pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 28. veljače 2013.

Retro Shabby Chic Skrinjica

Personalizirani poklon, romanticna, retro chic skrinjica sa motivom ruze Cath Kidston, jedan od meni najdrazih motiva ruze. Uređenje: bojanje bijelom i tirkiznom akrilnom bojom, 3D sablone, decoupage, transfer, smirglanje i malo patine.
Puno pozdrava iz danas suncane Rijeke. U zraku mirise proljece...xoxo Biljana
Prije - before
Poslije - after



33 komentara:

  1. Es preciosa. Me gusta mucho.

    Un saludo

    OdgovoriIzbriši
  2. Posebno volim tvoje bijele škrinjice s motivom ruže. Takve bih i sama bez prestanka štancala...

    OdgovoriIzbriši
  3. Prelepa je Biljo! Tvoje slatke škrinjice su prava umetnost!
    Srdačan pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasna je, majstorski napravljeno! Dođe mi da si i ja napravim jednu takvu:)

    OdgovoriIzbriši
  5. jako jako lijepo! sve mi se sviđa, a najviše od toga što su personalizirane. krasna su ti slova, koji je to font?

    OdgovoriIzbriši
  6. Un cambio radical y con un resutado fantàstico.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  7. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Very beautiful transformation! Have a lovely day from the enchanted oven.
    Lisa

    OdgovoriIzbriši
  9. Una caja maravillosa, te quedo muy romantica.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  10. Vrlo lijepa kutijica. Obozavam taj motiv. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  11. Biljo predivna je kutija,tako romantičan štih na njoj,prekrasna zbilja:)

    OdgovoriIzbriši
  12. Excellent work!!!!!!
    My wishes for a very happy month and a wonderful weekend
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  13. I meni je to jedan od najdražih motiva ruže! Već sam ti rekla, kad spojiš s viticama = <3

    pozdravi i tebi lete!

    OdgovoriIzbriši
  14. So pretty! I would love for you to share this or any of your great ideas at the link party going on now (and every Saturday through Tuesday) at 'Or so she says ...' Hope to see you there! www.oneshetwoshe.com

    OdgovoriIzbriši
  15. Obožavam ovaj stil, sve ti je divno urađeno

    OdgovoriIzbriši
  16. Prethodno napisani komentar sam kucajući po tastaturi, a ne videći da nemam latinična slova, izgrešila, te se ponovo javljam:)
    Sve vam je toliko prelepo i romantično, na svoj način. Spojili ste lepo i korisno, a vidi se da to sve i radite sa mnogo ljubavi, što je za svaku pohvalu.

    OdgovoriIzbriši
  17. Hello, I'm from linky party of the vintage farmhouse and this little box I like a lot.

    OdgovoriIzbriši
  18. Lovely Biljana! Love the 3D stencil and the roses. Thanks for linking up at Transformed Tuesday this week.
    Hugs,
    Peggy

    OdgovoriIzbriši
  19. Prekrasni radovi, stvarno svaka čast :)

    OdgovoriIzbriši
  20. wow, die dose sieht super aus!!! ich mag cath kidston auch!!! ich wünsche ihnen frohe ostern!!! alles liebe von angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails