pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 27. studenoga 2011.

Shabby chic Sign

Rucno oslikan French chic natpis za kucu. Na drvenoj dasci: bojanje akrilnim bojama, 3D sablone, rucno pisanje kistom personaliziranog natpisa (ruka drhti, nije bilo lako), craquelle medium, lak (nije mi se dopao, pa sam ga kasnije presla kistom onako neravnomjerno) i patina.
Zahrđana zica za objesiti ovaj vintage natpis, koji ce krasiti turisticku kucu za iznajmljivanje.
Jednostavna, french elegancija s dodatkom romantike, meni se dopada, a Vama?
Nikako da se ufuram u predblagdansko raspolozenje, nadam se, da hocu, gledajuci vase blagdanske radove.
Jos malo slikica, pusa svima B.

32 komentara:

  1. Koja prekrasna uvertira u nečiji dom!! Sve odlično razrađeno do najsitnijih detalja, meni izgleda jednostavno prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako jednostavno, a tako lijepo, sa tvojim pečatom, a gdje tebi ruka drhti, trebaš vidjeti moje, srećom pa nemoram pisati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako ti je lijepo ispao! Baš shabby! Sviđa mi se što si stavila skroz sitne ružice... I slova su ti super!

    OdgovoriIzbriši
  4. BRAVISSIMA E SOPRATUTTO SEMPRE ORIGINALE. é un piacere seguire il tuo blog. A presto

    OdgovoriIzbriši
  5. Super ideja....super izvedba...
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  6. ¡Maravilloso! Me encanta.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Ne mogu se nadiviti tvojim radovima,takav,ukus,izvedba...ma savršenstvo zaista..veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  8. Predivno urađeno,prelijepe šablonice a tek te male sitne ružice...milina..
    Ćaoo..

    OdgovoriIzbriši
  9. Super je, kao i sve što ti stvaraš.
    A nisi ni svesna da si u pretprazničkom raspoloženju, iako ne radiš radove u tom stilu, ne možeš mu pobeći:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Biljana, ni ne moraš se ufuravati u blagdansko raspoloženje, jer kad god objaviš post to je za mene blagdan!
    Još jedan u nizu tvojih prepoznatljivih radova i još jedno uzdisanje nad njim!
    Iako ti se krakle nije svidio pa si ga prekrila, tu i tamo se ipak malo nazire i upravo to mi se sviđa kad nenadano dobiješ nešto što nije bilo u planu i ispadne odlično!
    Natpis drhtavom rukom je ispao savršeno i sigurno će mamiti goste da zavire i unutra!
    Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. Te ha queado un cartelito absolutamente shabby Biljana! enhorabuena!

    OdgovoriIzbriši
  12. U jednostavnim stvarima krije se ljepota, tako i u ovom tvom radu. Elegantno, decentno... prekrasno kao i sve što tvoje ruke naprave!


    Pusa i lijep pozdrav:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Gorgeous! Everything you do is perfect!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  14. ha draga ne vjerujem ti ni riječi:)).....ruka se trese s godinama a ti si još mlada:))).....
    divna ti je pločica,nadam se da će šimići (a posebno šimićka) biti zadovoljni:)))...

    OdgovoriIzbriši
  15. Killing me softly.... ali stvarno... zavidim Šimićima....

    OdgovoriIzbriši
  16. Ideja je odlična, izvedba vrhunska. Jako mi se sviđa kombinacija šablone i ručnog pisanja.

    OdgovoriIzbriši
  17. Magnifique Biljana. Great job with the handwriting.

    OdgovoriIzbriši
  18. I found your blog and I liked it very much!! You do a great job!! I will follow you!! Best regards from Greece!!

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako je divna ploca.Do detalja uradjena, a opet tako jednostavna, kako samo ti mozes!

    OdgovoriIzbriši
  20. Felicidades por tus trabajos
    Saludos desde España

    OdgovoriIzbriši
  21. olá Biljana!

    amei essa peça que vc fez , ficou linda! (:

    bjus querida

    OdgovoriIzbriši
  22. Tres Chic. Thank you for sharing this on BeColorful's Motivated Monday
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  23. Is beautiful!!!!!!!!Querida amiga Biljana,abraçossss.

    OdgovoriIzbriši
  24. This sign is beautiful. I would love to have it hanging in my house! Nice work. :)

    OdgovoriIzbriši
  25. Your sign is so beautiful! Thanks for the tutorial!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails