pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 1. veljače 2011.

Shabby chic namjestaj

Prije  -  before
Poslije  -  after
Kako Vam se dopada, moja nova shabby komoda tj. nocni ormaric?
Na ladicama, pomocu sablone, sa glet masom za drvo napravila sam ruze. Ruze sam na kraju, obojala sa kistom, da bih vise istaknula 3D efekt.
Komodu sam bojala sa akrilnim bojama, vosak sam koristila za shabby efekt, a gornju plohu sam presla sa akrilnom lazur bijelom bojom ( cetkom, jer sam htjela da mi se vide tragovi ). Trazila sam staklene, prozirne rucke za nju, ali ih nazalost nisam nasla. Ako netko zna, gdje se kod nas mogu kupiti, molila bih da mi javi:-)
Pusa svima!


Drage moje, zavirite na portal  Prozor u dom, kod Izzy u  Orange room
stiglo je Valentivnovo.Cijeli tjedan posvecen je Valentinovu. Svaki dan, jedna blogerica, jedan tutorial i nagrade (moja malenkost je u subotu). Dodjite, pogledajte, komentirajte i osvojite simpa nagrade:-)     

73 komentara:

  1. Bravo majstorice!
    Baš staklo staklene ili plastične finta staklene ručke tražiš?

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana, komoda je prekrasna! Što da kažem na ovaj lagani shabby osim da je čaroban. Ruže su se posebno dobro uklopile u čitavu sliku.
    Pusa :))

    jedva čekam da škicnem što si nam to divnog spremila za subotu :))

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasna je i jako elegantna,ma divna!
    Kiss.

    OdgovoriIzbriši
  4. ΑΓΑΠΩ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΤΕΧΝΙΚΗ ΣΑΣ. ΠΑΝΤΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΑΠΟ ΣΕΝΑ!
    ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΦΙΛΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

    Volim i divim VAS TEHNIKA. UVIJEK naučiti od vas!
    DOBRO mjesec s veliki poljubac iz Grčke

    OdgovoriIzbriši
  5. Fenomenalno draga! Nisam nigdje naišla na takve ručkice, ali mogu se raspitati pa ako saznam odmah javim! :)) Veselim se subotnjem tutorijalu! Pusa!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Draga Biljana, kao i uvijek, tvoj shabby je odličan i komoda je sad spremna za ladanjsku kuću grofova Drašković...još samo da nabaviš staklene ručke...hm, nikad to nisam vidjela, al možda da improviziraš skineš sa nečeg...stvarno ne znam ni kako bi to trebalo izgledati, možda da malo pojasniš!
    Jedva čekam subotu i tvoj tutić :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. fenomenalna!
    imam osjećaj da onaj tko uđe u tvoj dom ima osjećaj kao da je ušao u neku bajku, priču iz davnine...

    OdgovoriIzbriši
  8. Komoda je za pet.Ti si prava majstorica, ružice su prekrasne.
    Ja imam jedan drveni stolić koji namjeravam srediti ali moram još malo učiti.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jako, jako, jako lijepo!!
    Imam jednu sličnu komodicu i baš ju nešto ogledavam i kombiniram! :))) neće bit ni približno ovako dobro al od nekud se mora krenut! :))

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Biljana!
    Komoda ti je predivna!Ruze su fantasticne.
    Imam jednu molbu od princessgreeneye.Posto njoj nejde tako dobro engleski ,molila me da ti kazem,da se njoj tvoji radovi veoma puno svidjaju,kao i meni.
    Puno puno pozdrava od mene
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  11. NOSSA!!!Amiga,que transformação em?Parabéns!!!Ficou magnífico,nem parece o mesmo.Bom fim de semana querida,bjos.

    OdgovoriIzbriši
  12. Elegantan ormarić kome ruže daje poseban šarm. Čak i da ručke ostanu bijele-super je.

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala vam drage moje:-)
    Ne mora biti staklo-staklena, bila bih sretna i sa plasticnom ( ili ne znam od kakvog umj.materijala), ali bitno je da je prozirna i da izgleda kao da je od stakla.

    OdgovoriIzbriši
  14. i love your ideas!!!I love your technique!!!
    Wonderfull result !!!!

    OdgovoriIzbriši
  15. Jako si lijepo obnovila svoju staru i prilično bezličnu komodu. Prekrasna je! Tvoj dom je pravi shabby raj!

    OdgovoriIzbriši
  16. wow, prekrasna je, još ću se na zadnje zarazit shabbyjem, ajooooj, tebi to baš stvarno dobro ide

    OdgovoriIzbriši
  17. Querida Biljana, que maravilla de trabajo, es muy delicado y elegante. Muy de mi agrado, felicitaciones.
    Besos y hermosa semana

    OdgovoriIzbriši
  18. Ta komoda jest suuuuper!!! Podziwiam Twoje prace Biljano. Pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši
  19. fantastična je i jako elegantna,bravo

    OdgovoriIzbriši
  20. Hello Biljana,
    I always find your works so beautiful!
    Kisses,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  21. biljana una comoda preciosa¡¡ muy elegante y las rosas preciosas muy shabby¡¡
    Un besote
    Maria

    OdgovoriIzbriši
  22. Divna komoda,elegantna i lijepa i sa ovim ručkama.Tvoj blog mi je stalna inspiracija...pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  23. Jako nam se sviđa tvoja nova shabby komodica!!! Fantastičan makeover draga Biljana, totalno u tvom stilu! Tako elegantno i profinjeno, svaka čast!!!

    OdgovoriIzbriši
  24. TIKA TIKA TAKA TIK ...jadno moje srčeko ,nemrem podnjeti toliku ljepotu.
    Stvarno si turbosonična majstorica gđo. B !!!!!!!!
    Staklene ručkice-baš jučer tražila ali nema ništa sve je standardno-nažalost!!

    OdgovoriIzbriši
  25. This is beautiful! Thank you for the tutorial. I can't wait to try this!

    OdgovoriIzbriši
  26. Hola Biljana, vaya cambio mas espectacular, te ha quedado de lujo como siempre, me encanta ve tus trabajos.
    Un beso¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  27. Super savrseno.Stvarno bi legle staklene rucke.Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  28. Predivna je komodica, vrlo nježna i profinjena a shabby je na visini zadatka! Bravo majstorice

    OdgovoriIzbriši
  29. I love this little cabinet, fantastic!! and a lovely work!!
    have a nice day
    hugs
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  30. Uvijek savršene ruže neznam kako ti uspije da ti uvijek budu ravne, glatke i tako uredne. Predivan makeover bezličnog ormarića koji će se savršeno uklopiti u tvoj shabby dom.

    OdgovoriIzbriši
  31. Un cambio espectacular, te ha quedado de lujo. Felicidades.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  32. pri tebi se vedno znova najde recept, kako iz preprostih sestavin narediti pravo umetnino - posebno, popolno, unikatno. občudujem te lepote. ko bom velika in bom imela veliiiko prostora... huh! :)

    OdgovoriIzbriši
  33. Pala mi je na pamet ideja da bi ti odlično poslužili onakvi ukrasni stakleni čepovi od boca...ja imam samo jednu takvu bocu...ili još bolje od parfema...znaš kakve lijepe staklene poklopce imaju parfemi!!!! Jeeeee, to bi bilo odlično! Ajd u potragu tko koristi parfeme!!!!
    Nadam se da sam ti barem dala ideju :)))

    OdgovoriIzbriši
  34. Wow, very, very beautiful! I love it!

    hugs
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  35. Predobro izgleda! Valjda ću i ja jednom moći napraviti tako uredne ružice, super su!

    OdgovoriIzbriši
  36. Ja bih voljela spavati uz ovako lijep i nježan noćni ormarić. Doista si ga uredila po mom ukusu.
    Prekrasno!!!
    Slatke snove ti želimmm.....
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  37. Olá Biljana.
    Adorei o tabalho que fizeste nesta peça.
    Parabéns.
    Bjinhos

    OdgovoriIzbriši
  38. Deluje kao pahuljica, sve što napraviš je kao iz bajke!

    OdgovoriIzbriši
  39. My dear friend, please visit my blog to receive a new award! Kisses! http://decoupageaddict.blogspot.com/2011/02/blog-post_03.html

    OdgovoriIzbriši
  40. Hvala Sanja na ideji, morat cu potraziti nekog, tko koristi parfeme:-)

    OdgovoriIzbriši
  41. Biljo jednog dana ću te ukrasti:)!!
    Obožavam te tvoje prekrasne radove,
    koji imaju zaista pravu dozu starine.
    PUSA VELIKA OD MENE

    OdgovoriIzbriši
  42. Your creativeness is unlimited Biljana... its a master piece... Love to do something like this if I can:)
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  43. Kad vidim oavko nešto najradije bi cijeli svoj namještaj u sobi preuredila :D imaš nagradice na mom blogu :D

    OdgovoriIzbriši
  44. Biljana, it amazes me to see the lovely flowers and designs you create on your projects. They're always so pretty and professional looking.

    Thanks for joining the party each week. I love seeing your projects. I hope you have a wonderful weekend!

    Hugs,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  45. neš vjerovati evo i mene!!!!!.....o kako sam sretna da sam upala:))).....
    ah komoda!!.....šta reći nego da si opet odradila zadatak za čistu peticu....ruže su se predobro uklopile.....
    sanjina idekja s čepovima mi dobro zvuči,pogledat ću malo šta mogu pronaći:))).....

    OdgovoriIzbriši
  46. Kako mi ovo čarobno izgleda!! Ma i ja bih te ukrala na nekih tjedan dana, barem da stojiš pored mene kao supervizor dok ja radim i daješ mi upute...
    I ja mislim da bi staklene ručkice bile pun pogodak... joj, kako je lijepa, ne mogu se nagledati...

    OdgovoriIzbriši
  47. Love what you did to that piece! Amazing! 8>)

    OdgovoriIzbriši
  48. Absolutely charming Biljana! So so sweet! Love how it came out-well done!
    Thank you for sharing at Feathered Nest Friday! :)

    OdgovoriIzbriši
  49. This is very beautiful you did an amazing job!

    :) Michelle

    OdgovoriIzbriši
  50. Very pretty! Love the applique effect!

    Donna
    http://funkyjunkinteriors.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  51. You captured the very essence of Shabby Chic....this is BEAUTIFUL!!!
    ~Allie

    OdgovoriIzbriši
  52. Olá amiga,
    Ficou belíssimo, fantástico, meus parabéns.
    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  53. Bok. Evo da vam javim da je pokrenuta stranica na kojoj će biti samo dobre vijesti :)
    Ako vam se sviđa inicijativa, slobodno posjetite:
    http://dobra-vijest.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  54. Lovely blog! You are very talented!

    OdgovoriIzbriši
  55. That is such a great idea! I have never tried it, but ia m going to! Beautiful

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  56. Pozdrav i tebi!! Drgao mi je da sam te nasla, jer su ti radovi bas zanimljivi, a mozda nekad ukradem neku ideju... Nadam se da mi neces zameriti! :-)

    OdgovoriIzbriši
  57. Naravno Rocky hell, zato smo tu, da budemo jedni drugima inspiracija:-)

    OdgovoriIzbriši
  58. Love this project~ love how it came out and it is just darling now! Thanks for sharing over at my party! :)

    OdgovoriIzbriši
  59. OH Gorgeous ! Thank you so much for linking up !
    XOXO

    OdgovoriIzbriši
  60. Great job Biljana
    Thanks for entering.

    Cheri

    OdgovoriIzbriši
  61. Divni su vam svi radovi. molim vas da mi kazete gdje se mogu naci ovi sabloni. i koja je debljina sablona. hvala i pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  62. Çok beğendim, tebrikler. Bloguma beklerim sryoznd.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails