pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 4. veljače 2012.

Romantic shabby chic oslikana stolica

Prije  -  before
Poslije  -  after
Balkonski stol iz proslog posta, dobio je drustvo. Stolicu sam, obojala tirkiznom bojom i rucno oslikala cvijet na naslonu stolice. Kombinirala sam krakel lak za raspucavanje i puno smirglanja za dodatni efekt pohabanosti i starosti. Sa bijelim kitom za drvo, napravila sam 3D ruze na poleđini naslona stolice kao poveznicu sa balkonskim stolom.Kako Vam se dopada, moja vintage, oslikana stolica?
Drage moje, s obzirom na hladnocu, snijeg i olujnu buru, nadam se, da ste kreativne ili se odmarate u toplini svoga doma:-) ) B.



Broj komentara: 68:

  1. Maravillosa con ese encanto shabby, que tanto me gusta.
    besos¡¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljo nema ti premca,ova stolica je čarobna ja bih je rado u svome domu imala..ovakva količina snijega i hladnoće zbilja navodi da je najbolje biti u toplini doma...veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  3. Metamorfoza krzesła wspaniała. Pozdrawiam z polski :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Absolutamente maravilloso biljana!!!! bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Stolica je predivna ovako tirkizna, ružice su preslatke i ova nacrtana i ova "šablonizirana".
    Super!!!!
    I ja sam evo cili dan doma ali mi se baš ništa neda..uvatila me neka snježna fjaka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Stvarno je očaravajuća, ma prekrasna!! Svaki detalj na svom mjestu, odabir boja mi je baš po guštu...

    OdgovoriIzbriši
  7. like na face, like na blogu. romantičarka u meni može samo uzdahnuti...

    OdgovoriIzbriši
  8. nije da se trpam ali može li moja guza rezervirati ovu stolicu za onu kavicu iz prošlig posta?))).....očaravajuća je:)....mislim na stolicu,naravno:))...

    OdgovoriIzbriši
  9. E moja Biljo...ja bih sad nešto pametno da prozborim...ali ne ide...samo bih uzvikivala krasno...prekrasno...:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Draga Biljana...predivna je! Molim te napravi još jednu ( Mare je već ovu zauzela) i evo me na kavici na ljeto. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  11. hermoso¡¡¡¡¡¡¡¡¡ bellissimooooo

    OdgovoriIzbriši
  12. Boja je divna, a ružice kao motiv savršen izbor! Prekrasna, romantična stolica, sve pohvale draga!

    Pusa. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Pre-pre-predivna,prekrasna stolica!

    OdgovoriIzbriši
  14. boja, motivi, sam oblik stolice: sve dovedeno do perfektnosti!

    OdgovoriIzbriši
  15. Čarobna je ova stolica. Prekrasno si ju uredila od boje, do svih detalja.
    Svaka čast!
    Lijep pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  16. Very pretty, Biljiana! I love the color and the rose!

    OdgovoriIzbriši
  17. J'adore ! Very nice relooking. This chair is now so romantic, I love it !!!!
    Bravo Biljana, congretulations.
    Bon dimanche, bises,
    Mylise***

    OdgovoriIzbriši
  18. Kolejna praca w Twoim stylu:)) Cudne krzesełko:)) Pozdrawiam

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasna je Biljo stvarno prekrasna ...ne znam kako sam propustila stol ali sada sam ga pogledala i imaš doista divan komplet...kod tebe je pravo proljeće bez obzira na temperaturu vani.Pusa

    OdgovoriIzbriši
  20. A beautiful work, congratulations.
    Regards from Chile, Titi

    OdgovoriIzbriši
  21. Gorgeous! Perfectly shabby, I love the paint an the flowers!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  22. Znala bih da je tvoj stolac kad bi se susreli u setnji gradom. Mislim, stolac i ja. oslikana ruzica i sablona te odaju. Prekrasno.

    OdgovoriIzbriši
  23. Imamo Snježnu kraljicu u Zagrebu i Shabby kraljicu u Rijeci. Prekrasno. Jasminka

    OdgovoriIzbriši
  24. Hello
    I love this vintage´s style... is romantic, shabby...
    Cristina

    OdgovoriIzbriši
  25. Very nice chair. Have a nice sunday.

    Elna

    OdgovoriIzbriši
  26. Draga moja, odmaram se u toplini svog doma i divim se tvojoj novouređenoj stolici!
    Iz tvoje se radionice svaki puta rodi nešto posebno lijepo! Savršen sklad boja, šablona i oslikanog cvijeta, uz srce...nema se što dodati, niti oduzeti!

    OdgovoriIzbriši
  27. Prekrasno, uvijek me zadiviš:)))

    OdgovoriIzbriši
  28. que preciosidad.. me encanta... ¡¡¡¡ un saludo.....

    OdgovoriIzbriši
  29. Olá querida Biljana!!!!!Essa cadeira ficou lindissimo,um detalhe que fez uma grande diferença,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  30. Hvala Vam drage moje na posjeti i predivnim komentarima:-) Pusa svima

    OdgovoriIzbriši
  31. jedna od želja mi je imati ovakvu stolicu i to za mojim radnim stolom :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Medena, ti samo donesi stolicu, a ja cu je urediti:-))

      Izbriši
  32. It looks great! What a wonderful work! Congrtulations :-)

    Big hugs from Free Vintage Images :-)

    OdgovoriIzbriši
  33. Pravo remek djelo... tako nježna i romantična. Pa ko je ne bi želio imati u svom domu :)

    OdgovoriIzbriši
  34. prekrasna i romantična u koju bi rado sjedila i čitala knjige....

    OdgovoriIzbriši
  35. Te ha quedado una silla estupenda, muy bonita, me encanta.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  36. mene su kupile 3d ružice iza! Prekrasan je stolac u kompletu ili pojedinacno u svojim dijelovima! Čak i u čisto bijeloj varijanti <3

    OdgovoriIzbriši
  37. Kakva lepotica!
    Savršena je, prekrasna!

    OdgovoriIzbriši
  38. Beautiful transformation. Looks so naturally worn. Love the color.
    Mary Alice

    OdgovoriIzbriši
  39. Jako lijepo! Sviđa mi se boja i to što si cvijet baš naslikala! Pozzzz iz sniježnog Zagreba!

    OdgovoriIzbriši
  40. Te quedo preciosa te felicito por tu trabajo un besin

    OdgovoriIzbriši
  41. So pretty, I have done this on a chair before and I still love it.

    OdgovoriIzbriši
  42. I really love your work!!!! Everything is ... so nice!!! I am glad, I discovered
    your blog. Anna from Athens - Greece

    OdgovoriIzbriši
  43. Ah, ah... opet mi staje dah... pa ovo ej jops jedan razlog za moje brzo lupanej srca. Sva sreca pa lupa samo u speciajlne prilike kao ova sad. Stolica je medena.... hocu tzakav namestaj u mojoj novoj kuci.... vidim ja.. ja sta naumim, nadrumim...heheheh Pusa..

    OdgovoriIzbriši
  44. Semplicemente bellissima,trasformi in meraviglie tutto ciò che tocchi!

    OdgovoriIzbriši
  45. Hi Biljana, just stopping by to say how delightful your blog is. Thanks so much for sharing. I have recently found your blog and am now following you, and will visit often. Please stop by my blog and perhaps you would like to follow me also. Have a wonderful day. Hugs, Chris
    http://chelencarter-retiredandlovingit.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  46. A što reći sssaaaavvvvrrrššššeeennnooo!!!!
    Imaš nagradicu na mom blogu , pa navrati:))

    OdgovoriIzbriši
  47. The perfect touch. Just enough , not too much. Thanks for linking up to BeColorful
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  48. Beautiful chair, thanks for sharing at Bacon Time.

    OdgovoriIzbriši
  49. Ćao...
    Navrati do mog bloga "CASALINGA" čekaju te dvije blog nagradice....

    OdgovoriIzbriši
  50. What an adorable chair! Great job! I'm visiting via White Wednesday!

    OdgovoriIzbriši
  51. Absolutely adorable! I love the colours you chose.

    OdgovoriIzbriši
  52. So charming and sweet Biljana!! I love it! Thanks for linking up!! :)

    OdgovoriIzbriši
  53. Biljana bellisimos trabajos ! un beso desde Argentina

    OdgovoriIzbriši
  54. You always do such beautiful work! Thank you for sharing. I'm in California in the USA.

    God bless you!

    OdgovoriIzbriši
  55. BEAUTIFUL WORK. I really enjoy your blog, so I've just become your newest follower. Please come visit me at PICKINandPAINTIN.blogspot.com and follow back.

    OdgovoriIzbriši
  56. What a great chair design! Beautifully made!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails