e-mails with the sаme comment.

    Is there any way you саn геmove mе
    from that seгviсe? Thanks a lοt!


    mу web-sіte fast way to cure heartburn

    OdgovoriIzbriši
  25. ovo je PREDIVNOOOOOO!!! ljUBOMORNA SAM NA TVOJ ORMAREK KAO I NA VJENČANICU! Ne bih spavala danima da sam na tvom mjestu, samo bih ga gledala danima!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. OH, the cabinet is gorgeous, I love the green inside paint!!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  27. Que belo trabalho tu fizeste neste armário. Amei. Me deste muita inspiração para renovar um armário que tenho aqui.
    Tenha uma ótima semana.

    OdgovoriIzbriši
  28. Beautiful!!! I'm featuring it in the PoPP Spotlight this week. Thanks for linking up!

    OdgovoriIzbriši
  29. Нey just wanted to givе уou а quick heаԁs uρ.

    The text іn yοuг artіcle seеm to be
    running off the screеn in Safaгi.
    I'm not sure if this is a format issue or something to do with browser compatibility but I figured I'ԁ post tο
    let уοu know. Thе design lοoκ great though!
    Hope you get the pгoblem solvеd soоn.
    Cheers

    my blog; easy way to get taller naturally

    OdgovoriIzbriši
  30. It looks amazing, I love it. I would love for you to link up to my Inspire Me party that is ongoing.

    http://www.astrollthrulife.net/2013/04/162nd-inspire-me-tuesday.html

    Hugs Marty

    OdgovoriIzbriši
  31. Hola amiga, paso a dejarte un fuerte abrazo
    Feliz dia
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  32. Нellο! Do you use Tωitteг?
    Ι'd like to follow you if that would be ok. I'm undоubtedly enjoying your
    blоg and look foгωard tο neω ροsts.


    My blog post ear ringing treatment

    OdgovoriIzbriši
  33. A truly beautiful transformation! I love the roller you received. I can think of many things to use it with. The dress against the green is a perfect vintage touch.

    OdgovoriIzbriši
  34. At thіs time іt аpρears like Expreѕsіon Engine is the bеst bloggіng
    platfoгm availаble right now. (from what I've read) Is that what you're usіng on yоur blog?


    Fееl frее to surf to my page;
    fast way to cure heartburn

    OdgovoriIzbriši
  35. Odlična restauracija! Sviđa mi se i spolja i unutra i mislim da je sad perfektan!
    Srdačan pozz!

    OdgovoriIzbriši
  36. Oh I really do love this piece. Thanks tons for linking up. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  37. It is just gorgeous! I love the finish and the design on the doors. You have a beautiful blog! I'd love it if you would share this at "What We Accomplished Wednesday," at Green Willow Pond. It is live right now. Have a great week!

    Hugs,
    Deborah

    OdgovoriIzbriši
  38. This is so lovely! Stunning paint effect :-)

    Linda
    With A Blast

    OdgovoriIzbriši
  39. This is beautiful! The textures and the stamping on the door fronts are wonderful. I love the unexpected beautiful green on the inside too. Fantastic job! :)

    OdgovoriIzbriši
  40. So very pretty! Nice job!! Thanks so much for sharing this week at Project Inspire{d} :)
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  41. visiting from craftilicous link 8. This is absolutely gorgeous. I love that you open it and get the fantastic fresh green. Lovely

    OdgovoriIzbriši
  42. Sve što dođe od tebe je pravo malo remek-djelo. Vidi se koliko je tu uloženo truda ali i pomnog razmišljanja o svakom detalju iznutra i izvana. Ovaj moumentalni ljepotan je sad sav tako lepršav i romantičan, prekrasan!!

    OdgovoriIzbriši
  43. Beautiful! Loving that stencil wheel, too!
    I'm visiting you today from My Romantic Home. I co-host a Linky Party Tuesdays and would LOVE for you to add this. I hope you get a chance to stop by my blog, leave a comment and Link Up, too!
    ~ Megin of VMG206
    Join me each Tuesday for Brag About It Link Up Party

    OdgovoriIzbriši
  44. So beautiful! Love it!! Thank you for sharing this at Rustic Restorations Weekend!

    OdgovoriIzbriši
  45. Beautiful!! Sharing at the party tomorrow ~ thanks for linking up at Feathered Nest Friday!

    OdgovoriIzbriši
  46. Absolutely GORGEOUS! Love the technique on the door and the subtlety of the colors you used. So elegant!

    OdgovoriIzbriši
  47. Hi Biljana! We are so excited that you joined us at the BeBetsy BRAG ABOUT IT party-we love your blog. The cabinet is just beautiful-wonderful work and detail. Hope to see you again-visit us at http://bebetsy.com. Sharon and Denise

    OdgovoriIzbriši
  48. Thanks so much for sharing on Project Inspired this week!:)
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  49. Fantastic! What beautiful work you do. Would love for you to share at Simple & Sweet Fridays. New Follower!

    Take Care,
    Jody

    OdgovoriIzbriši
  50. This is exquisite! Thank you for sharing. You will be one of the features tomorrow at the Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Pop on in and grab a feature button. Hope to see your prettiness again at the bash! Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  51. So very beautiful. What talent. Thank you for sharing and blessings to you, Patti

    OdgovoriIzbriši
  52. Biljana, Sharing tomorrow at Simple & Sweet Fridays party- Beautiful work!

    OdgovoriIzbriši
  53. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  54. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  55. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  56. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  57. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  58. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  59. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  60. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  61. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  62. Baš volim pogledati slike i pročitati nešto o preuređenju starog namještaja, to uvijek lijepo izgleda. namještaj dovboj

    OdgovoriIzbriši
  63. Pozdrav! Jako mi se sviđa vintage stil, ali u mojoj kući prevladava klasični stil od drveta. Htjela bih preurediti jednu komodu, no nisam sigurna kako će se to slagati s ostalim namještajem.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails