pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 3. siječnja 2019.

Dom i dizajn: Kako obnoviti stari drveni namjestaj?


Dobro razmislite, prije nego se odlucite zamijeniti ili baciti stari drveni komad namjestaja.
Uz malo truda, vremena i boje, mozete mu vratiti staro-novi sjaj i uklopiti ga u vas interijer.
Personalizirati cete ga prema vlastitom ukusu i potrebama i dobiti originalan komad namjestaja.

Prije  -  before

Poslije  -  after


Staru drvenu kutnu vitrinu prvo sam izbrusila, obrisala vlažnom krpom i bojala temeljnom, bijelom i pastelnom žutom akrilnom bojom.



Unutrašnjost gornjeg staklenog dijela vitrine obojala sam žutom akrilnom bojom, a dekorirala bijelom bojom sa dekorativnim starinskim gumenim valjkom sa mustrom.



Stakleni dio vitrine cu ispuniti starinskim, porculanskim čajnicima i šalicama.


Doljnji dio vitrine bojala sam bijelom bojom, tehnikom isprani izgled.



Vrata sam dekorirala dekupaž tehnikom: motiv salvete Green Gate slagala sam kao vintage motiv tapete.



Ključanice i viticasti dio - okvir sam istaknula zlatnom antik patinom. Unutrašnjost doljnjeg dijela sam također obojala žutom akrilnom bojom i vrata dekorirala valjkom.



Istim motivom valjka dekorirala sam stranice ladice i stavila novu staklenu ručkicu.


Vitrina je kutna, ne zauzima puno prostora i funkcionalna. Bojanjem i redizajnom je personalizirana i prilagođena interijeru u kojem ce biti.


Želim vam svima zdravu, uspješnu i kreativnu Novu godinu!
Do iduceg makeovera, puno pozdrava i hvala svima što me pratite
                                                                                        xoxo Biljana


2 komentara:

  1. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši
  2. Zadovoljstvo korisnika je naš posao
    Koji je vaš projekt?
    Imate poteškoća u razvoju ili pokretanju projekta. Imate dobru inicijativu, ali banka je odbila pristup zajam. Svi ozbiljni ljudi koji trebaju posuditi novac iz logičnog razloga, ne odgađaju završetak vašeg projekta. Primajte našu brzu i zajamčenu kreditnu ponudu u roku od 72 sata. Za bilo koji zahtjev, ne ustručavajte se kontaktirati nas za više informacija i bit ćete potpuno zadovoljni.

    E-mail: georges.matvinc@gmail.com
    WhastApp: +33756924191

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails