pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 20. veljače 2011.

Shabby chic vjesalica





Na internetu, smo vidjeli slike i vjesalice u raznim kombinacijama sa priborom za jelo. Neobicno i posebno, meni se osobno jako dopalo. I nasa blogerica Aleks
radila je prekrasne decoupage vjesalice, koje mozete pogledati na njenom blogu.
Ovo je moja kreacija na tu temu. Moja shabby chic vjesalica, namjenjena je za kuhinju. Dovoljno za vjesanje kecelje i dve kuhinjske krpe.
Na drvenoj dasci pomocu sablone i kita za drvo, napravila sam 3D sablonu, dvostruki shabby ( akrilne boje, smedja, plava i oker-zuta), patina i uz pomoc supruga zlica i vilice ili kasika i viljuske nasle su svoje mjesto.
Ovo je ultra shabby, pomalo dramatican, meni izgleda zgodno i simpa:-)
Tko je pocetnik, moze pogledati moj Tutorial - shabby chic vjesalica, na lijevoj strani alatne trake bloga, bit ce mu od pomoci.
Pusa svima, B.
Prije  -  before


74 komentara:

  1. hehe jesi šašava!!!....ovo je sto posto odlično:)))).....
    a ni suprugova uloga nije beznačajna;))....
    pusa:)...

    OdgovoriIzbriši
  2. ahaahahahaha... ove je čista ludnica, totalno otkačeno i super bi izgledalo u mojoj kuhinji :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična i neobična ideja za kuhinju, mislim da ću i ja napraviti nešto slično, baš mi se sviđa!
    Bravo Biljana i ekipa, vješalica je mrak!
    Pusa i lijep pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  4. Hehehe, ovo je odlično Biljana! A suprugova uloga je, ja mislim, presudna... :DD Pusa!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hola Biljana, es una idea muy original y te ha quedado fantástico.
    un beso¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  6. Biljana,J'adore votre shabby.
    Vješalica je fant-fantastic!
    I ja sam prvi put to vidjela kod Alex na FB i svidjela mi sena prvu pa sam ju tako u biti i virtualno upoznala.

    OdgovoriIzbriši
  7. Super luckasti detalj za kuhinju :D!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. super ten wieszak ! doskonały pomysł ze sztućcami jako haczykami !
    Bajka

    OdgovoriIzbriši
  9. mastovito i originalno,svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  10. I just love that....I have a ton of old silverware and now I know what to do with it! Thank you so much for sharing! 8>)

    OdgovoriIzbriši
  11. Olá querida Biljama!!!Que idéia totalmente original,ainda não tinha visto,parabéns,ficou excelente,uma idéia digna de ser copiada,bom domingo,bjos!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Genijalno! Kako postigneš da ti je motiv dobiven preko šablone tako ispupčen, tj. debel? :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Evo sad sam vidjela tvoj tutorial. Sad je sve jasno! :-)
    Velika pusa!

    OdgovoriIzbriši
  14. Vsi tvoji izdelki so zelo lepi in prijetni za pogledat.

    OdgovoriIzbriši
  15. great idea Biljana ... when first I saw it i dont understand . but its so lovely... thanks for sharing...
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  16. Predobro! Shabby, naravno, odličan! A ideja s priborom za jelo kao "kukicama" je W O W !!!!!
    Very, very, lajkam :))

    OdgovoriIzbriši
  17. Ovo stvarno plijeni pozornost u prostoru, ideja je fenomenalna, pogotovo uz ovaj tvoj odličan shabby!!

    OdgovoriIzbriši
  18. Hola Bijana, qué bonito¡
    Felicidades por el blog.

    OdgovoriIzbriši
  19. hahaha...prvo sam pogledala slike i mislim:"Bože kako je uspjela saviti pribor i još bušiti rupe u metalu...???"
    Super mi je vješalica...orginalna..svaka čast.
    pusa

    OdgovoriIzbriši
  20. Baš dobra kooperacija, važno da imamo kompe i u RIjeci. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  21. Fantastyczny pomysł na wieszaczek, jestes genialna Biljano!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdgovoriIzbriši
  22. Originalna i otkačena vješalica. Super ideja za kuhinju i majstorska izvedba.Pozdrav, Jasminka.

    OdgovoriIzbriši
  23. Čekala sam kad će se netko napokon odvažiti na ovaj projekt! Izgleda odlično! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Hello Biljana,
    So nice. And a good idea.
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  25. Hola!!! Hacía mucho que no pasaba por los blogs. Preciosos tus trabajos como siempre.
    Besos,

    OdgovoriIzbriši
  26. ¡Qué precioso te ha quedado! Un trabajo espectacular.
    Besitos dese España

    OdgovoriIzbriši
  27. My friend...great idea!!!!I love it, congratulations!

    hugs
    Cidinha

    OdgovoriIzbriši
  28. Sjajno izgleda, tako jednostavan a efektan rad, i onda po malo lude kačkaljke!

    OdgovoriIzbriši
  29. Biljana, un trabajo espectacular, y super original. Mis felicitaciones.
    Besos y feliz semana

    OdgovoriIzbriši
  30. Me encanta como te ha quedado...me gusta mucho ese estilo...el detalle de las cucharas y tenedores genial!!!

    Un beso desde España.

    OdgovoriIzbriši
  31. very pretty smart and fresh idea my sweet friend!!!
    kisses from greece

    OdgovoriIzbriši
  32. Ohhhh que bonito!!!!!!
    Es una idea de los cubiertos es muy original, te quedo un trabajo fantastico.
    Besos.
    Isabel.

    OdgovoriIzbriši
  33. Hvala ti puuuno sto si me pomenula...sta reci TI+shabby=SAVRSENO, ma , predobro.pozzz

    OdgovoriIzbriši
  34. Koja kuhinja ne bi dobro izgledala uz ovako nešto lijepo i elegantno:)

    OdgovoriIzbriši
  35. Wonderful idea. Love the shabby chic look.

    OdgovoriIzbriši
  36. My friend...
    great idea!!!!I love it,

    Congratulations!

    abrazo
    eljardindemiduende ^^

    OdgovoriIzbriši
  37. Fenomenalno!!! Ne znam što mi se više sviđa, ideja ili izvedba koja je fantastična!!!

    OdgovoriIzbriši
  38. Really enjoyed visiting, and I love your crafts! Hope to see you on my blog sometime:http://the-w-s.blogspot.com/
    I am your newest follower.

    OdgovoriIzbriši
  39. Vješalice su krasne i prekrasne..
    Navrati na moj blog čeka te nagrada.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  40. Kazem ja da masta moze svasta. Super jeeeeeeee. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  41. Olá Biljana,
    Idéia fantástica,é a primeira vez que vejo, ficou muito bonito.Parabéns!!!!
    Beijos

    OdgovoriIzbriši
  42. fascinantan shabby,svaki put me odusevis..vjesalica je preoriginalna,predivna je kao i svi prethodni radovi koje nisam stigla komentirat..pusaaaaa!!!!

    OdgovoriIzbriši
  43. Genial idea, me encanta el resultado.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  44. Očito je moj komentar nestao. Samo sam htjela reći da sam naprosto oduševljena izvedbom i idejom. Svaka čast!!!!

    OdgovoriIzbriši
  45. Magnifique idée !
    This is an original idea to recycle our old forks and spoons.
    Bravo Biljana and thank you for your visits on my blog.
    Bisouxxx, Mylise

    OdgovoriIzbriši
  46. Oh sweetie these little utensils are darling on your sign! What an adorable idea! Thank you for you visit sweet friend!
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  47. Your flatware hangers look so cute on your wooden plaque, Biljana. I like the multicolor finish on the wood and the distressing. Great job!
    Time Travel party again this week. I hope you'll link up to my "Funny Faus Pas Follies" party, as well.

    Hugs,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  48. Hello my dear friend!!! What a marvelous and fantastic idea, and also you show how to do this work, it is P.E.R.F.E.C.T,,, it would simply look great in our kitchen here at home,,,,, who knows if you gave me some inspiration to do anything similar here????
    Hugs from Brazil José

    OdgovoriIzbriši
  49. Hello Biljana,
    Thanks for the love of your visit. Great weekend and kisses

    OdgovoriIzbriši
  50. Oh my how I looove this! I need one for my kitchen! ;) Way to go on this chic creation, girlie!! Hugs to you and happy weekend! Enjoy it!
    ~Terrell @ Frou Frou Decor~

    OdgovoriIzbriši
  51. nice photos!! Beautiful Blog
    I love all of them!!
    hugs from Chile
    c@

    OdgovoriIzbriši
  52. Kad dođem na tvoj blog najradije bi cijelu sobu sredila u shabby :D Oduševljena sam! :D

    OdgovoriIzbriši
  53. So clever and fun. Thanks for sharing on Motivated Monday at BeColorful.
    Pam

    OdgovoriIzbriši
  54. Muito boa idéia!aproveitamento de talheres sem uso,legal.Seu trabalho é lindo!

    OdgovoriIzbriši
  55. This is darling~what a sweet idea!!! Well done! Thanks for sharing at FNF! :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Those are precious. I am totally inspired....redoing my bathroom and these might just have a cameo in them!! I would love it if you would link this up to my blog party, A Marvelous Mess. At each party I will pick one project to feature on my sidebar for a week!! Here is the link: http://marvelouslymessy.blogspot.com/2011/02/marvelous-mess-2.html

    OdgovoriIzbriši
  57. Draga Biljana predivno kao i uvijek! Imaš nagradu na mom blogu! Svrati!

    OdgovoriIzbriši
  58. Greetings from Southern California

    I added myself to follow your blog. I invite you to visit mine and follow me if you want too.

    God bless you :-)

    ~Ron

    OdgovoriIzbriši
  59. sweet! Super creative & super shabby! -diane

    OdgovoriIzbriši
  60. Vesalice su ti "lude",u ostalom sve ti je lepo.

    OdgovoriIzbriši
  61. What a transformation from 3 utensils, a peice of wood and some paint! FABULOUS!
    Glad I followed the Saturday Nite Special blog party on over here! Pop on by and say hi : http://cookscleansplayswithpaper.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  62. wonderful idea!! I love it!!
    have a nice week
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  63. moj prijatelj koji svoje kreacije su iznenađujuće dobro onda !!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  64. Precioso y muy original, felicidades, besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  65. Thank you so much for linking up to the French Obsession party !
    Come back on April 1st for another party !

    OdgovoriIzbriši
  66. Another beautiful project! Thanks for linking up at WWC!

    OdgovoriIzbriši
  67. Ovo je izuzetno...Ideja za čistu desetku.

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails