pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

ponedjeljak, 18. lipnja 2018.

Dom i dizajn: Uređenje interijera


Uređenje doma je proces koji traje i periodicno se mijenja. Svaka promjena me veseli, pa tako i preuređeni stari stilski luster od kovanog željeza i stilska drvena stolica, koja je dobila novo ruho.

Prije  -  before

Poslije  -  after

Vlasnica starinskog lustera je htjela da luster obojam u krem bijelu boju bez patine i shabby efekta.
Ovako elegantan ce se uklopiti u postojeci interijer.


Stilsku drvenu stolicu kupila sam preko aukcija.hr i pretapacirala sa motivom vintage tkanine ruže i ptice od Cath Kidston. Tkaninu sam kupila na eBay-u.



Uređenje doma je odraz nas samih, ja ne pratim trendove, što je ove sezone popularno ili ne... ja želim u svom domu da se osjecam dobro i opušteno. Za mene je to stilski komad namještaja koji obojam, preuredim i personaliziram i romanticni vintage motivi tkanina, koji pricaju svoju pricu.
Ova romanticna stilska stolica bit ce dio jedne price u nastajanju tj. projekta gostinsko - radne sobe.




Veselim se iducem makeoveru :) puno pozdrava svima iz suncane Rijeke!
                                                                                               xoxo Biljana

Broj komentara: 11:

  1. Predivno si odradila oboje. Imam set takvih stolica i volela bih da ih tapaciram jer su se zaprljale, zanima me kako si to uradila. Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Vesna! Tapaciranje sam ipak prepustila profesionalcima, jer treba imati odgovarajući alat...
      Hvala na posjeti,puno pozdrava!

      Izbriši
  2. What a lovely project Biljana. I too love the Cath Kidston fabric.
    Thank you for sharing at Create, Bake, Grow & Gather this week. I'm delighted to be featuring your project at tonight's party and pinning too.
    Hugs,
    Kerryanne

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks a lot Kerryanne! I love your party!
      Have a great weekend!
      xoxo

      Izbriši
  3. Thanks for all your efforts that you have put in this, It's very interesting Blog...
    I believe there are many who feel the same satisfaction as I read this article!
    I hope you will continue to have such articles to share with everyone!
    ดูหนัง

    OdgovoriIzbriši
  4. So pretty! Thanks for sharing at Home Sweet Home!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails