pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 4. travnja 2012.

Kreativna ideja: Tutorial - Romanticna stolna lampa

Na internetu, mozemo vidjeti romanticne stolne lampe u raznim kombinacijama sa porculanskim posuđem. Ovo je moja osobna retro kreacija stolne lampe, koja ce uljepsati moj radni stol.
Zahvaljujem suprugu na pomoci oko spajanja el. dijelova lampe:-)
Postupak:
1. Odaberite porculansko posuđe: cajnik, salicu, tanjurice i sl. poslozite jedno na drugo, da bude stabilno i vasem oku dopadljivo.

2. Potrebno je: super ljepilo, DAS masa i el. pribor ( grlo, prekidac, utikac i kabl)
3. Posuda koja ce stajati na vrhu stolne lampe, bit ce drzac za sjenilo.
Grlo s kablom centriramo na sredinu posude, koju ispunimo DAS masom i pustimo da se osusi preko noci.
4. Rubove porculanskog cajnika, salice i tanjurica namazemo super ljepilom i spojimo jedno na drugo u jednu cjelinu. Pustimo da se osusi.
5. Stavimo odabrano sjenilo za lampu i romanticna stolna lampa je gotova.


Neka ovaj moj post, zaokruze dvije moje stare slike u mix. tehnici (ugljen, suhi pastel, akvarel).
Saljem Vam, kisni pozdrav iz Rijeke, xoxo Biljana

Broj komentara: 48:

  1. Great idea. I've seen the same but they where using glasses *smile*. Have you seen my picture on Face Book?

    Hugs
    Elna

    OdgovoriIzbriši
  2. Preciosa lampara y muy original.
    Enhorabuena.

    OdgovoriIzbriši
  3. naravno da sam viđala ovako nešto ali ova tvoja lampa mi je ipak za prsa bolja os ostalih:)))......prije svega zbog vrijednih rućica tvog muža ali i zbog toga što znam da će se super uklopiti u prostor:)))......

    OdgovoriIzbriši
  4. Ajmeeee Biljanaaa, koja idejaaaa!!!
    Dakle, ne znam što bih rekla osim da sam ostala otvorenih usta...i tako gledam i divim se ovoj ljepotici koja je nastala od šalice, čajnika i tanjurića...no, moraš priznati da bez "onogkojiznaselektrikom" ne bi bilo ni nove lampe, zato pohvale i mužu!
    Slike su predivne! Bravo Biljana!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. You are so talented!!!!! Thank you for sharing the tutorial!!!! hugs Anna

    OdgovoriIzbriši
  6. This is such a fabulous idea. The lamo is gorgeous. I have a tea set that my husband broke. I can't bring myself to throw it out. This is a wonderful idea.

    Thank you for this wonderful post! I would love it if you would share this at our What’s It Wednesday blog party. Hope to see you there.

    Paula
    ivyandelephants.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si nevjerojatna! To je kao krasna ideja.Lamo je prekrasna. Imam set čaj da moj muž razbio. Ja ne mogu donijeti osobno ga izbaciti. To je prekrasna ideja.

    Hvala na ovom prekrasnom mjestu! Ja bih ljubav ako bi podijeliti na našoj Što je to u srijedu blog stranke. Nadam se da se vidimo.

    Paula
    ivyandelephants.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  8. Vidila sam i ja nešto slično ali tvoja je baš predivna...
    Krasne su ti slike!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Biljo lampa je prekrasna,ti si zaista nejvjerovatna kretivka zaista čarobne stvari izrađuješ,ovo je više nego prekrasno zajedno sa slikama..predivno!

    OdgovoriIzbriši
  10. Mene pa sta še in še prevzeli sliki... Druga mi je posebej všeč. Prečudoviti sta pa obe. Tudi lučka seveda ni od muh :-)

    OdgovoriIzbriši
  11. REWELACJA!!! Skąd Ty bierzesz te pomysły! Podziwiam Cię:)))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Lampa je predivna, pohvale tebi i suprugu!

    Pusa i sretan Uskrs vam želim!:)

    OdgovoriIzbriši
  13. Viđala sam takve lampice, no ova tvoja mnoge krajnje nadmašuje. Kao da sam je ja sama sastavljala, toliko mi se sviđa kako si sve ukomponirala. Nisam znala da si prava slikarica. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako si se dobro dosjetila i odlično nam pokazala izradu lampe. Super! I slika je vrhunska-nama veze što je tako čekala izlazak u javnost.

    OdgovoriIzbriši
  15. Lampa je zaista tres chic, bravo! Sjenilo super paše na sve skupa. Ova ideja sa das masom je odlična, a ja sam toliko mozgala kako spojiti grlo sa podlogom, moram to probati na sljedećoj lampi...I slike su isto krasne...

    OdgovoriIzbriši
  16. Brawo! Prosty pomysł, a efekt rewelacyjny.

    OdgovoriIzbriši
  17. Kako je dobra lampa!A tek slike?Čista umjetnost.

    OdgovoriIzbriši
  18. me gusta , es muy original... saludos...

    OdgovoriIzbriši
  19. ahaha, a ne mogu vjerovat, kakva luda ideja :-D
    ti znaš i crtati... svaka čast :-D

    OdgovoriIzbriši
  20. super ideja za potrošiti raspareni servis

    OdgovoriIzbriši
  21. This is beautiful- and the tutorial is easy to follow!

    OdgovoriIzbriši
  22. So cute! I have never tried making a lamp, good for you! Great Job!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  23. What a great idea! Love the tea idea for a lamp. Have a great weekend!
    ~Kimberlee, The Spunky Diva

    OdgovoriIzbriši
  24. I make these lamps and they are so cute. You can purchase a special ceramic drill bit and use a little water and they are easy to drill holes all the way through so the cord comes out the bottom and a lamp rod runs through it all to hold it together. So sweet these are!

    OdgovoriIzbriši
  25. odlična ideja, jako mi se sviđa ova lampa, predivna je, slike također.
    lijepi pozdrav
    ugodan vikend

    OdgovoriIzbriši
  26. Absolutely gorgeous! I've never seen a teapot as part of one of these... this completes the story so very well! Love it!

    Shared on FJI Facebook and pinned for SNS 127. :)

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150755402726141&set=a.192514281140.164586.175378011140&type=1&theater

    Donna

    OdgovoriIzbriši
  27. Great idea with stolna lampa.
    Greetings from Poland

    OdgovoriIzbriši
  28. Prekrasno Biljana. Odusevila me lampa i njeni delovi, Ti si genijalna a i slike su za 10. Bravo curice nasa. Srecan USKRS!

    OdgovoriIzbriši
  29. Super criativo e muito lindo!!!

    °º♫♫
    Páscoa é renascer.
    Feliz recomeçar!
    Feliz Páscoa!

    。°º..(
    。°º.(,)
    。°º|::::|.☆¸.¤ª“˜¨
    。°º|::::|)/¸.¤ª“˜¨˜“¨
    。°º|::¸.¤ª“˜¨¨˜“¨
    。˛º°%¤ª“˜¨¨
    °°º❊#ª“˜¨

    OdgovoriIzbriši
  30. per caso sono capitata nel tuo blog ,e trovo tutto semplicemente meraviglioso ,brava !

    OdgovoriIzbriši
  31. Hi Biljana ... so cute... your china has such beauty and cute creativity I am gonna pin it...
    Hope you will enjoy a visit to see beauty of spring @
    http://craftaworld.blogspot.com/
    With love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  32. Ohh this is so beautiful idea!!!
    so cute!!!
    have a good week,

    eljardindemiduende ^^

    OdgovoriIzbriši
  33. So very sweet! GREAT job!

    OdgovoriIzbriši
  34. Viđala sam takve lampe i super su mi. Ti si odlično izabrala komade za postolje, a sjenilo je poput šlaga na torti! Preslatka lampica i uživaj u njoj!

    OdgovoriIzbriši
  35. Beautiful! I collect teapots and I have been dying to make one of these. Thanks for the tutorial!

    OdgovoriIzbriši
  36. Great Idea ! Thanks for sharing !

    OdgovoriIzbriši
  37. wow! Prekrasno! Odlična ideja za lampu, izgleda savršeno, a i slike su odlične. pozz

    OdgovoriIzbriši
  38. Hi Biljana! What a great tutorial, so pretty! You are so creative. Thanks so much for linking to Frugal Treasures Tuesday! : )

    OdgovoriIzbriši
  39. lampa je fantastična,svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  40. swietny pomysl na lampe ,widziałam takie cudenko w HOME and YOU a tu prosze bardzo,kilka porcelanowych skorupek i jest :)) bomba!!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails