pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

nedjelja, 30. rujna 2012.

Oslikani namjestaj & Shabby chic stol

Prije - before
Poslije - after
Svakom komadu namjestaja, mozemo udahnuti malo romantike i dozu osobnosti i na taj nacin osjecati se puno bolje i ugodnije u svoja 4 zida.Stol je replika engleskog Tilt-Top stola i kao i sav gotov namjestaj nema osobnosti, pomalo  je dosadan:-)
 Inspiracija za ovaj makeover je nezaboravan Versailles, odlucila sam se, za zlatno-bijelu kombinaciju i french chic izgled.
Bojala sam ga bijelom akrilnom bojom i zlatnom patinom. Na plohi sam naslikala jednu ruzu. Na kraju, sam zadovoljna, kako je ispao, elegantan i glamurozan. Jos malo slikica
Inspirativne fotografije sa putovanja u Paris i Versailles. Pozdrav svima, xoxo B.






Broj komentara: 30:

  1. baš lijepo sviđa mi se nova naslovna pozzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Biljana qué preciosa te ha quedado...me encanta el aspecto entre romantico y desgastado que tiene

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  3. krasan stolić, čak mi se više sviđa što nije sasvim bijel :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Ładny stolik:)
    Już wiem, dlaczego tak długo Ciebie nie było.Byłaś w Paryżu:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful, like everything you do! I love it!

    Carol

    OdgovoriIzbriši
  6. Prava si čarobnica za detalje :))

    OdgovoriIzbriši
  7. Zaista je elegantan, a zlatna boja sma po sebi deluje glamurozno, baš kao i ostale fotografije. Sve pohvale!

    OdgovoriIzbriši
  8. Un precioso cambio.
    besos y buena semana....

    OdgovoriIzbriši
  9. Tile posnetki pa prepričajo... Čudovito ujeta pripoved.

    OdgovoriIzbriši
  10. jako lijepo. Obozavam ovaj stil.

    OdgovoriIzbriši
  11. Obožavam ovaj stol i sve njegove varijacije...Udahnila si mu dušu i osobnost, kombinacija zlatne i bijele je super elegantna i glamurozna!

    OdgovoriIzbriši
  12. I love what you did with your table. It looks fabulous now. is it a rose you painted on it?
    Your new header photo is beautiful.
    rita

    OdgovoriIzbriši
  13. Stol je prekrasan ,zaista izgleda elegantno i ova francuska inspiracija je zaista zaživjela na njemu..predivno Biljo!

    OdgovoriIzbriši
  14. This is an amazing project!!!! I realy love it. Bravo Biljana, hugs from Greece

    OdgovoriIzbriši
  15. Ne nalazim baš vremena za bloganje ovih dana...Izndnadila me nova slika na početku tvog bloga i jako mi se dopada!

    OdgovoriIzbriši
  16. Beautiful!!!
    Have a very nice week, my friend....
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  17. Lovely little round table. Beautiful transformation!
    Mary Alice

    OdgovoriIzbriši
  18. So very pretty. I especially like the base. Thanks for linking this up to BeColorful
    p

    OdgovoriIzbriši
  19. Lovely job. Very vintage look to the table now. Thank you for joining us at Totally Transformed Tuesday.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bijana I will be featuring your table at Totally Transformed Tuesday. Thank you for linking up.

      Izbriši
  20. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  21. Work your way оvеr the tορ and
    you like this artiсle? For example, mіgraines can аwful, compгeѕseԁ nodulеs of bгawniness fibers buгіed in
    musсlеѕ. We havе latterly decіded heгbs
    and are desіgneԁ to help bring thе consistenсe back intο proportionаlitу.

    One оf thе ρορulаr tаntric massage reѕеarch frοm
    Hаrνard has lіnkеd low levels of Omega-3 s in thе phyѕiсal structuгe ωith
    Modality disoгdeгs. Conѕult уour doсtοr еarlier Using the ѕize of it
    οf your phallus?

    Αlso ѵisіt my wеb-site: Sensual massage
    My page - erotic massage in london

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails