pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 5. studenoga 2013.

Vintage Retro Chic Dekorativne Plocice za Vrata

Shabby Chic dekorativne plocice za vrata, uljepsat ce i dati osobni pecat interijeru, primorskog hostela. Sarmantan obiteljski projekt u nastajanju, mjesto s pricom, gdje su mjesto nasle i moje dekorativne vintage retro chic plocice, za vrata toaleta i ureda.
Plocice sam uredila u vintage shabby chic stilu: akrilne boje, transfer - krasopis, 3D sablona, decoupage - vintage ruza i zlatna patina.

Ovim putem, jos jedanput zahvaljujem  Sandri Babic Horvat - urednici casopisa Lisa, na ukazanom povjerenju.
Lisa-  Jedini tjednik za svestranu zenu i clanak Postanite umjetnica na jedan dan, sa mojim savjetima.


Zahvaljujem Tavni sa bloga Snap sto je istaknula moj prosli projekt - shabby chic komodu.

 

Lijep pozdrav svima iz kisovite Rijeke,  xoxo Biljana

24 komentara:

  1. Que linda a placa. Amei.
    Tenha um ótimo dia.

    OdgovoriIzbriši
  2. čestitam na članku! sve su slike prekrasne!

    OdgovoriIzbriši
  3. Perfect,as allways,like you work so much:)Compliments again;)Marinela

    OdgovoriIzbriši
  4. Qué trabajos tan bonitos, me encantan.
    Saludos.

    OdgovoriIzbriši
  5. Me encantan tus placas.. son preciosas... felicidades
    un beso

    OdgovoriIzbriši
  6. odlični radovi kao i uvijek.. i čestitam na članku :D lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Una maravilla de placas , son preciosas .ANA

    OdgovoriIzbriši
  8. Me gustan mucho¡¡ son muy bonitas
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  9. que bonitas .... ¡¡¡ me gustan , besosss

    OdgovoriIzbriši
  10. Pločice izgledaju savršeno, s pravom dozom elegancije i romantike! Morati ću moliti sestru da mi kupi Lisu!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Preciosos carteles, muy vintage, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  12. Nos encantan esas plaquitas son preciosas.
    Nos hacemos seguidoras.

    Saludos decosurvintage

    OdgovoriIzbriši
  13. I really like it! So pretty!
    I would love if you link this posts to my Monday party tomorrow! XO
    http://lechateaudesfleurs.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  14. Unos trabajos lindísimos.
    Me encantan.
    Abrazos

    OdgovoriIzbriši
  15. Maravillosos trabajos, te han quedado de lujo.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. Very pretty! I'm featuring your signs this week in the Power of Paint Party Top Ten.

    OdgovoriIzbriši
  17. Love your sign, so fabulous. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši
  18. Very lovely signs, beautifully done. Found you at Ivy and Elephants

    OdgovoriIzbriši
  19. Your signs are always so pretty! Thank you for sharing it at What We Accomplished Wednesdays.

    OdgovoriIzbriši
  20. I love your ladies and gents signs, how perfect and so pretty. Thanks tons for linking to Inspire Me. Hugs, Marty

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails