pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 18. siječnja 2011.

Decoupage i 3D sablona

Prije  -  before
Ovu drvenu kutiju, uredila sam i poklonila prijateljici za rodjendan. Motiv suncokreta, jer je to jedan od njenih najdrazih cvjetova.
Postupak rada, vec dobro poznat: sabiranje, 3D sablona ,decoupage motiv suncokreta ( salveta ) i patiniranje.Tko je pocetnik, moze pogledati moj Tutorial za izradu shabby chic kutije, na lijevoj strani bloga.
Evo jos malo slika, vesele suncokret-kutije:-) Pusa svima!


Ovim putem, se jos jedanput iskreno zahvaljujem nasoj dragoj kreativki  Arbi  
koja mi je posvetila cijeli post i dodijelila ovu posebnu nagradu, koju sam primila s ponosom i zahvalnoscu:-)
Veliko hvala i nasoj dragoj Pipistreli 
koja, me je neki dan obradovala, sa paketom, a u njemu boca ispletena njenim vrednim, zlatnim rukama, koja ce me uvijek podsjecati na nju. Hvala, draga Pipi!A, ovu prelijepu kucicu dobrodoslice, sigurno svi prepoznajete. Prije par dana, me je iznenadila i razveselila nasa draga Mare

Broj komentara: 47:

  1. draga Biljana, znova si naredila čudovito darilo... tako popolno, za v vitrino :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Dar je predivan! Sve nagrade su zaslužene i uživaj u njima:):):)Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. Och, Biljana, jaka to piękna skrzyneczka!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdgovoriIzbriši
  4. Škrinjica je divna! Kad pogledam fotografiju prije i poslije nevjerojatno je da je to jedna te ista stvar! Super! A darovi su krasni! Pusa, draga!

    OdgovoriIzbriši
  5. Predivna je škrinjica, prava, starinska! Divan makeover, za poželjeti imati.
    Darovi su prelijepi :))

    OdgovoriIzbriši
  6. Prekrasno si uredila škrinjicu, vjerujem da će prijateljica biti oduševljena.Blago njoj!
    Sve tvoje nagrade su više nego zaslužene sigurna sam da će ih biti još jako puno.
    Velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  7. Škrinja je prekrašna!Blago prijateljici tvojoj što te ima!A i tebi što imaš ove dvije...posvaduše...gdje god kliknem,tu su!
    Pozdrav Mari i Pipi,najte se jedit!Šala mala!Jasno?

    OdgovoriIzbriši
  8. Čestitke na nagradama a kutijica je prekrasna kao uostalom i svi tvoji radovi.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ova žuta sunca su unijela vedrinu u ovaj magloviti dan. Predivna kutijica Biljana. Iskrene čestitke na zasluženim nagradama.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  10. evo i mene....tko to kaže tko to laže da sam posvuđuša:))))).....
    sve se nešto ogledam po blogu i kao da nisam kod tebe:)))).....suncokreti?.....ništa ruže?....
    ma zeka peka,suncokreti su ti genijalni,odlično su se uklopili u ostatak kutije.....baš mi djeluje onako nekako ko iz vremena naših baka:))...
    pusa:))
    PS dobra ti je kućica;;)))))))...

    OdgovoriIzbriši
  11. Genijalan makeover!!! Kutijica je divna, shabby za pamčenje!!! (kao i uvijek, samo najbolje od tebe:-)))
    P.S. a ova kućica je prava "bombica":-)))
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  12. This is so very beautiful, Biljana.

    OdgovoriIzbriši
  13. Kutijica je bas onako posebna, podseca na leto. Ja sam navikla da stalno nesto napravis po jusu i prosto mi srce peva kad vidim sta tvoje divne ruke stvaraju. Hvala ti na divnim recima i drago mi je da ti se dopada vaznica, bas ti lepo stoji( cuci). Nekako je vidim bas u nekom fazonu, kao da hoce da mi kaze: EVO ME OVE, BAS MI JE LEPO.
    I kucica je lepa, jako lepa ideja, sve su to korisne stvarcice, sitne, ali daju neku energiju, u vazni ces moci da stavis visibabe uskoro, kucicu da pozdravi goste i eto lepog ambijenta. Uzivaj, bas zasluzujes, Pusa

    OdgovoriIzbriši
  14. Suncokreti su presuper...odlično su sjeli na kutiju! Čestitam ti na poklonima kojima su te zasule naše drage blogerice...aaaaaa...kako je to lijepoooo :))))
    Poljupček

    OdgovoriIzbriši
  15. Kutijica je vesela, prelijepa, odličan poklon za dragu prijateljicu!!
    Čestitke na poklonima, veliki pozdrav posvudušama!!! Joj, koji pokloni!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Very - very beautiful!!!!
    Congratulations!!!
    I like so much..
    hugs

    eljardindemiduende >^^<

    OdgovoriIzbriši
  17. prepredivan poklon si napravila,blago se prijateljici..a i tebi,jer dobila si preprekrasne poklone..cestitke!!!pusaaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Olá .
    Esta caixinhas está linda.
    Parabéns.
    Bjinhos

    OdgovoriIzbriši
  19. Imam u planu ukrasiti svoju staru drvenu kutiju za kozmetiku i znam kod koga ću doći po inspiraciju :) Sve pohvale :)

    OdgovoriIzbriši
  20. Wow - what a difference...nicely done!

    Jan

    OdgovoriIzbriši
  21. krasan poklon... i ja bih takav!
    a nagrade... ma zaslužila si ih :-)

    OdgovoriIzbriši
  22. Olá amiga,que trabalho espetacular,muito bacana que ficou,parabéns querida pelas belas artes que fazes,bjos.

    OdgovoriIzbriši
  23. I love that everything you do is done to perfection!

    Take care,
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  24. Draga Biljana,Jako volim Shabby ali nikako da se usudim da probam da nešto napravi:))Pratim pomno sve što ti radiš i oduševim se nanovo svaki put.Kutijica je divna,blago tvojoj prijateljici;))
    Veliki pozdrav iz Beograda!

    OdgovoriIzbriši
  25. Prelijepa škrinjica...kao i uvijek...Svaka ti čast..
    A nagrade su došli u prave ruke...zasluženo...
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  26. Šta reći kad je sve rečeno...jednostavno KRASNO i lijepo je imati takvu prijateljicu...pohvale i poklončićima...male stvari,a tako veeeelike!

    OdgovoriIzbriši
  27. Beautiful project,,, sunflowers looks so beautiful... Box look Fab
    Hope you would like to spare a little bit of your time for me sure you will enjoy
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  28. Jako lijepa kutija, i čestitam na nagradi i poklonima. Malo sam prošvrljala po tvom tutorijalu, hvala na detaljnom opisu, pusač

    OdgovoriIzbriši
  29. kutijica je savršena,svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  30. Nadam se da ovaj prevoditelj djela ...

    halo prijatelj daleko, dobrodošli !!!!!!
    Ove prelijepe suncokrete, imaju puno za naučiti iz svojih prijenosnika!
    poljupci Dolly

    OdgovoriIzbriši
  31. helo Biljana
    Very - very beautiful

    Zuzana

    OdgovoriIzbriši
  32. Olá Biljana,
    Belíssima esta caixa, meus parabéns.
    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  33. beautiful very beautiful
    congratulations !!
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  34. Hi Biljana~ This is beautiful! Love it and thank you for sharing at Feathered Nest Friday! :)

    OdgovoriIzbriši
  35. Hola!! gracias por tu visita!! tus trabajos son maravillosos!! te felicito!!
    cariños desde Chile
    c@

    OdgovoriIzbriši
  36. Hello sweet friend! Your decoupage turned out FABULOUS! I adore the way you used the shabby white overlay!
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  37. Olá Biljana,
    Vim agradecer o carinho de sua visita e o comentário.
    Òtima semana e
    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  38. That's exquisite! Love how it turned out!
    Kathy

    OdgovoriIzbriši
  39. Evo i mene kao tvog sledbenika...radovi...ma, divota jeeedna, nemam reci.SLEDBENIK svih Vas iskusnijih jesam, ja mala sa dekupaz-stazom od celih SEST meseci.Imam jednu molbu(vc na pocetku), posto vidim da dosta radis sablone, ako ih ne kupujs, vec skidas sa neta, daj neku adresicu,jer smo mi u nasoj sumovitoj Sumadiji slabi sa tim.Veliki poljljljlj

    OdgovoriIzbriši
  40. Wow, Biljana; that box looked so plain before you embellished it. What a wonderful transformation you gave it.

    Thanks for linking to the party.

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  41. Your box is beautiful! Well done!
    Hugs xx
    Pat

    OdgovoriIzbriši
  42. šta da kažem sve je prelepo .Kako se družim sa vama putem blogera sve više imam inspiracija. Tako stvorih svoj novi blog pa bih volela vaš komentar na moje radove.S'velikim Poštovanjem.... Gordana http://miraclhobbyart.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  43. Super,szper,super! Tako lijepi radovi.Predivno. Gledajući blogove kretivki koje se bave ovom tehnikom, dobila sam želju i ja probati

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails