pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

utorak, 25. siječnja 2011.

Shabby chic okviri za fotografije

Kad ugledam drvene rame tj. okvire za fotografije ( po povoljnoj cijeni ), odmah ih kupim i jedva cekam,da ih uredim. Jednostavno, volim biti okruzena fotografijama, zato nikad dovoljno okvira za fotke...:-)
Okvire sam uredila sa 3D sablonom i naravno  u shabby chic stilu.
Na prvoj fotografiji je moja pokojna mama i njena sestra ( naravno kad su bile male ), a na drugoj fotki je moja mladja sestra i ja. Dvije generacije u crno-bijeloj boji. Super mi je masna u maminoj kosi, imam i ja masnu, samo se ne vidi ( iza je, na konjskom repu). Bas sam zadovoljna, evo jos malo fotki!!


Broj komentara: 58:

  1. Kako miriši na davna vremena... Divno. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super su ti ovi okvirići.Stare slike baš lijepo pristaju.
    Pozdrav.

    OdgovoriIzbriši
  3. Hola Biljana, los marcos divinos pero esas fotografías no tienen precio, que entrañables son.
    un beso¡¡¡¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  4. Obožavam tvoje radove ,a pogotovo sa šablonama,čini mi se da nikome tako lijepo ne ispadnu kao tebi. Napravila sam vješalicu po tvome tutorialu,uskoro ću objaviti !

    OdgovoriIzbriši
  5. Draga Biljana, ovo ti je odlično!!! Shabby okviri kako ih samo ti znaš dotjerati u koje su se savršeno uklopile tvoje stare crno-bijele fotografije! Stvarno super... +5!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako su lijepi ovi okviri koji starim fotografijama daju dodatni šarm prošlih vremena. Divno :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Obožavam fotografije! obožavam ove tvoje starinske okvire, a s ovim crno-bijelm fotografijama su još ljepši! A mašnica u maminoj kosi je kao trešnjica na vrhu najslađeg šlaga! Predivno Biljana!!! Sad kad gledam ovaj tvoj okvir i mene obuzima želja za jednim nježno zelenim :-)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Okviri su savršeni ali meni ste ljepše vas četiri.
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  9. aaa kako je dobra mamina mašna.....preslatke su:))...
    a ti i seka mi izgledate ko iz filmova.)....
    okviri standardno predobri :))....za mrvicu mi se više sviđa onaj s ružama,baš su nekako sjele:))...
    M

    OdgovoriIzbriši
  10. ti možeš koristiti istu šablonu 30984 puta i svaki puta kao da je prvi......uvije ispadne originalni i prelijepo! bravo koka!

    OdgovoriIzbriši
  11. Slažem se sa Teom!
    Prekrasni okviri draga Biljana.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  12. Creations always so pretty ! I can't get enough...
    Good night,
    Hugs, Mylise

    OdgovoriIzbriši
  13. Hello, Biljana,
    I like the frames very much.
    Congratulations. Very nice.
    Hugs,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  14. Ove stare slike zaista imaju šarma a još kad se stave u ovakav lijep okvir...

    OdgovoriIzbriši
  15. Meni su cb sličkice u ovakvim ramovima-ZAKON!!
    A ti si velemajstorica!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  16. True and perfect use of frames...beautiful pictures
    http://craftaworld.blogspot.com/
    Love
    Farah

    OdgovoriIzbriši
  17. Jako lijepo, baš si paše, rama sa starim fotkama. Originalno

    OdgovoriIzbriši
  18. Stvarno predivno!I još s pravim fotografijama,obiteljskim.Neprocjenjivo.
    Biljana Snabby,ponovo si uspjela i na tome ti se divim.

    OdgovoriIzbriši
  19. I ja sam luda za starim crno-bijelim fotografijama, a ovi su se tvoji vintage okviri tako dobro uklopili u neka prošla vremena...
    Oooodlično!!

    OdgovoriIzbriši
  20. Dear Biljana,
    I like very much these frames of yours! I see you've worked really carefully on them! Your previous post was excellent too!
    Kisses from Greece!

    OdgovoriIzbriši
  21. Querida Biljana, un trabajo espectacular, como siempre. Y las fotografias tan entrañables y tiernas.... Felicidades
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  22. Predivni okviri, jako si to lijepo napravila.
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  23. Cudne są stare,rodzinne fotografie. Byłaś pięknym dzieckiem Biljano i jesteś piękną kobietą.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdgovoriIzbriši
  24. Već sam jednom rekla, ali ponovit ću ponovo: radiš najbolji shabby - idealna mjera svega!!!
    Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  25. ovo mi je predobro i mislim da ću i ja ukrasiti par okvira i staviti svoje slike dok sam bila dijete.

    OdgovoriIzbriši
  26. na ovom postu sve miriše na dobre uspomene!
    genijalan rad :-)

    OdgovoriIzbriši
  27. Ljubav prema obitelji nema cijene, kao ni stvari koje pravimo s ljubavlju to se nosi u srcu, to je nešto posebno.

    OdgovoriIzbriši
  28. Hello!!
    Wow they are beatyful,I envy you and your scills with decoupage.Keep upp the fantastic work.
    Hugs from Sussie

    OdgovoriIzbriši
  29. I okvir i fotografije su predivne, kao stvorene jedno za drugo.

    OdgovoriIzbriši
  30. Unos marcos preciosos, te han quedado de lujo y las fotos preciosas.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  31. Prekrasni okviri, prelijepe stare fotografije, mašna je tako nostalgična , sve miriše na dobru staru romantiku.Skidam kapu majstorice!
    Pusa!

    OdgovoriIzbriši
  32. Wow you make some beautiful things! I tried to follow your blog but it didnt let me, i'll try again later.
    Hugs xx
    Pat

    OdgovoriIzbriši
  33. Wonderful!!!!!
    Photos are so lovely...
    kisses from Spain,

    thanks for your visit,

    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  34. Jako lijepo Biljana! Romantično i nostalgično! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  35. Olá amiga Biljana,que espetacular!!!Extremamaente lindos,as fotos lindas crianças,gostei muito do resultado final querida.Bom fim de semana,bjos.

    OdgovoriIzbriši
  36. Predivno! Ja sam napokon kupila vlastiti stan i sređujem ga u shabby stilu. Na tvom sam blogu pronašla puno sjajnih savjeta i ideja i već sam po tvojim uputstvima preuredila okvir za ogledalo. Budući da se bavim fotografijom, željela bih izložiti svoje radove i ovakvi okviri su mi predivni. Morat ću se opet uhvatiti kista :)

    OdgovoriIzbriši
  37. Hello Biljana,
    wonderful romantic frames with very nice children!!!
    have a wonderful weekend
    hugs
    Astrid

    OdgovoriIzbriši
  38. prekrasni su. Tvoje ruke prave cuda. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  39. Olá, amiga!
    Os quadros ficaram muito bonitos.
    As molduras combinam com as fotos.
    Bom fim de semana!
    Beijinhos.•♥•.¸
    •♥•..•♥•.¸

    OdgovoriIzbriši
  40. prekrasno je, romantično i nostalgično....a bijela mašna je upotpunila dojam na najbolji mogući način!

    OdgovoriIzbriši
  41. You did a wonderful job on the shabby frames, Biljana. The pictures of your mom and her sis, and you and your sister, are priceless. They make the frames even nicer. ;)

    Have a wonderful weekend!

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  42. Absolutely charming and so sweet Biljana! I love the frames and love that they are precious pictures of family! Thanks so much for sharing at Feathered Nest Friday! :)

    OdgovoriIzbriši
  43. Oh my goodness these frames are just darling! Oh I love the shabbiness!
    Squishy hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  44. I really enjoyed reading the posts on your blog. I would like to invite you to come on over to my blog and check it out. God's blessings to you. Lloyd

    OdgovoriIzbriši
  45. Odlično, starinski, baš divno! A i fotkice su zakon ;)

    OdgovoriIzbriši
  46. Fotografije su naše podsjetnici na one koje smo imali, imamo, a kad su još u tim umjetničkim okvirima tim bolje, umjetnost ti je vrlina. Pozdrav. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  47. I have no idea what you said, but your frames are GORGEOUS!!

    OdgovoriIzbriši
  48. your decoupaged frames are tres chic. :) Thank you so much for sharing them at BeColorful
    Pamela

    OdgovoriIzbriši
  49. Olá Biljana,
    Obrigada pelo carinho de sua visita, e ficaram lindos os seus trabalhos, meus parabéns.
    Excelente semana e
    beijos

    OdgovoriIzbriši
  50. Un trabajo precioso, como todo lo que haces.
    Me gusta mucho ver todo lo que haces. Tiene un gusto maravilloso.
    Besos.

    OdgovoriIzbriši
  51. Ahhhh gracias por tenerme enlazada a tu blog, es todo un honor para mi.
    Muchas gracias!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  52. Hola Biljana, hacia mucho que no pasaba por aqui. Como siempre un placer visitarte. Un trabajo precioso. Muy romantico
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails