pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 7. travnja 2014.

Shabby Chic namjestaj - oslikana stolica

Shabby chic za romantican dom. Retro Shabby chic redizajn stare drvene stolice, koja ce krasiti interijer djecje sobe.
Djecja soba je funkcionalni prostor, koji djetetu osigurava dobre uvjete za spavanje, ucenje i igru.
Kod uređenja interijera djecje sobe budite mastoviti i kreativni.
Uređenje djecje sobe je izazov i uzivanje, jer stvarate prostor, koji ce biti ugodan i poticajan za vase dijete.
Ova stara stolica ima emotivnu vrijednost za obitelj, uredila sam ju u retro shabby chic stilu u bojama proljeca i kao detalj uljepsavat ce sobu djevojcice Tare.
Proljetni motiv - tulipani, rucno sam oslikala shemom krizica.
Prije  -  before
 Stolicu sam bojala prljavo bijelom akrilnom bojom za drvo i personalizirala pomocu transfer tehnike: ime Tara ispisano krasopisom i kruna na naslovu.


Do iduceg makeovera, lijep pozdrav iz Rijeke,
                                                                   xoxoxo  Biljana

21 komentar:

  1. Qué bonita, me gustan mucho los tonos que has utilizado
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  2. Muy original.. la silla ha quedado preciosa
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. Divina la silla con el dibujo simulando el punto de cruz, original por encima de todo, me encanta Biljana!!
    Besitossss!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Una remodelación estupenda.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  5. La silla ha quedado preciosa y muy fina
    Es original ese punto de cruz.
    Abrazos

    OdgovoriIzbriši
  6. te ha quedado preciosa,felicidades

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooooh...kako je lijepa...što drugo reći na ovako pedantan rad u koji je uloženo puno truda prilikom iscrtavanja tolikih križića! Sve pohvale!
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  8. es preciosa , me encanta el dibujo simulando el px , muy original....... besoss

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja sam definitivno zaljubljena Biljo u sve tvoje projekte!

    OdgovoriIzbriši
  10. So pretty!!!! I love what you have done with this chair.

    OdgovoriIzbriši
  11. Very pretty! Such a cute idea with the "cross stitch" tulips. Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a great week! ~Deborah

    OdgovoriIzbriši
  12. Tus trabajos son excelentes

    La silla con ese encanto shabby y la imitación del bordado es preciosa

    Un abrazo ♥♥♥♥♥

    Manualidadesmariadelcarmen.blogspot.com.es

    OdgovoriIzbriši
  13. Very nice.......... a great touch. :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful! Thank you for sharing at Fluster's #CreativeMuster. I hope that you'll come back and share with us again.
    Hugs, Smiles & Blessings,
    Robin @ Fluster Buster

    OdgovoriIzbriši
  15. Una silla muy original con el dibujo a punto de cruz.
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  16. You do beautiful work! I love the cross-stitch look. :)
    Blessings,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  17. Hi there, this weekend is pleasant designed for me,
    for the reason that this occasion i am reading this impressive educational
    post here at my home.

    Review my webpage - outdoor-furnituregazebos-shade-sails-umbrellas

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails