pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 12. prosinca 2010.

Shabby chic skrinja II

Shabby chic skrinju I, napravila sam, sa printom zajednicke  fotografije mojih roditelja, sestre i mene, a ova je dobila naziv Shabby chic skrinja II, na njoj je print fotografije mojih roditelja, kad su bili mladi. Njih, nazalost vise nema medju nama, ali su zato sa nama,  u nasim mislima i srcima.Svaki dan mi neizmjerno nedostaju.
 Prije  -  before

Na skrinji  sam  napravila 3D sablonu, sabirala, decoupage printa fotografije, 2K lak i patiniranje.
Ako netko zeli da napravi nesto slicno, neka pogleda na desnoj strani bloga imam Tutorial za izradu shabby chic kutije, bit ce mu, od velike pomoci. Sretno!




Broj komentara: 80:

  1. Kraljice shabby kutijica. Izgleda mi ova kutija bas kao iz neke bajke. Ponekad se upitam kako je uopste moguce uraditi tako nesto, a onda se stavim u poziciji mog stvaralastva pa kazem sebi: "Pipi isto kao sto ti pletes svoje radove".Interesantno, ali kad pomislim kutijica nikad dosta. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  2. Divna mi je! Baš izgleda onako... kao da je dugo vremena bila skrivena na nekom tavanu. Super Biljana! Pusa velika!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kochana-wszystkie Twoje prace są magiczne.Cudowne.-aga

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajme, Biljana, ovo je čarobno :)) Stara, stara, prastara shabby kutijica. Dođe mi da otpuhnem prašinu s nje! Odlična ideja sa fotografijom. Unutrašnjost me ostavila skroz bez teksta :)) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  5. Puno toga radiš odlično, ali tvoji shabby radovi su nešto posebno! Lijepo je vidjeti kad neki stari predmet budu obnovljen i to na takav način da ostavlja bez teksta. Mislim da bi ga bez problema prodala, jer je savršen!
    Šisa draga!

    OdgovoriIzbriši
  6. Genijalna ideja! Zašto ukrašavati salvetama i vintage motivima kadaovakvom fotografijom možemo udahnuti novi smisao i pobuditi uspomene ...... koje nisu samo ispod poklopca, već i na njemu. Vjerujem da ćeš u ovoj kutijici držati naročito drage predmete. Čestitam ti na divnom radu!

    OdgovoriIzbriši
  7. Una caja bellisima y seguro que guardará muchos recuerdos.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  8. Prekrasna je! stvarno izgleda kao da je prošla kroz generacije i generacije i čuva obiteljsko blago.

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your box! What a great tribute to your beloved parents. The crackle finish and texture is beautiful!

    OdgovoriIzbriši
  10. una caja preciosa y realmente parece que hubiesen pasado muchos años por ella.
    Felicidades por este lindo trabajo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Hi Biljana, as always a beautiful job. And use a photo of your parents when they were young makes it even more beautiful. It is a way to have even more present. Unfortunately I do not I have them, so moved my heart, this beautiful box.
    Big kisses and happy week

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Biljana,ovo je preljepo,čarobno i posebno!

    OdgovoriIzbriši
  13. draga svaki put me ostavis bez teksta,svaki tvoj shabby uradak je mrak,pa tako i ova kutijica..pusaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Super kutijica za uspomene. Izgleda čarobno. Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  15. Čarobno, kakav predivan ram za drage fotografije!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. ME GUSTAN MUCHO ESTAS CAJAS,
    TE QUEDAN DE MARAVILLA.
    UN ABRAZO

    OdgovoriIzbriši
  17. Great idea! The vintage photo of your parents on the box created a lovely object, i like it very much!

    Hugs, Carla

    OdgovoriIzbriši
  18. ---------- ♥

    ---------- **

    --------- *o*

    -------- *♥*o*

    ------- ***o***

    ------ *o**♥*o*

    ----- **♥**o**o**

    ---- *o**♥***♥*o*

    --- ****♥**o**o****

    --**♥**o*****o**♥**

    -****♥**o*****♥**o***

    *♥***o***♥**o***o***♥*

    ----_____!_!_____

    -----o_FRIENDS_o

    ------o---FOR---o

    -------♥-LIFE-♥



    Our loved ones are always with us in the heart, in every smile, every kind word,
    or as in this work you have done!
    It's divine!

    I can not send e-mail, a Christmas card, you mail me back, can you write? : eljardindemiduende@gmail.com (thanks)

    Hugs from Spain,

    eljardindemiduende ^^

    OdgovoriIzbriši
  19. bijana , piękna praca, pełna tajemnic z przeszłości...

    OdgovoriIzbriši
  20. Ovo je predivno...dirnula me i slika roditelja...ma ne znam šta da ti kažem...obožavam tvoje radove :-)

    OdgovoriIzbriši
  21. Wow! It looks great! So thoughtful to use a photo of your parents. Found you through Between Naps on the Porch.

    ~ The Speckled Dog

    OdgovoriIzbriši
  22. Ja naprosto obožavam stvari ukrašene obiteljskim fotografijama, a ti to radiš perfektno!!! Kutijica je prelijepa!!

    OdgovoriIzbriši
  23. What a GREAT idea!! Your end result looks FABULOUS!! Thanks for sharing over at the DIY Project parade!

    :D Lynda

    OdgovoriIzbriši
  24. How pretty! You did a great job with the crackle glaze. I love anything Shabby Chic, especially something so personal.

    Great job!

    OdgovoriIzbriši
  25. Мне так нравятся шкатулки с чёрно-белыми фотографиями. Хочется повторить такую красоту.

    OdgovoriIzbriši
  26. Meni je ovo prekrasno kao i ona prije (sa fotografijom)...već neko vrijeme se pripremam napraviti nešto sa fotografijom pa će mi ovo biti od velike pomoći.
    pozdrav!!

    OdgovoriIzbriši
  27. Oh Biljana,

    I am so pleased you stopped by.
    Thank you for the sweet comment.
    I was so pleased to be able to click on translate and enjoy your blog,
    it is lovely and full of inspiration!
    I wish I had known you earlier this year when I had the opportunity to visit Croatia,
    I would have loved to connect with you, it was a beautiful day and while visiting Corsica, France I had an opportunity to do a water color of the Cathedral Santa Maria Assunta in Ajaccio
    I will pop back in and see what lovelies you are creating.

    Greetings from sunny southern California
    Paulette

    a snippet from my travel journal http://summerlandcottagestudio.blogspot.com/2010/06/mediterranean-travel-journal.html

    OdgovoriIzbriši
  28. Prekrasna ti je ova kutijica Biljana,vjerujem da ćeš u njoj čuvati svoje drage uspomene... i ja bih.
    Pusa velika!

    OdgovoriIzbriši
  29. Draga Biljana, prekrasna je! PREDIVNA! Još prva me je potpuno oduševila, baš kao i ova... Čarobna je! Ti si kraljica!

    OdgovoriIzbriši
  30. Beautiful as are all of your projects...

    Take care,
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  31. la caja te quedó muy bonita, ideal para regalar en estas fechas.

    todo lo que haces es precioso

    besos

    OdgovoriIzbriši
  32. Oh, you did a great job on the box! Love it!
    Theresa
    aka:tot

    OdgovoriIzbriši
  33. That turned out so lovely! What a great idea.
    --Leigh

    OdgovoriIzbriši
  34. ♥ Olá, amiga!♫
    ♫♥ Que linda... muito, muito bonita!!!
    ♫♫ Beijinhos. ♥♫
    ♫♥ Brasil
    ♫♫♫♥

    OdgovoriIzbriši
  35. divna kutija draga moja šabirana frendice:))....tvoje ideje s obiteljskim fotografijama su predobre.....trebala bi ih patentirati:))....
    pusa:)...

    OdgovoriIzbriši
  36. Olá amiga,que espetacular trabalho,bem armoniozo e bonito,parabéns,bjos.

    OdgovoriIzbriši
  37. Hi! I am a new follower from today's blog hop. I am looking forward to reading more of your blog. Come check out my new blog hop Thrifty Thursdays.
    Johnnie

    OdgovoriIzbriši
  38. Very nice. How did you do the Raised design on the front? Visiting from Saved By Love Creations.

    OdgovoriIzbriši
  39. Great job...I am a new follower from Thrifty Thursday blog hop. Hope you can stop by my place. Thanks.

    OdgovoriIzbriši
  40. Lijepo je kad netko svoju kreativnost koristi zato da bi materijalizirao sjećanje na naše najmilije. Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  41. Wonderful idea and it looks so lovely! I am sharing this idea with my friend who just lost her mother....what a wonderful keepsake box!

    OdgovoriIzbriši
  42. Olá Biljana,
    Ficou belíssima esta caixa com a foto de seus pais, uma maravilhosa recordação.
    FELIZ NATAL e ANO NOVO ESPLENDOROSO.
    Beijos - Brasil

    OdgovoriIzbriši
  43. Jako lijep i simboličan način da spremiš sve svoje uspomene na drage ljude iako nisu više sa tobom. Usput pogledaj film Olujna noć u Rodantheu ( Richard Gere i Diana Lane), i ona je na kraju filma imala svoju kutijicu koju je sama napravila! Ugodni blagdani! Annie

    OdgovoriIzbriši
  44. That looks so authentically old! You did a great job!

    OdgovoriIzbriši
  45. Absolutely gorgeous! Thanks for linking up to Thrilling Thursday @ Paisley Passions :)

    OdgovoriIzbriši
  46. I LOVE this idea! What a lovely way to remember someone special with their picture on a well loved object. Very nice!

    Donna
    http://funkyjunkinteriors.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  47. I love your little box idea, so cute.
    I'm at www.cabinfever228.blogspot.com from Nashville, TN USA = new friend and my follower...

    OdgovoriIzbriši
  48. I'm also on Facebook, as Melody Harmon....come and be my friend there too! You're a dear friend from France!

    OdgovoriIzbriši
  49. Hello Biljana,

    thank you so much for your lovely comment to my blog.
    I am also now a new reader of your blog.

    Your little box looks so beautiful and this idea to use an old picture of your parents is so great. Love it so much.

    I wish you a very warm 4. Advent and also a very very Merry Christmas.

    Lovely Greetings from Germany,
    Mary

    OdgovoriIzbriši
  50. Wonderful old world charm to your box!

    OdgovoriIzbriši
  51. Dear friend,

    I appreciate your company and friendship and wish you and your family a Merry Christmas filled with blessings, and a New Year filled with love, health and peace.

    Warmest
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  52. Pięknie tu u Ciebie :)
    Podziwiam! Wspaniałe prace!

    Pozdrawiam
    Marta (deco-pasja)

    OdgovoriIzbriši
  53. Lovely! A great way to display your parents picture.
    Merry Christmas,
    Susanne.

    OdgovoriIzbriši
  54. Such a lovely idea, Biljana. You could personal boxes for every member of the family this way.

    Please be sure to come by and enter my fantastic year-end giveaway. Click the picture in my sidebar for details.

    Blessings and a very Merry Christmas!
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  55. jako lijepo, odlična ideja, obavezno ču pogledati tutorijal, pozz

    OdgovoriIzbriši
  56. You have made a plain box into something beautiful and special! I love the weathered detailing and the lovely, old photograph of your parents.

    OdgovoriIzbriši
  57. Hvala draga umjetnice, do slijedeće kave u Fiume, neznam da li sam ti napisala ove stihove iz mladosti moje mame (dok je RIjeka bila Fiume - Ja sam bija u Fiume na
    piazzi delle Erbe
    ja sam tamo vidija
    cento milla serve
    jedna mi je stavila desna man sul petto
    i ona mi je rekla da sam bell moretto.
    to je kombinacija istarskog govora i talijanskog jezika kako su ga naučili domori
    u prijevodu znači
    Bio sam u RIjeci
    na trgu Trave
    tamo sam vidio na stotinu sluškinja
    jedna mi je spustila desnu ruku na grudi
    i rekla mi je sam zgodan crnokosi momak.
    - prijevod se baš ne rimuje, ali smisao je taj.
    stoga ćemo i nas tri negdje s proljeća opet na kavu na neku Piazzu, bogzna kako se zove ondašnja Piazza delle Erbe.
    Miran i ugodan božićni weekend. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  58. May your holiday season be blessed with peace, love and joy.
    Sending you my heart full wishes,
    With joy which never ends
    A very Merry Christmas
    And
    Happy New Year
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  59. Draga Biljana,
    zelim ti lepe praznike, zelim ti puno kreativnosti, zelim ti puno, puno zdravlja i da se dudo, dugo druzimo.
    Zelim ti reci da si divna osoba, da si nesto jako, jako posebno.
    Hvala ti sto si mi dozvolila da budem mali delic ovog tvog predivnog i prelepo-cudesnog sveta. Na tvom blogu sam kao u nekoj bajci, lepoj i raskosnoj i kad sam tu, pozelim da u ovako divnoj bajci provedem ceo zivot svoj.
    Srecne praznike tebi i tvojom momcima od srca i jos jednom hvala na divnom poklonu, svaki pogled na njega me seca na tebe i tvoju obitelj. Kisssssss

    OdgovoriIzbriši
  60. Blagoslovljen Božić i sretnu Novu želi vam Jasminka ( Suncokret ).

    OdgovoriIzbriši
  61. Поздравляю с Рождеством! Желаю творческих успехов! Обнимаю. Привет с Украины.

    OdgovoriIzbriši
  62. This work of yours is just wonderful!!! I wish you Merry Christmas, with many many wishes for health and happiness! Kisses from Greece!

    OdgovoriIzbriši
  63. Draga teta Biljana Shabby,želim vama i vašim najmilijima puno prekrasnih,veselih i sretnih trenutaka za nadolazeće blagdane!

    OdgovoriIzbriši
  64. Draga Biljo, sretan i blagoslovljen Božić tebi i tvojoj obitelji kao i sretnu i uspješnu Novu godinu
    od srca ti želi
    Phoenix i velikaa pusa

    OdgovoriIzbriši
  65. this little white box is wunderfull !!!!
    I wish you a merry christmas
    Jacqueline - from germany-

    OdgovoriIzbriši
  66. Hello, Biljana,
    Love your box, as always.
    I hope that your christmas was good and i wish you a very good year of 2011.
    Big hug,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  67. What a lovely box! You did a great job. Thanks for linking up to Topsy Turvy Tuesday's!

    OdgovoriIzbriši
  68. Una caja preciosa biljana. para guardar buenos recuerdos en ella. Espero que pasaras un feliz año nuevo. un saludo.

    Maria

    OdgovoriIzbriši
  69. Postoivan, jako mi se svidjeju vasi radovi... molim vas ako mi mozete detaljnije objasniti oko fotografije.. i printanja , na koji papir dali na salvetu... skenirate i tako malo detaljnije... hvala puno uzivajte i radite i dalje ovako lijepe radove... sretno pozdrav iz Istre

    OdgovoriIzbriši
  70. Printam na obican papir za printanje, sa inject printerom. Dalje je postupak rada kao sa decoupage papirom:-)
    Pozdrav

    OdgovoriIzbriši
  71. Hvala puno, probat cu pa javim kako mi je ispalo... hvala a Vama sretno i puno puno novih radova lp iz Istre

    OdgovoriIzbriši
  72. Štovana Biljana, slatko, zgodno, i mi to radimo i još štošta ....ugodan dan M i B

    OdgovoriIzbriši
  73. Beautiful! Your box looks like a family heirloom that has been around for a very long time. You did a fantastic job!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails