pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

srijeda, 21. studenoga 2012.

Shabby chic redizajn drvene kutije

Preuređenje drvene kutije u romantican shabby chic izgled.Jos jedan projekt prije i poslije i uređenje starog u novo. Bojala sam akrilnim bojama, bijelom i tirkiznom. Kutiju sam oslikala decoupage tehnikom,pomocu  salvete  s motivom ruze Cath Kidston, 3D sablone i patina.
Prije  -  before
Poslije  -  after
Unutrasnjost kutije sam obojala tirkiznom bojom, a poklopac kutije oslikala cipkom i dodala malo cvjetnih motiva ispod prozora i u travi.Sviđa mi se, njen  konacan retro chic izgled, a Vama?
Pozdrav svima, uzivajte u bojanju!  xoxo Biljana



33 komentara:

  1. Romantična,nježna...Predivna:)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Motiv ruže je baš prekrasan... uz šablonu i izbor nijansi, što reći nego - predivna kutija!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sad je pravo vreme za ovakav post! Mnogo ti je lepa ova kutija. Inspiriše da se potrudimo da ovako nešto poklonimo nekom za koga znamo da voli isto što i mi.

    OdgovoriIzbriši
  4. Savršena je kutija, ti si se toliko puta dokazala kao veliki majstor ovakvih radova.
    Mogu samo da se divim i da čestitam na umeću :)

    OdgovoriIzbriši
  5. jako dobro. imam ovakvu kutiju, ali nikako da ju uredim.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ma prekrasno, onako kako samo ti znaš:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super shabby...con tu sello inconfundible...

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  8. Samo mogu napisati sa veliki divljenjem..uspjela si Biljo i ovaj puta!,tvoji radovi su mi posebni:)

    OdgovoriIzbriši
  9. I love your box. It's so romantic and gentle.
    Hugs:)
    Joanna

    OdgovoriIzbriši
  10. Koliko kreativnosti in ljubezni... čudovito...

    OdgovoriIzbriši
  11. WOOW..that´s a great makeover....
    just LOVLEY :)
    and do not miss.....

    S
    A
    T
    U
    R
    D
    A
    Y

    S
    H
    O
    W

    O
    F
    F

    it is FUN :)
    WELCOME
    Håkan ( The Roseman)

    OdgovoriIzbriši
  12. Another beauty!!!!!!
    I'm trying to copy your work!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Have a very nice week my friend
    Hugs

    OdgovoriIzbriši
  13. slatko i nježno, spoj cvjtića i vitica <3

    OdgovoriIzbriši
  14. Beautiful job! I love them. I'm featuring you later this evening on Transformed Tuesday. Thanks so much for linking up. Hugs, Peggy

    OdgovoriIzbriši
  15. Your box is lovely! I've pinned onto Pinterest:) Following your blog now. Follow me too at www.sewsweetvintage.com I posted
    http://www.sewsweetvintage.com/2012/11/reversible-holiday-note-board.html
    to the dedicated house party!

    OdgovoriIzbriši
  16. Neumorna nasa Bilja. Sjajno, preslatki cvetici kao uvek. Pozdrav i KIssssss

    OdgovoriIzbriši
  17. Dobar posao, vrlo nježna i lijepa torba. Pozdrav od mene i Češkoj.

    OdgovoriIzbriši
  18. Very pretty! Thank you for joining Home Sweet Home!
    Sherry

    OdgovoriIzbriši
  19. Insects are tiny but can carry hell lot of infections. These pester carry dreadful diseases and can also cause structural damage to home, sometimes so severe that the entire place has to redone.
    Drvene kukće
    Thanks for sharing...!!!

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails