pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 20. veljače 2014.

Retro chic kutija za vjenčani album - Wedding book

Kutiju sam uredila u retro shabby chic stilu. Vjenčanje sa stilom, podrazumijeva savršen vjenčani foto album, smješten u ovako romantičnu unikatnu kutiju za wedding book.
Vjenčane fotografije su ono po čemu će se vaše vjenčanje pamtiti i vraćati uspomene na dan vjenčanja.
Kutije sam bojala oker akrilnom bojom za drvo, napravila 3D vitičaste šablone i postarala zlatnom antik patinom.
Lijep pozdrav svima do idućeg projekta prije i poslije,
                                                                                         xoxo Biljana


Broj komentara: 12:

  1. Una caja preciosa.. con mucho gusto
    felicidades

    OdgovoriIzbriši
  2. öyle sade ve öyle güzel ki...tebrikler...

    OdgovoriIzbriši
  3. Maravillosa caja. Me gusta mucho como te queda el relieve en los stencils. El color tan suave y el envejecido... todo precioso.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. una caja preciosa....... ¡¡¡¡¡ besos

    OdgovoriIzbriši
  5. Qué caja tan bonita y tan bien decorada. Me encanta.
    Un abrazo

    OdgovoriIzbriši
  6. Just beautiful Biljana! I love the size and purpose of this box. Thank you for sharing at What We Accomplished Wednesdays. Have a lovely week! ~Deborah

    OdgovoriIzbriši
  7. Love this!! It's clever and truly beautiful.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails