pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 3. siječnja 2011.

Shabby chic ruza

Prije  -  before
Kupila sam ovo ogledalo, samo zbog prekrasnog okvira. Posto dugo nisam nista naslikala, a ovaj okvir je kao stvoren za shabby, izbor je bio lagan...
Na postojecu zlatnu boju, stavila sam vosak, nijansiranu bijelu boju, smirglanje i shabby efekt je tu.
Ogledalo sam obojala akrilnom temeljnom bojom i naslikala ruzu.
Nije lose, svidja mi se, moja vintage ruza, a Vama?


73 komentara:

  1. Prekrasno Biljana! Uvijek nas oduševiš! :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  2. I love this, Biljana! You are so talented. I love visiting your blog.

    Happy New Year! La

    OdgovoriIzbriši
  3. Biljana ram(platno) belese, cudo napravi. Biljana, Biljana divno, prelepo. Vi kreativke, zarobile ste me vasim umecem i srcem. Hvala i kisssssss

    OdgovoriIzbriši
  4. krasno izgleda...od tebe ni ne očekujem ništa slabije :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dear Biljana,
    it's wonderful! I like so much!!!
    I hope you have a good Year 2011!!
    Hugs from Spain,

    eljardindemiduende
    ^^

    OdgovoriIzbriši
  6. Wonderful rose !!! Love your painting.

    Chaleureusement votre !!
    ✿◕ ‿ ◕✿

    OdgovoriIzbriši
  7. vauuuu, kak je dobro!
    Eto to sam sama sebi rekla kad sam vidla okvir! :))

    OdgovoriIzbriši
  8. What a nice change !
    Thank you for your good wishes...
    It's time for me, I wish you happy new year.
    Bisous,
    Mylise.

    OdgovoriIzbriši
  9. Predivno!Okvir savršen,za ruže nemam što reći.Divno!Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  10. Zaljubljena sam u tvoje ruke......mjauuuuuuuu...:)

    OdgovoriIzbriši
  11. That came out really lovely. Looks very antique. Have a great day.

    OdgovoriIzbriši
  12. Biljana, es precioso que buen gusto tienes,un beso y FELIZ AÑO NUEVO.

    OdgovoriIzbriši
  13. Priznajem da baš i ne obožavam shabby (sve ovisi kako je napravljeno), ali ovo mi je wow! Savršenstvo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Ruža se savršeno uklopila s tvojom "novom" foteljom s istim motivom. Soba polako ali sigurno dobiva shabby look. Predivno Biljana.

    OdgovoriIzbriši
  15. Predobro. Prepoznala bih tvoje ruže bez da se potpišeš.

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful work Biljana. Love the shabby look! Happy New Year and all of the best to you! :)

    OdgovoriIzbriši
  17. What delicacy of work. I really liked it!

    hugs
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  18. Vidim da se nakon šljokica i snijega polako vraćamo u normalu. Normala je kad vidim shabby ružu i prvo pomislim na Biljanu. Ruža je prekrasna, ali manje od tebe ni ne očekujemo. Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  19. VOlim eleganciju i jednostavnost, a ovo je upravop to. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  20. Da li mi se sviđa??? Ne da mi se sviđa, nego: oduševljena sam!!! Ovo je prekrasno!!! Totalno romantiš, savršenstvo!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Pa kako nam ne bi bilo lijepo kad ti to tako savršeno napraviš! Okvir je sam po sebi mmmmmm...nešto fantastično, a tvoja ruka mu je dala poseban šarm nekih prošlih vremena...pa još tvoje vintage ružice...presuper :)))
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  22. A mislim ... što reći osim PREDIVNO!?!?! :)))

    OdgovoriIzbriši
  23. Joj, koja romantika!! Tvoja prepoznatljiva ružica u prekrasnom okviru, što reći osim - prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  24. Olá querida,que transformação,ficou lindo!!!parabéns ,que belas coisas que faz,muito criativa,bjos

    OdgovoriIzbriši
  25. Вау! Какая прелесть! Как я люблю Ваши нарисованные розы!

    OdgovoriIzbriši
  26. Wow, it turned out beautiful! I love the roses, it looks like an authentic vintage piece. Great job Biljana ;)

    OdgovoriIzbriši
  27. A big wowww Biljana... very pretty and what a beautiful transformation... really impressive look
    Happy New Year
    Hope you would like to spare a little bit of your time for me sure you will enjoy
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  28. ruzica je savrsena,zajedno s okvirom,meni se jako,jako sviđa..pusaaa!!

    OdgovoriIzbriši
  29. Очень красивая и интересная идея, просто здорово!!!!!!!! Вы молодец!

    OdgovoriIzbriši
  30. Pomyślności wszelkich w 2011roku-życzy -aga-kiss!

    OdgovoriIzbriši
  31. Beautiful!! Very nice what you have done!
    Ciao
    Monica from Italy

    OdgovoriIzbriši
  32. So beautiful! Your painting is wonderful! Would love to have you link it up to Passion for Paint this weekend!

    OdgovoriIzbriši
  33. Ružica je prekrasna,bravo Biljana!

    OdgovoriIzbriši
  34. This is beautiful, I have featured you today on Craft Gossip :) http://homeandgarden.craftgossip.com/shabby-chic-rose-frame/

    OdgovoriIzbriši
  35. Draga Biljana!
    Tvoj blog je predivan....
    Puno puno pozdrava
    (Svetlana)ali svi me zovu
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  36. Ah što reći divno je,ruža je prava umjetnost a okvir takođe prva liga.Zaista kao što su rekle cure prije mene i da ne znam da si ti to radila prepoznala bi taj tvoj divan stil.

    OdgovoriIzbriši
  37. A Lovely painting! Completely transformed. Blessings in the New Year.

    OdgovoriIzbriši
  38. Olá, amiga!
    Passei para uma visitinha, rever seu blog e desejar uma ótima semana.
    Seu trabalho ficou muito bonito.
    Beijinhos.
    Brasil ♥♥
    °º
    •*• ♫° ·.

    OdgovoriIzbriši
  39. Draga Biljana,
    Bas mi je drago sto si me posetila.Mi svako leto prolazimo kroz Rjeku i ostajemo i pravimo godisnji u Selce/Crkvenici sa nasom Shabby Chic Camp-kucicom ;o)
    A kada posecujemo moju rodbinu onda vozimo kroz Vukovar za Backu Palanku :o)
    Kad sam procitala tvoj profil,odmah mi je bilo tako drago.... :o)
    Ja sam rodena u Nemackoj,pa onda mi malo teze ide nas jezik,ali nadam se da me mozes razumeti ;o)
    Puno pozdrava od mene
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  40. oko moje sokolovo:)))....ja iskreno ovaj okvir ne bih u trgovini ni pogledala:)))......a gle u šta si ti ovo pretvorila......iz ružnog pačeta u labuda:)))......
    a ružice savršeno pašu uz fotelju:)))....
    M...

    OdgovoriIzbriši
  41. Oh, so pretty! I love feminine things, and roses are really the ultimate!
    --Lee Ann

    OdgovoriIzbriši
  42. Querida Biljana, la transformacion es genial, que trabajo mas bello, me encanto.
    Siempre es un placer visitarte
    Besos grandes

    OdgovoriIzbriši
  43. Your work is always so beautiful! You have a wonderful talent. Thank you for sharing. I found your blog on The Shabby Chic Cottage.

    OdgovoriIzbriši
  44. Beautiful as always! I would love to be that talented!!! I hope your New Year is the greatest and full of smiles!
    Hugs to you my friend!
    ~Terrell @ Frou Frou Decor~

    OdgovoriIzbriši
  45. e ovo bih ja nazvala umjentoscu. tako jednostavno, a tako upecatljivo

    OdgovoriIzbriši
  46. Absolutely beautiful!!! Wow!!! Amazing work~ thanks for sharing at Feathered Nest Friday! :)

    OdgovoriIzbriši
  47. Love it. You are quite talented. Thanks for sharing on Motivated Monday at BeColorful
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  48. a wonderful rose and a nice frame!
    have a lovely week
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  49. Draga Biljana ovaj okvir i ruža su se prekrasno stopili u jedno...čestitam na savršenoj izvedbi!
    Navrati do mene imaš nagradu:)
    PUSA VELIKA!!

    OdgovoriIzbriši
  50. Un trabajo precioso, me ha enamorado, ¡qué belleza!.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  51. Oh, I would love to learn how to paint roses the way you do, just beautiful.

    OdgovoriIzbriši
  52. The frame is so much nicer now that it has received your handiwork, Biljana. Very lovely.

    Thanks for linking to the party.

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  53. Ovo je nešto prekrasno,ram mi je fantastičan i tako romantičan,naravno i lijepa ruža je doprinijela tome,sve se uklopilo,ko zna zna!!!!

    OdgovoriIzbriši
  54. This is so gorgeous ! WOW !
    Thank you for linking up to the French Obsession !
    XO

    OdgovoriIzbriši
  55. Gorgeous!!! You are very talented!
    I am visiting from Show and Tell Friday.
    Roselle

    OdgovoriIzbriši
  56. hvala ti za divne trenutke koje provedem na tvom blogu,bravo majstorice.<3

    OdgovoriIzbriši
  57. Potpuno sam odusevljena Vasim radom i nesebicnim instrukcijama. Hvala Vam!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails