pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

petak, 20. srpnja 2012.

Kreativna ideja i inspiracija & Romanticne shabby chic plocice za vrata

Prije - before
Poslije - after
Dosadila mi je stara decoupage plocica, za ulazna  vrata, pa sam odlucila napraviti novu u shabby french chic stilu. U hobby trgovini kupila sam simpa okvir za fotografije i uredila ga kao plocicu za vrata sa obiteljskim prezimenom. Postupak rada: akrilne boje, 3D sablone, zlatna antique patina i prezime rađeno transferom u krasopisu.
Jos jedna, Romaticna & Decoupage & Shabby & Chic plocica za ulazna vrata

I jos jedna, Romanticna & Shabby & Chic plocica za ulazna vrata

Ovaj post sam posvetila plocicama za vrata, ove plocice su za unutrasnja vrata, zasto ne bi i njih oplemenili romanticnim shabby chic izgledom.
Drage moje, do iduceg posta, ostajte mi zdravo i kreativno, xoxo  Biljana

Broj komentara: 37:

  1. prekrasan rad, biljana! ne znam što mi je lipše

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno :-)) Da se zna da tu žive ljudi sa stilom i dobrim ukusom!

    OdgovoriIzbriši
  3. Jako lijepo.
    Odlična ideja za unutarnja vrata. Ako i zaboravimo u koju sobu ulazimo, samo pogledamo natpis. Super, super.

    OdgovoriIzbriši
  4. Joooj,divno izgledaju!Savršeno! Hvala puno na ideji, moooram ju upotrijebiti:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Me encantan tus trabajos. Estos marcos son preciosos, y la caja de la entrada anterior.

    Un saludo desede Madrid

    OdgovoriIzbriši
  6. ideja je sjajna,ne znam koja mi je lepsa...
    mislim da bih ja onu sa prezimenom Zunic:))
    a i ove dve na kraju su prekrasne!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasno izgledaju,a ideja je odlična!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tako su slatke tvoje pločice za vrata i kakva odlična ideja. Eto načina kako svoja ulazna vrata učiniti originalnom, posebno što su ona prvo na što posjetitelj nailazi kada pozvoni. Jako mi se sviđa!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Genijalne su Biljo,dala si mi tako izvrsnu ideju da se okušam i sama slične izraditi,jer mi baš trebaju:)

    OdgovoriIzbriši
  10. sviđaju mi se one u francuskom stilu, naravno, ali i natpisi za prostorije s ružicama <3

    OdgovoriIzbriši
  11. Love the new look of those door plates. It just need a little enhancement to make it pop out.

    OdgovoriIzbriši
  12. Jak zwykle , bardzo ładne prace , super, pozdrswiam, Bajka

    OdgovoriIzbriši
  13. Već duže razmišljam o nekoj "transferiranoj" pločici za ulazna vrata, ova tvoja ideja sa zanimljivim okvirom je odlična!! Sve odreda - prelijepo!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Unos trabajos maravillosos, te quedaron muy bonitos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  15. Чудесни са Биляна,и изработката ,и идеята!!!Поздрави!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Eeee svaka ti čast majstorice!!! Savršeno!!!
    Tko ne bi poželio ovako nešto imati na vratima?
    Ja sam je odmah poželjela i sve bih mogla napraviti, ali transfer...jooooj uz toliko tutorijala i uputa meni ne ide pa ne ide :(
    Pločice za wc i kupaonicu su mi posebno zapele za oko...zbog ružica :)))
    lp i uživaj u stvaralačkom zanosu, odlično ti ide!

    OdgovoriIzbriši
  17. preciosos , me gustan todos.. un saludo..

    OdgovoriIzbriši
  18. Me encanta tanto que estoy deseando hacer algo parecido... felicidades

    OdgovoriIzbriši
  19. Kakva ideja!
    A tek izvedba, bravo, Biljana :)

    OdgovoriIzbriši
  20. So very pretty! Great design. Thank you for sharing. Visiting from DIY Home Sweet Home. Would love it if you would share this at my Make it Pretty Monday party at The DedicatedHouse. http://thededicatedhouse.blogspot.com/2012/07/make-it-pretty-monday-week-7.html Hope to see you at the party. Wising you a grand week. Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  21. Hvala na podjeli s nama, hvala na posjeti. Pozdrav. Loredana.

    OdgovoriIzbriši
  22. OMG I love these. Thanks so much for sharing. Won't you please share them at my linky party Totally Transformed Tuesday. Peggy http://pjhdesignsoneofkind.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  23. As always, Biljana, love the romantic feeling you are able to put into your pieces.
    Came over from Elizabeth & Co,

    Distressed Donna Down Home

    OdgovoriIzbriši
  24. So very pretty, Biljana! You always create the most romantic treasures! :)

    xoxo laurie

    OdgovoriIzbriši
  25. Just so pretty. Thank you for sharing this at my Make it Pretty Monday party at The Dedicated House. Hope to see your prettiness again on Monday. Toodles, Kathryn @TheDedicatedHouse

    OdgovoriIzbriši
  26. Beautiful creations, as always, Biljana. Love those frames.

    OdgovoriIzbriši
  27. Hi Bilijana, I love your door plates and featured you at Totally Transformed Tuesday. Thanks for joining the party.

    OdgovoriIzbriši
  28. Biljana, ovo izgleda fenomenalno. Neverovatno da se i ulazna vrata mogu ukrasiti, a sa ovakvom tvojom kreacijom to je stvarno moguće.

    OdgovoriIzbriši
  29. great door plates so happy you shared them on BeColorful.
    p

    OdgovoriIzbriši
  30. Biljana mozete mi opisati tehniku kako napisati na drvo ili neku grafiku staviti? Sta mi treba da bih svoje ima stavila na plocicu i kako to uraditi? Unaprijed hvala jako lijepi radovi :)

    OdgovoriIzbriši
  31. odlično a točkice im daju poseban stih

    OdgovoriIzbriši
  32. oduševljena sam,sviđa mi se to što radite...i sama sam počela,imam ideja... htjela bih se baviti tom tehnikom i tako zarađivati za život...(nemoguća misija??? ili...)...Kakva su Vaša iskustva?

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails