pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 23. listopada 2013.

Shabby Chic Namjestaj - Shabby Chic Dresser Redo



Preuređenje stare drvene komode u shabby chic stilu. Postupak preuređenja: premazivanje insekticidom (sredstvom protiv crvotocine), smirglanje, bojanje prvo temeljnom akrilnom bojom, a zatim prljavo bijelom akrilnom bojom, sablonice na ruckama i patina.

Prije  -  before
Poslije  -  after

Simpaticna vlasnica, htjela je da redizajn bude jednostavan, decentan i da se uklapa u svaki interijer, ostalo je prepustila meni :) Unutrasnjost ladica sam obojala pacifik - plavom bojom.
Plava boja u uređivanju interijera unosi smirenost i energiju. To je prirodna boja vode i neba.
Zadovoljna sam kranjim izgledom komode, jednostavna i elegantna izvana, a osvjezavajuca iznutra.
Do iduceg posta, lijep pozdrav,  xoxo  Biljana





















24 komentara:

  1. Nemam riječi...jednostavno prekrasno...a one sitne šablonice ružica na ručkicama su preslatke.

    OdgovoriIzbriši
  2. Vrlo lijepo preuredjeno.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  3. Un cambio magnífico... te felicito.. el mueble ha ganado mucho.
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Parece otra cómoda, es un trabajo estupendo.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lijepo...najviše mi se sviđa plava unutrašnjost:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Oduševljena sam konačnim izgledom komode,stvarno do detalja je perfektna!

    OdgovoriIzbriši
  7. un gran trabajo .....¡¡¡ ha ganado muchísimo ese mueble.... besoss

    OdgovoriIzbriši
  8. Precioso,me encanta.Un beso.
    manualidadeseldintel.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova plava boja je pun pogodak :) Odlican detalj, zaista.

    OdgovoriIzbriši
  10. I ja sam bez teksta, jednostavno predivna!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Precioso
    Que tengas buen fin de semana.

    OdgovoriIzbriši
  12. I love, love, love the redo. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  13. Jako lijepo, osobito unutrašnjost ladica :)

    OdgovoriIzbriši
  14. this is a lovely piece! great job.
    keya

    OdgovoriIzbriši
  15. This turned out beautiful!! I love the inside of the drawers! Thank you for linking up to my furniture and Paint party!!
    Brooke
    startathome.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails