pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 8. rujna 2014.

Shabby chic plocice za vrata

Romanticne, shabby chic plocice za ulazna vrata, sa obiteljskim prezimenom ispisanim krasopisom.
Postupak uređenja plocica: bojanje bijelom akrilnom bojom za drvo, decoupage sa cvjetnim motivima, 3D sablone, transfer prezimena i malo patine.
Jednostavne i romanticne, spremne da uljepsaju ulazna vrata :)













Zahvaljujem Jody and Stan sa bloga Rooted In Thyme sto su istaknuli moju preuređenu kutiju za kruh.
Do idućeg preuređenja, lijep pozdrav,
                                                        xoxo Biljana




 

Broj komentara: 19:

  1. Prelepe su draga. Svaka vrata bi trebala da ih imaju. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Unas plaquitas encantadoras con el relieve,decoupage!!!
    La caja de pan una hermosura.
    Besos
    Decosurvintage.

    OdgovoriIzbriši
  3. Unos trabajos preciosos, en tu estilo, me encantan.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  4. que lindos todos los trabajos , la panera es preciosa... ¡¡¡ besosss

    OdgovoriIzbriši
  5. Biljana, Twoimi pracami zachwycam się od dawna! Są piękne :).
    Pozdrawiam serdecznie♥ Rozalia

    OdgovoriIzbriši
  6. I am convinced, that my dull bread box can inprove...

    OdgovoriIzbriši
  7. That is very cute! Thanks for joining HSH!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails