pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 28. studenoga 2010.

Vintage cestitke na drvetu

Prije  -  before
Dopao mi se, decoupage papir sa vintage motivima. Motivi su zimski, blagdanski i vracaju me u djetinstvo, u neka sretnija vremena. S obzirom, da volim drvo, napravila sam, trajne vintage cestitke.
Pomocu glet mase za drvo i sablone, napravila sam 3D sablonu, shabby-rala, decoupage i 2K lak.
Svidja mi se rezultat, a Vama?


74 komentara:

  1. E ja si za Božić želim ovakvu čestitku!!!
    Predivne su :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. These are just beautiful..I love the background colour..xx

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si iz pobjegla iz nekog drugog vremenskog razdoblja! Ovo je predivno! Čestitka koja se sigurno neće baciti u stari papir već će uvijek i svake godine naći mjesto ispod bora... Divno... :)

    OdgovoriIzbriši
  4. božićno,blagdansko,toplo, sve u svemu jako lijepo

    OdgovoriIzbriši
  5. I love this, they really look old! How did you get the raised design? It looks like hearts and leaves and scrolls! Great job!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  6. Ta z kominem i 2 dzieci zwłaszcza przypada mi do gustu!Kiss-aga

    OdgovoriIzbriši
  7. i meni se sviđa:))).....drvene čestitke!!! pa ti si genijalac:))).....super su ti ti vintage motivi:))...

    OdgovoriIzbriši
  8. Kad god pomislim da sam sve vidjela od Biljane ona me uvijek ponovno iznenadi!!!Pa ovo je jednostavno fenomenalno!!!Starinski, nostalgično, bezvremensko i zauvijek lijepo...sve mi se sviđa posebno šablone i taj starinski štih.To može samo velika umjetnica kakva si ti Biljana!!!!Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  9. S koliko topline i ljubavi će se čuvati ovakve čestitke, tako su drage i slatke, savršeno urađene, bravo Biljana!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Divne su ove vintage čestitke. I trajne su, zauvijek će nekom uljepšavati kutak na prozoru, na polici ili drugdje. Lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  11. ¡Divino! Te ha quedado maravilloso.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  12. Jao Biljana, pa kako nam se ne bi sviđalo!!! Ideja ti je presuper, kreativnost na visokoj razini, a ruke su ti čarobne! Stvarno jako lijepo!!!

    OdgovoriIzbriši
  13. Jednostavno i jakoo elegantno,bravo Biljana!
    Pusa i veliki pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  14. So lovely!So creative, all of them!Thank you for you share this beautiful woork.

    hugs
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  15. I love the way you crackle. Is there an way to switch to English so I can learn how you do it?

    OdgovoriIzbriši
  16. Predivne su! Kao što i sama kažeš, vraćaju te u djetinjstvo. Tako djeluju i na mene. Voljela bih dobiti takvu čestitku! Svaka čast na ideji i umjetičkom izričaju.

    OdgovoriIzbriši
  17. son una preciosidad y tienen un encanto muy especial.
    un besito .

    OdgovoriIzbriši
  18. Može li se za decoupage koristiti drvofix?

    OdgovoriIzbriši
  19. Već ti je sigurno poznato da volim tvoj umjereni shabby....ni puno ni malo...za ovo ti šaljem čestitke na izvedbi i ideji...prekrasno
    (pitanje: šta je shabby-rala??????) pozdrav iz Slavonije

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo je odlična ideja za neobičan poklon!!
    Malo ću te iskopirati:)
    PUSA VELIKA

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitke su predivne,motivi savršeni,a ideja predobra!

    OdgovoriIzbriši
  22. TODOS ELLOS SON PRECIOSOS!!!!!!!!!!!!!!!
    QUE TENGAS UNA FELIZ SEMANA
    BESOS

    OdgovoriIzbriši
  23. I just love the old cards....good idea! How sweet.
    Visit me after visiting Met Mondays.

    Mel's Cabin

    OdgovoriIzbriši
  24. Divne čestitke! Tako su starinske i tople...prave Božićne!

    OdgovoriIzbriši
  25. Ne znam što mi se više sviđa:ideja, motivi ili tvoja izvedba! Za mene ovo je savršenstvo! Motivi prekrasni, a tvoje ruke su zlatne! Totalno si me osvojila ovime i "pogodila u žicu"!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. Ono što ti i Mare radite, to je vrh vrhova. Uopće ne mogu pronaći dovoljno riječi da opišem tvoje posebne čestitke. Obožavam te motive i pogodila si me u dušu.
    Veliki pozdrav od Jasne

    OdgovoriIzbriši
  27. prepredivni radovi draga,motivi su mrak!!!pusaaa!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Hola amiga, que resultado mas espectacular. Que trabajo mas divino. Felicidades por tan bellos trabajos.
    Besos y feliz semana

    OdgovoriIzbriši
  29. krasna ideja in izjemna izvedba... pri tebi počasi ne vem več, kako naj opišem svoje navdušenje, da se ne bom preveč ponavljala... svoje delo si res pripeljala v mojstrske vode. poklon.

    OdgovoriIzbriši
  30. oh my i luv luv this did you use a stencil to create the resin look?
    TFS
    Maggie
    http://passionatelyartistic.com

    OdgovoriIzbriši
  31. Prekrasno Biljana! Ove čestitke su vječne i mogu uvijek biti dio blagdanske atmosfere! Oduševljena sam! :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  32. Biljana meni se čini da si ti prava čarobnica!!!
    Kako drugačije objasniti sve predivne stvari koje praviš:D

    OdgovoriIzbriši
  33. Браво! Замечательная идея - новогодние деревянные открытки. Очень понравилось! Обнимаю, Антонина

    OdgovoriIzbriši
  34. ^Biljo, Biljo, ja rastem.. rastem, ja hocu da porastem..... Dotle divim se ovakvim tvojim lepotama. Divne suuuuuuuuuuuuuu. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  35. They are lovely! Indeed, they remind you the good old days...

    OdgovoriIzbriši
  36. Draga Biljana, zamišljam izraz lica poštara koji nosi punu torbu tvojih predivnih ( drvenih ) čestitki ;))

    OdgovoriIzbriši
  37. Hello Biljana,
    All your works are so fantastic...
    Hugs,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  38. Hello Biljana! Thank you for visiting my blog! It is so nice to meet a new blog friend from so far away! I love your decoupage!

    OdgovoriIzbriši
  39. wow !!! piękne obrazki , Bijano !!! brawo!
    pozdrawiam, Bajka

    OdgovoriIzbriši
  40. Olá querida,que beleza de trabalhos,todos lindos e maravilhosos como tudo que faz,desejo que tenhas uma feliz semana,cheia de paz alegria e amor,bjos.

    OdgovoriIzbriši
  41. U nadi da ću napisati nešto što nije već rečeno, pročitala sam sve ove komentare...
    I meni je jedino ostalo da kažem...:
    Potpisujem sve rečeno...ja sam ostala bez teksta.
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  42. Hvala na odgovoru i pohvalama :D Ma moram isprobat, a mama dosta radi sa drvofixom pa da ne kupujem ono ljepilo baš za decoupage kad već imam kante toga doma :) Valjda će ulovit na stirpor jer sam kupila kuglice za bor od stiropora pa bi ih tako probala ukrasit :D

    OdgovoriIzbriši
  43. Bravo! Čestitke su super!Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  44. Hello
    Thanks so much for stopping by - Your creations are wonderful
    Many Blessings
    Rebecca

    OdgovoriIzbriši
  45. Felicidades me encanta tu blog, me acabo de hacer seguidora para seguir tus trabajos maravillosos.

    Te invito http://regalarte-belen.blogspot.com

    Un saludo y gracias por compartir.

    OdgovoriIzbriši
  46. Naše drvene slikice za školsku prodajnu izložbu su gotove...svrati kad stigneš.Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  47. WONDERFUL!!!
    I just love the old cards, It's a good idea!

    have a good day, thanks for your visit,

    eljardindemiduende
    ^^

    OdgovoriIzbriši
  48. I think your 3-D greetings are lovely, Biljana! Very unique.

    Thanks for linking to my party. I look forward to seeing what you link up each week.

    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  49. I just love your creations! The images you chose are beautiful, and I love the crackle of the paint and the raised design, too! Just gorgeous!!

    OdgovoriIzbriši
  50. Loving these--what a beautiful job you did--thanks so much for linking up!

    OdgovoriIzbriši
  51. These are great! The vintage look paper is just perfect for this project - just lovely :)

    OdgovoriIzbriši
  52. Magnifiques créations !
    J'adore ce style vintage parfaitement réussi.
    Merci de nous faire partager ton travail et bonne continuation.
    Encore bravo.

    OdgovoriIzbriši
  53. Čestitke su tako lipe,živo se nadam da ću i ja tako nešto moći napraviti, za koju godinicu naravno..
    pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  54. Καλημερα! το βραβειο ειναι και για σενα!!

    OdgovoriIzbriši
  55. Your artwork is stunning! I adore your work.

    OdgovoriIzbriši
  56. I adore everything vintage. These are amazing!

    OdgovoriIzbriši
  57. You did such an amazing job ! WOW
    Gorgeous and so Vintage ! Precious !
    Thank you so much for linking up to French Obsession !
    Xo
    Frenchy

    OdgovoriIzbriši
  58. wonderful
    are raised designs stencils and gesso or wood filler?

    thanks and blessings

    barbara jean

    OdgovoriIzbriši
  59. Amazing as usual! You do such great work. Thanks for linking up to Topsy Turvy Tuesdays!

    OdgovoriIzbriši
  60. Love these Biljana! You are so creative and your work is beautiful. I have something special on my blog for you to see. Please visit when you can :)

    OdgovoriIzbriši
  61. I adore these! The vintage cards are beautiful with the perfectly weathered paint and shabby design.

    OdgovoriIzbriši
  62. Biljana,♥

    Thank you for sharing these beautiful vintage wood signs! I L♥ve them! Happy Holidays!

    Suzanne ♥

    OdgovoriIzbriši
  63. I don't understand a single word, but I adore your work. They are simply divine!!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails