pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 16. srpnja 2014.

Shabby Chic Ogledalo





Prije  -  before



Poslije  -  after



Jos jedan moj projekt preuređenja, prije i poslije u shabby chic stilu.
Ovako obojano i preuređeno stilsko ogledalo, naslo bi svoje mjesto u svakom interijeru ( Shabby Chic, Romantic Cottage, French Country itd....)
Ogledalo sam bojala sa chalk paint original white, dekorativna kredasta bijela boja od Annie Sloan.
Volim njen mat, barsunast izgled.
Kad se boja osusila, stavila sam vosak ( svijetli i tamni ) za antikni izgled.
Jednostavno i elegantno, sad je spremno za postaviti na zid :)






Lijep pozdrav svima, iz suncane Rijeke,
                                                                 xoxoxo Biljana



Broj komentara: 11:

  1. Muy bonito¡¡ ha sido un cambio muy acertado
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  2. Stvarno je predivno u novom ruhu!
    Pozz

    OdgovoriIzbriši
  3. Un cambio increíble. Me encanta el acabado y el tono de esa pintura.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  4. Un acabado espectacular. Esa pintura me encanta.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  5. un marco precioso ¡¡¡ lo has dejado muy bonito ... besos

    OdgovoriIzbriši
  6. So very pretty! Painting frames is so much fun, especially with Chalk Paint!

    OdgovoriIzbriši
  7. apaixonado por seu trabalho.
    sucesso, sempre!
    beijos desde o Brasil

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails