pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 15. kolovoza 2011.

Shabby chic namjestaj & TV ormaric

Prije  -  before
Konacno je dosao na red makeover TV ormarica. Ljeto, vrucine i pomalo lijenost (a i kave su se ispijale) ucinile su svoje:-) Izrada dobro znana: prljavo bijela akrilna boja, 3D sablona, shabby efekt i patina.
TV ormaric je u novom prepoznatljivom shabby izgledu i udobno se smjestio u mom  dnevnom boravku. Srdacan pozdrav svima iz Rijeke, B.

Poslije  -  after

Broj komentara: 40:

  1. Zawsze masz pomysły jak zmienić coś nijakiego w pięknego :)

    OdgovoriIzbriši
  2. http://www.facebook.com/photo.​php?fbid=2123176490820&set=o.1​10481929047321&type=1&theater
    zagłosuj w konkursie :) Zapraszam :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Biljana te ha quedado un mueble precioso esa misma plantilla la he utilizado yo en mi esa de cocina.
    besos y feliz semana''¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako lepo:)Ljubomorna sam na TV:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Uauuuu!!!Quanto talento amiga!!!!Ficou lindo seu trabalho,parabénsss!!!Tenha uma linda semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  6. amazing,,, it is a beatiful work, I love it
    Cristina

    OdgovoriIzbriši
  7. Odlično izgleda, dobar odabir šablona, baš po mom ukusu!!! LP i veeelika pussa :)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovako lijepo sređen može poslužiti za štotšta drugo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Opet nešto lijepo u tvome stilu, nadam se da tv nije onaj starinski nego fini, tanki, da se ovaj ljepotan može kočoperiti:))

    OdgovoriIzbriši
  10. Predivan ormaric! E bas mi se svidja :))

    OdgovoriIzbriši
  11. Bravo pour ce très joli travail. Le rendu shabby est très réussi.
    Very cute, I love it !

    OdgovoriIzbriši
  12. Fantastično si ga sredila, divan je, jako mi se sviđaju ove šablone.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  13. To je tvoj stil, uvijek prepoznatljiv i uvijek prekrasan:)

    OdgovoriIzbriši
  14. Jedinstveno prepoznatljiv stil udisanja nove duše već uvelim stvarima. Sad ljepotan može poslužiti i za neke druge namjene...divno!

    OdgovoriIzbriši
  15. Savršeno, kao i uvijek... još jedan krasan rezultat lijenosti.... zašto kod mene lijenost ne daje takve radove????

    OdgovoriIzbriši
  16. kakva elegancija, izvedba majstorska, završni efekt - kao da je s nekog dvora prije mnogo godina :) :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Auuuuu...opet nešto novo i shabby!!! Šablone su mrak kao i cijeli ormarić!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  18. elegantno i rafinirano. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  19. Very pretty transforming the bookcase. I love how you did it!
    -Marie

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovaj ormarić ti je ispao super, sad je na njega šteta staviti nešto:)))

    OdgovoriIzbriši
  21. You have the magic touch. I love the way you transformed this piece.

    OdgovoriIzbriši
  22. Sjajno! Sviđa mi se kad starim stvarima udahnemo novi život- recikliranje u pravom smislu! Još kad ispadne ovako dobro...

    OdgovoriIzbriši
  23. Uz ovako predivan TV ormarić tebi ne treba TV! Da ja imam takav, gledala bih samo ormarić, bez TV-a! Predivno, kao i uvijek i u tvom prepoznatljivom stilu!

    OdgovoriIzbriši
  24. Ohh I like so much!!
    it's wonderful!

    hugs

    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  25. Šablona je super. A šta vrijedi što ja imam isto šablone, pa ne ispadnu kao tvoje. Super rad. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  26. Biljo moja i ovaj ormarić ti je ispao a kako drukčije nego božanstveno.....

    OdgovoriIzbriši
  27. Gosto muito de passear no seu blog para ver os seus lindos trabalhos. A estante para TV ficou um encanto. Beijos

    OdgovoriIzbriši
  28. Ako iko umeda da mi zaustavi dah, to si ti sa ovim tvojim cveticima, tako u 3 D. Prosto ne disem dok gledam, divnooooo. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  29. po tvom namještaju čini mi se da živiš u bajci ;-D

    OdgovoriIzbriši
  30. Very sweet indeed :)
    Smiles, visiting from MMS Linky Party today,
    ~Suzanne in IL

    OdgovoriIzbriši
  31. Prekrasno, jako mi se sviđa kako si ga uredila,bravo Biljana...pusa velika i pozdrav!:)

    OdgovoriIzbriši
  32. Hello Biljana ... I was on vacation from last one month and away from blogging world... I think I have missed some of your posts... but this one is great... I am really in search of some thing like this to give it a try like your... hmm not like yours ... you are a perfectionist .. mine only will be a try...
    your project looks lovely...
    hope you like to visit again for a pretty pincushion
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  33. I do not know what's going on, but some time I can not find your posts among those who follow. I thought you closed your blog. Today I discovered that I was wrong. Your works are always beautiful. I wish you a wonderful day Gilda

    OdgovoriIzbriši
  34. °º✿ Olá, amiga!
    º° ✿✿♥ ° ·.
    Seus trabalhos são sempre tão lindos!!!
    °º♫
    °º✿ Boa semana!
    º° ✿♥ ♫° ·.
    Beijinhos.
    Brasil ♥♥•˚。
    °° 。♥

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails