pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 27. svibnja 2014.

Dom i dizajn: Preuređena stara stolica - chalk paint by Annie Sloan

Kreirati interijer vlastitog doma i radnog prostora me uvijek veseli. Ova preuređena i oslikana stolica bit ce dio interijera, moje Kreativne Udruge Shabby Chic u Rijeci, gdje cu odrzavati kreativne radionice. Nadam se, da ce to biti uskoro :), "necu praviti razanj, a zec jos u sumi".

Prije  -  before

Poslije  -  after

Staru drvenu stolicu obojala sam sa chalk paint Antoinette  (kredasta boja) od Annie Sloan. Roza boja, nijansa je, stara, prljava. Bojala sam dva puta, boja se jako brzo susi i ima barsunast mat sjaj.
Sheme rucnih radova su mi nostalgicne, podsjecaju me na djetinjstvo, na moju mamu i majku, koje su me vrlo rano, naucile vez, slingu, goblen...zato mi je fora shemu rucnog rada - krizica, aplicirati tj. oslikati na preuređen stari komad namjestaja.
Ovaj motiv ruze, sam vec koristila, sviđa mi se, jer je jednostavan i elegantan, pa zasto ne opet :)

Da bih stolicu zastitila i dala joj patinu, koristila sam svijetli i tamni vosak od Annie Sloan.
Cijelu stolicu sam prvo presla sa svijetlim voskom, a zatim sjedeci dio i naslon, sa tamnim voskom.
Ako malo bolje pogledate, vidjet cete razliku. Tamni vosak da vise teksture.


Do iduceg projekta prije i poslije, lijep pozdrav,
                                                                                  xoxoxo  Biljana

Broj komentara: 30:

  1. koja dobra boja, Biljana, ta prljavo roza!
    ooodličan rad!

    OdgovoriIzbriši
  2. uh, stolica iziskuje puno vremena i strpljenja. Ali kod tebe to ide kao od šale. Prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha quedado la silla preciosa.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. Boja mi je genijalna Biljo,stvarno cijela stolica izgleda fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  5. es preciosa ,con ese color y el detalle de la rosa , me encanta..... ¡¡¡ besoss

    OdgovoriIzbriši
  6. Divna šara. :) Sve pohvale za ideju.

    OdgovoriIzbriši
  7. What a lovely update of the chair. I like the cross stitch motif. Nice touch,
    Bev

    OdgovoriIzbriši
  8. Very pretty Biljana, as always. You took a very boring chair and made it special. Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a lovely week! ~Deborah

    OdgovoriIzbriši
  9. that is really and original idea , love it

    Janice

    OdgovoriIzbriši
  10. Cute makeover! Thanks for linking with Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  11. How cute! I love the way you used the cross stitch pattern,
    perfect for this style of chair. Love it!
    Hugs,
    Patti

    OdgovoriIzbriši
  12. Una silla muy elegante. Me encanta el detalle de la rosa.
    Un saludo

    OdgovoriIzbriši
  13. Gdje se mogu nabaviti farbe Annie Sloan?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sam pokusala preko interneta od njenih stokista iz Austrije i Njemacke, ali nisam uspjela ( isporucuju samo u njihovim granicama). Meni je donijela prijateljica iz Austrije :)

      Izbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails