pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 16. rujna 2014.

Uređenje interijera Kreativne Udruge Shabby Chic u Rijeci





Uređenje interijera "sobička" je moj projekt "uradi sam" u retro redizajnu, koji bez pomoci i podrske mog supruga ne bi bio izvodiv, zato mu veliko hvala.
Uređenje prostora od 13 kvadrata, je projekt koji me veselio :) Cilj je bio, da bude funkcionalan i zadovolji estetiku.
To je mali kreativni dnevni boravak, u kojem cu odrzavati kreativne radionice bojanja i oslikavanja namjestaja i dekorativnih predmeta, pomocu razlicitih medija i tehnika. To ce biti mjesto, gdje cete napuniti baterije i imati priliku da se kreativno izrazite.

Prije - before
Osnovna inspiracija za uređenje interijera prostora kreativne udruge, ulaznih vrata i redizajn stare vitrine je moleraj. On je "must have" u mojoj kreativnoj radnoj sobi.
Koristila sam stari valjak sa mustrom, nabavljen na buvljaku. Retro dizajn me podsjeca na djetinjstvo, bezbriznost i mirise koji su se sirili iz kuhinje.
Moleraj je bio dekoracija na zidovima u unutrasnjosti kuca i u otvorenim dvorisnim dijelovima ( tremovi - gankovi - ajnfort ).

Prije  -  before
Kod bojanja i oslikavanja namjestaja koristila sam akrilne boje za drvo i chalk paint - kredastu boju od Annie Sloan, koja ima mat barsunast izgled.

U maloj kreativnoj shabby chic radionici su preuređeni stari komadi namjestaja i reciklirani predmeti, kojima je pruzena jos jedna sansa. To je moja ljubav prema nasljeđu i starim predmetima sa pricom.

Prije  -  before
Ogledalo sam bojala sa chalk paint by Annie Sloan, patinirala voskom i dodala malo zlatne akrilne boje da se istaknu detalji.





Prije  -  before
Od starog prozora napravila sam oglasnu plocu, a od grilja vjesalicu.






Za prekrasne fotke, zasluzan je fotograf Goran Razic, hvala Gorane :)
Kako Vam se dopada, moja mala shabby chic radionica? Nadam se, da je dovoljno kreativna i inspirativna :)
Vidimo se, na radionicama, na kojima cete i Vi kreirati svoja mala umjetnicka djela  :)

                                          xoxo  Biljana







43 komentara:

  1. Wow, divna je, posebno mi se svidjela preobrazba vitrine! Jedva čekam da radionica počne :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlicno ste uredili. Jako mi se sviđa. Kad pocinjju radionice i koji je termin, trajanja, a i cijena? :)
    Nadam se da je pločica s natpisom dobro uklopljena. :)
    Nije bas shabby, ali je svejedno lijepa. :)
    Pozdrav, Irena (Iz Sluga Printa) ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Irena :) plocica je prelijepa :) prve radionice ce biti ovaj vikend, ali su popunjene. Najbolje mi napisi svoj e-mail, pa cu te obavijestiti o terminu radionice u 10 mj.
      pozdrav :)

      Izbriši
  3. Qué bonito cambio¡¡ te ha quedado muy romantico¡¡ me encanta
    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  4. Очень красивый и стильный интерьер! Доска объявлений - супер!!!! Удачных Вам семинаров.

    OdgovoriIzbriši
  5. jako lijepo....:) nista bez tipa iz prve recenice...:))))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. U potpunosti se slazem, zato i jesi u prvoj recenici :))))

      Izbriši
  6. Malo je riječima opisati koliko sam oduševljena,tvoje ruke su zlatne to je definitivno,a inspiracija koju dijeliš dovoljna je da već sutra započnem neki kreativni projekt..hvala ti Biljo,veliki pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti draga moja Nely :) veliki pozdrav i tebi :)

      Izbriši
  7. Zaista lijepo Biljana, vođeno strašću i ljubavi..Čestitam! Pozdrav iz Pule!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ha quedado muy bonito! Menudo cambio!
    Las sillas de colores son amorosas!
    Y las fotos perfectas Biljana!
    Muchos besos de las dos

    OdgovoriIzbriši
  9. Pozdrav, pridružiti ćemo se u slijedećim terminima. Sretno. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  10. -Draga Biljana prelijepi je kutak, jako mi se sviđa,,,
    -želim da uspijete u onome što ste zamislili,,, sretno
    pozdrav Blaženka Čule Bevanda

    OdgovoriIzbriši
  11. Super je Biljo! Puno sreće u radu!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivno uređenje. Svaka čast.Jako mi se sviđa.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  13. Ohhh Preciosos trabajos!!!!
    Las sillas en varios colores me parecen una belleza, el mueble, el espejo, las ventanas... todo muy bonito.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  14. un gran cambio Biljiana , el tablón de anuncio me ha encantado.... besos

    OdgovoriIzbriši
  15. Sjajni radovi i sjajno uređenje, uz prelepe fotografije. Sretno sa radom!

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful! Thank you for joining THT!

    OdgovoriIzbriši
  17. Very pretty! I love the use of mismatched chairs at the table. :)

    OdgovoriIzbriši
  18. What a lovely studio! You've made it so soft and pretty. Thanks for sharing this at What We Accomplished Wednesdays! Have a super week!
    Blessings, Deborah

    OdgovoriIzbriši
  19. This is not a spam
    Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    I ask you to follow our blog! thank you
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    OdgovoriIzbriši
  20. You are so creative with paint finishes - love the furniture you transformed. My favorite is the shutter blind turned sideways for hanging. enjoy this lovely space.

    OdgovoriIzbriši
  21. I really like the paint finishes...I love shutters any way they are used...old ones, new ones...I think shutters just add so much texture to a room.
    Here from IIy and Elephants.

    OdgovoriIzbriši
  22. Thanks a lot bj :) I love shutters too :)

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails