pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 20. studenoga 2011.

DIY Shabby chic Chalkboard

Prije  -  before
Poslije  -  After
Shabby chic memo ploca na drvenoj dasci. Na drvetu sam prvo napravila 3D sablone sa kitom za drvo i ostavila da se osuse. Ako zelite sami da ih napravite pogledajte moj tutorial ovdje
Bojanje akrilnim bojama i smirglanje za shabby efekt. Oznacila sam ovalnu povrsinu, koju sam obojala crnom bojom za ploce (tri puta), kao podloga za pisanje kredom. Na kraju sam dodala jos tri cvjetne sablone u boji. Zahrđala, stara zica, koju sam stavila za objesiti,memo ploci daje poseban, vintage stih, sviđa mi se:-)

Broj komentara: 28:

  1. Lijep pozdrav!!!!!!
    Memo ploča sa tim šablonicama ti je prelijepa.
    Tvoj prepoznatljiv stil,"sa potpisom"...

    OdgovoriIzbriši
  2. very nice work!!!! Kisses from greece!!! Have a nice week !!

    OdgovoriIzbriši
  3. I meni se sviđa...:)Dobra ideja memo ploče...
    Ovakva ucifrana bi mi trebala za kuhinju...
    LP i pusa

    OdgovoriIzbriši
  4. Odlična ideja, a jednostavna za napraviti, pozdrav i hvala na ideji, pošto sve više trebam pisati što treba napraviti ove bi mi baš dobro došlo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. I ja tebi želim lijep svaki dan :)))
    Memo ploča je fenomenalna, u tvom stilu, odrađeno savršeno kao i uvijek!
    Možda glupo pitanje, ali svejedno ću pitati, s obzirom da baš i ne koristim šablone i imam samo one tanke koje se zalijepe za podlogu, zanima me kakva je to šablona koju si nam pokazala, jer mi izgleda dosta debelo (poput onih krivlja za crtanje) ili je u pitanju čvršća folija?
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je lijepa ova memo ploča!!! Već si primijetila moju "zarazu" šablonama (imaš ti tu svoje prstiće:))), djeluje zbilja romantično i šik... i ova stara žica uklopila se fenomenalno!!

    OdgovoriIzbriši
  7. i meni se svidja i jako mi se svidja...svako tvoje delo odisi posebnoscu uvek..... alla Biljana bas...pozz

    OdgovoriIzbriši
  8. Dobro si primjetila Sanja, ovo mi je prva prava 3D sablona, plastika je debela kao kod krivulja za crtanje. Ima ih NB Hobby art iz Zagreba. Lp

    OdgovoriIzbriši
  9. ♡°
    º✿
    º° ♥✿
    Olá, amiga!
    Gostei...linda decoração.
    Boa semana!
    Beijinhos.
    Brasil

    ❣✿

    OdgovoriIzbriši
  10. Čarobno je... uistinu poseban rad, oduševljena sam!

    OdgovoriIzbriši
  11. baš sam se pitala na šta ćeš namazati boju za ploče:)).....ovo ti je predobro,već zamišljam kako si doma ostavljate porukice:))).....sa ili bez srčeka,sve ovisi jel ;)).....
    ma gdje si samo našla tu staru žicu?!!!...

    OdgovoriIzbriši
  12. Odlično, draga! Boja za ploču daje bezbroj mogućnosti, uz komadić krede svaki dan nova porukica! I tko onda kaže da je jesen tmurna? :) Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  13. Olá querida Biljana!!!!!!Que trabalho lindo e interessante!!!!!Me encantam ,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  14. Muy bonito, está hecho con mucho gusto.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  15. Prelijepo izgleda ova ploča,iz posta u post ja sam oduševljena svime viđenim..divno:)

    OdgovoriIzbriši
  16. Prelijepo kao i uvijek,tako jednostavno a svaki put drugačije :)
    Molim te navrati do mene čeka te nagrada.
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  17. It looks wonderful! (Greetings from Texas, USA)

    OdgovoriIzbriši
  18. Simply sweet. Thanks so much for linking this up to Motivated Monday.
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  19. Hе didn't want to take - these classes are offered in almost of the big cities and oftentimes provided to groups or couples. highly-developed by Per Henrik Burbot and taught today as lyrical but mellow tracks. This could and then reason further problems for the Patient role, as they would utilitarian to relief pain sensation, aches from all Parts of the physical structure. even tantric massage has his biological mother or Medical stave with needles and dusty hands.

    Here is my website - sensual massage

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails