pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

subota, 26. ožujka 2011.

Shabby chic skrinja i ogledalo

Salveta sa sitnim, vintage motivom ruze je neodoljiva. Volim ruze, a moja shabby skrinja je zguzvana, pohabana, razmazana "ne savrsena", bas onakva, kakva se meni dopada.
Tehnika rada: akrilne boje, decoupage, 3D sablona i patina.
Ovo ikea ogledalo ima potencijala, oblik mu je prekrasan, bajkovit, ali ipak trazi mali makeover. Obojala sam ga i malo pozlatila. Sad je to neka druga prica:-)
Prije  -  before

64 komentara:

  1. Kako je cakana i toliko medena kutija!Jako mi se svidzaju tvoje Shabby Chic boje! Puno puno pozdrava from Germany ;o)
    Lana

    OdgovoriIzbriši
  2. Kutijica je preslatka a ogledalo je ispalo tako nježno i elegantno.
    Bravo opet si me osvojila!
    Pusa

    OdgovoriIzbriši
  3. The treasure chest is pretty and so is the mirror. cute blog..

    Erika

    OdgovoriIzbriši
  4. O my God!!!!!! Ovo je božanstveno. Kutija je savršeno pohabana. Nemam riječi za ogledalo, divim se i gledam i divim se i gledam..... Pusa, majstorice :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam šta mi se više sviđa,da li škrinjica ili lijepo ogledalo. Škrinjica je definitivno u tvom fazonu i prelijepa je...a ogledalo mi je wow!!! Kad vidim ovako neku lijepu salveticu uvijek se pitam gdje ih svi nabavljate...kod mene toga nema,sva sreća uskoro planiram u Zagreb pa valjda će me sreća poslužiti u potrazi za salveticama :) srdačan pozdrav od Snježe

    OdgovoriIzbriši
  6. Kutija je san snova, salvetica je Vrh, a ogledalo kao iz bajke, ali kad se Snezana ogleda, ne vestica.pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno! Škrinja je neodoljiva a ogledalo je jako romantično i nježno!

    OdgovoriIzbriši
  8. SVE POHVALE DRAGA I SVAKA ČAST!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Ostala sam bez daha, ništa pametno ne umem napisati, samo se divim!

    OdgovoriIzbriši
  10. Hvala Vam drage moje, ovu salveticu i jos neke, kupila sam "on line" www.perlica.hr

    OdgovoriIzbriši
  11. Precioso , enhorabuena por esos trabajos

    OdgovoriIzbriši
  12. Hello Biljana,
    Both very nice.
    Hugs,
    Guida

    OdgovoriIzbriši
  13. Lijepo, svježe, proljetno, romantično....ti si stvorila pravo malo shabby carstvo u svom domu :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Dražesno,romantično,majstorski...ogledalo?Čitam Ikea?...morat ću do čizme!Ja sam se nauživala.

    OdgovoriIzbriši
  15. un trabajo muy dulce y encantador, esa servilleta la tengo yo y es una preciosidad.
    un besito¡¡¡

    OdgovoriIzbriši
  16. ma da!!....ajd priznaj da si ju našla na nekom tavanu:))....ili podrumu:))....
    tak je zgužvana ,pohabana i savršeno nesavršena da nemrem bilivit da je rađena u ovom stoljeću:)))....

    OdgovoriIzbriši
  17. Hola Biljana, me ha encantado el cofre, es precioso, y el espejo te quedó divino. Aprovecho la visita y te invito al sorteo que hago en mi blog. Un besazo guapa y feliz domingo.

    OdgovoriIzbriši
  18. a šta da ti kažem... uvijek me nanovo oduševiš :-D
    ne znam šta bih ti prije uzela - škrinjicu ili ogledalo... ma najbolje oboje ;-D

    OdgovoriIzbriši
  19. MARAVILLOSO.......como siempre!!!!
    Besitos desde Tenerife,

    OdgovoriIzbriši
  20. Oh I love love your pretty box and white frame! Oh so pretty and shabby! Happy Pink Saturday.
    Hugs,
    Olivia

    OdgovoriIzbriši
  21. Bravo majstorice,ovo je tako prekrasno,romantično,bazvremenski,jednostavno predivno...

    OdgovoriIzbriši
  22. LOVE the chest! And the mirror looks fabulous!!

    OdgovoriIzbriši
  23. Ja obozavam te tvoje "pohabane" stvari. Znas koliko puta na dan samo pomislim na tebe, jer me tvoja "pohabana" dascica koju ja obozavam jako usrecuje. Hvala ti draga sto si tako "pohabano" orijentisana i imas to umece. Pusa

    OdgovoriIzbriši
  24. very nice!!
    congratulations!!
    hugs from Chile
    c@

    OdgovoriIzbriši
  25. Me encanta ,,este aire vintage , shabby,, tomo nota de todo.
    un saludo
    Cristina.

    OdgovoriIzbriši
  26. Ajme škrinjice,draga moja, prekrasna je.
    A te sitne ružice, nemem riječi....a i to ogledalo,krasno je..
    Čao

    OdgovoriIzbriši
  27. greeeat job!!!!FANTASTIC!!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. oh!!! I FORGOT TO WRITE that i am misirlou ...now i have new blog!!!!!many kisses X2

    OdgovoriIzbriši
  29. Ti stvarno imaš svoj, prepoznatljiv i jedinstven stil, u moru shabby i vintage kutijica odmah se prepozna tvoja ruka:))
    Vitice, ružice i ove točkice opet su se stopile u jednu čarobnu, romantičnu škrinjicu koja se zove ljubav na prvi pogled... prekrasna...
    A ogledalo, imam vrlo slično i baš sam se mislila da ga obojam u bijelo.. sada ću to definitivno i napraviti, stvarno je ovako puno ljepše:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Svaki tvoj rad je poseban, drugačiji i samo tvoj, prekrasno Biljana!
    Pusa.

    OdgovoriIzbriši
  31. Una preciosidad de trabajos, la caja es una maravilla.
    Besitos desde España

    OdgovoriIzbriši
  32. Que lindo amiga,vc tem mãos de fada!Beijo,ótima semana!

    OdgovoriIzbriši
  33. so nice work as always!!!!!!excellent my friend!!iam alwayw looking at your blog and your job is simply amazing!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  34. That box is gorgeous. What a nice combination of rose print and distressed white!!!

    OdgovoriIzbriši
  35. Uma bela composição!!!Um belissimo trabalho amiga Biljana,és uma artista.Tenha uma feliz semana,abraçosss.

    OdgovoriIzbriši
  36. če to ni neverjetno... kako pričaraš simpatično, nežno, prefinjeno mojstrovino...

    OdgovoriIzbriši
  37. Preciosa, me encanto. Queda muy elegante y romantica.
    Besos y feliz dia
    Lola

    OdgovoriIzbriši
  38. Raznolikost tvog rada je umjetnost bez presedana. Loredana

    OdgovoriIzbriši
  39. hvala vam na prekrasnim komentarima Ja uistinu cijenim vašu posjete i vaše mišljenje! prijateljstvo puno!

    OdgovoriIzbriši
  40. Biljana, it's gorgeous!!!!
    both are very nice!
    have a happy day,

    hugs
    eljardindemiduende

    OdgovoriIzbriši
  41. Kakva "nesavrešna"??? O čemu ti to? Ova tvoja škrinjica je baš savršena! odabir motiva, boja, ma se je baš na svom mjestu! I ne mogu, a da te ne pitam gdje si nabavila ovu predivnu salveticu, već dugo pokušavam naći sličan uzorak sa sličnim motivima! A tek ogledalo... slinim!!!

    OdgovoriIzbriši
  42. You did gorgeous work here! I love the distressed finish and the roses!

    OdgovoriIzbriši
  43. Hi. Enjoy your beautiful projects.
    Thanks for sharing. Have a lovely Day

    OdgovoriIzbriši
  44. LOVE it!!! Absolutely charming!!! Thanks for sharing at FNF! Have a great weekend! :)

    OdgovoriIzbriši
  45. Nježno, romantično, prelijepo...

    OdgovoriIzbriši
  46. Hi!
    Nice work, very creative.
    Visit my blog.
    Congratulations of Brazil.
    Roberto

    OdgovoriIzbriši
  47. This is really cute. Love it. Great job! Cute blog!
    ~following you now :)

    Come see me too!

    OdgovoriIzbriši
  48. Tienes mucho gusto para crear, espectaculares tus trabajos.
    Bss.

    OdgovoriIzbriši
  49. Hi,
    loved your blog!!! kisses from Brazil. Are you Mare who saw my blog? www.mariaquitanda.blogspot.com ?? following yours...
    Kisses
    Ale

    OdgovoriIzbriši
  50. The roses are beautiful and they look so pretty on the box top, Biljana. Your mirror has wonderfully ornate detail, also.

    Thanks for joining the party each week.

    Blessings,
    Liz @ the Brambleberry Cottage
    http://thebrambleberrycottage.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  51. "nesavršena" škrinjica mi je predivna! nemam riječi. a i makeover ogledala si tako lijepo napravila.

    OdgovoriIzbriši
  52. ja sam van sebe od ove divote. svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  53. gаrdenіng is a joy, an physical exertion Broadcast
    ωorn during a tantгic massage is
    ԁeрendant on thе case of tantгic massage exiѕtencе
    admіnistеrеd. If in dubiοusnеss, ωith a
    prοfeѕsional trаined thе great unwashed, thаt determine
    whаt they're experiencing. Many mothers also follow an acupressure sessions to balanced the immune Organization and irascibility and venter in particular. The survey's analysts tiρ out
    that this reactіon рhysical and еmotional transmutation for
    the ωoman.

    Here is my web-site; tantra london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails