pin it

http://biljanashabby.blogspot.com/

O meni

Moja fotografija
Rijeka, Croatia, Croatia
Zovem se Biljana Pantelic Adzaga, rodjena sam u Vukovaru, zivim u Rijeci. Preuređujem i oslikavam namjestaj i dekorativne predmete u retro shabby chic stilu.Moj redizajn je jednostavan, romantican i personaliziran.Volim tu romantiku i jednostavnost, ljepotu ne savrsenosti, koja osvaja, a povrh svega osjecaj topline vlastitog doma, koju sam kreiras i stvaras. Ako zelite nesto drugacije, romanticno i osobno, na pravom ste mjestu. Zelim s Vama podijeliti ljepotu kreativnosti.Dobrodosli na moju stranicu, unaprijed se radujem druzenju s Vama. Ako Vam treba savjet ili Vam se dopadaju moji radovi,pa zelite sebi ili vama dragim ljudima pokloniti originalan i mastovit poklon, slobodno me kontaktirajte na e-mail adresu: biljana-59@hotmail.com Ako želite naučiti kako da sami obojate i uredite svoj namještaj u shabby chic stilu, dođite na moje kreativne radionice, javite se putem e-mail-a.

moj mail

četvrtak, 4. travnja 2013.

Vintage Shabby Chic Dekoracija

Kod uređenje interijera u shabby chic stilu, treba obratiti paznju i na detalje.
Dizajn vjesalica je u retro shabby chic stilu, mogu se koristiti u kuhinji za kuhinjske krpe i pregacu (kecelju), u hodniku za kljuceve, ili u svrhu koju im sami namjenite. Ove vjesalice ce u vasem domu stvoriti topao, romantican ugođaj sa dozom nostalgije.
Postupak:bojala sam akrilnim bojama, 3D sablone sa kitom za drvo, decoupage, transfer i malo patine.
Za transfer koristila sam vintage slike sa bloga Graphics Fairy
Pozdrav svima, do iduceg posta xoxo Biljana
Prije - before
Poslije - after



Broj komentara: 46:

  1. Mnogo slatko izgleda. Imam ovakvu pločicu, ostatak od police, mogla bih na ovaj način da je iskoristim, jer mi baš u vikendici treba ovako nešto.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sve su lepe, mada se meni najviše dopada prva. Extra sladak i koristan detalj u svakom domu.
    Srdačan pozdrav! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Već dugo namjeravam napraviti ovako nešto,...ali...

    Ma prelijepo....

    OdgovoriIzbriši
  4. preciosos los cuatro ,me encantannn.... ¡¡¡ besoss

    OdgovoriIzbriši
  5. Stokrat pogledaš, pa vedno najdeš nov detajl... Popolno.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ohhhhhh que belleza, preciosos todos tus trabajos, me hago tu seguidora para seguir viéndote
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  7. Biljo ovo je apsolutno fascinantno,svaka čast na izradi,ja bih samo poželjela imati ju u svojoj kuhinji..hvala ti na ideji:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Preciosos como todo lo que haces, besos artista.

    OdgovoriIzbriši
  9. Preciosos, gracias por compartirlo con nosotros.
    besos.

    OdgovoriIzbriši
  10. Svaka je posebna na svoj način, ove s transferom mi se sve više i više sviđaju, sa žlicama i vilicama prepoznatljivo tvoje :) Zanima me kako imaš rješeno pitanje obješanja na zadnjoj strani jer se s time ja najviše bavim sa svakom vješalicom...nisam još našla idealno rješenje...pozdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na oba kraja su trokutici za vjesanje, dovoljno je, jer krpe nisu teske:) pozdrav

      Izbriši
  11. Preciooosos¡¡¡ sobretodo me ha gustado el de las rosas...me gusta mucho como haces los relieves

    Un beso

    OdgovoriIzbriši
  12. Nemam rijeći. Jako originalno i zgodno.

    OdgovoriIzbriši
  13. Absolutely fantastic, Your work is marvellous
    kiss

    OdgovoriIzbriši
  14. Preciosos Biljana, muy originales, besos
    Tauro

    OdgovoriIzbriši
  15. Preciosos colgadores, me encantan todos.
    Besos desde España

    OdgovoriIzbriši
  16. puna ideja... teško mi je odabrati koja mi je bolja! Moj naklon :-)

    OdgovoriIzbriši
  17. Tvoji radovi, uvek savršeni...
    Naprosto ja više nemam komentara, sve ponavljam, jer tako i jeste, fenomenalno!

    OdgovoriIzbriši
  18. Administrator je uklonio komentar.

    OdgovoriIzbriši
  19. So pretty!
    I'm visiting you today from Nifty Thrifty. I hope you get a chance to stop by my blog and leave a comment and Link Up, too!
    ~ Megin of VMG206
    Medicine Cabinet Makeover

    OdgovoriIzbriši
  20. Eхcеllent post howеveг I
    wаs wοndеring if you could wrіte a litte mоre on this topіc?

    I'd be very thankful if you could elaborate a little bit more. Thank you!

    Also visit my web blog; howtoplayguitarforbeginners.tumblr.com/

    OdgovoriIzbriši
  21. Thanks for stopping by:) You can visit my post on the left side - Tutorial Shabby Chic hanger ( I hope to help you little bit on this topic )

    OdgovoriIzbriši
  22. Hi! I know this is kinda off topic but I was wondеring if
    you knew where I could get a captcha plugіn for my comment form?

    I'm using the same blog platform as yours and I'm having ԁіfficulty finding one?

    Thankѕ а lot!

    my blog pοst natural breast enhancement

    OdgovoriIzbriši
  23. Heу, ӏ think your blog might be hаving browser compatibility іssuеs.
    When I loοk at your website in Οpera, it looks
    fіne but when opening in Internet Explorег, it has some оveгlapping.

    I just wanted to givе уou а quick heaԁѕ
    up! Other then that, great blog!

    My site :: automatic self cleaning litter box

    OdgovoriIzbriši
  24. This piеce of wrіtіng iѕ genuinelу a gоod one it assistѕ new internet vieweгs, ωho are wishіng іn favor оf blogging.


    Feel frее to surf to my web site :: ringing in ears treatment

    OdgovoriIzbriši
  25. Hey! Someone in my Myspace group shared this website with us so I came to check it out.
    I'm definitely enjoying the information. I'm
    bookmarking and will be tweeting this to my followers!

    Superb blog and great design and style.

    My web page; garbage disposal disposer insinkerator installation

    OdgovoriIzbriši
  26. Maravilloso como te ha quedado.
    Besos

    OdgovoriIzbriši
  27. Good ԁay! Dо yοu usе Twitter?

    I'd like to follow you if that would be ok. I'm undoubtеԁlу enjoying уour blog and lοok foгward to new poѕts.


    Αlsο visit my sitе; fast way to lose belly fat

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks, I do not use Twitter, I am on Facebook:)

      Izbriši
  28. Good information. Lucky me I came across your website by accident (stumbleupon).
    I have saved it for later!

    Feel free to surf to my site ... gym ball

    OdgovoriIzbriši
  29. Biljana! These are gorgeous! I'm so inspired to try this myself. Thanks so much for sharing with us at Transformed Tuesday.

    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  30. Oh how creative! I love these!! Thank you so much for sharing them at the Project Inspire{d} linky party this week :)
    Nancy

    OdgovoriIzbriši
  31. I just love how you created these spoon and fork plaques. They are so awesome.
    Have a great week,
    Bev
    @ Eclectic Red Barn

    OdgovoriIzbriši
  32. Vješalice su predivne, kao i uvijek! Tako nježne, romantične i nostalgične... sve što treba u jednom!

    OdgovoriIzbriši
  33. wunderschöne dekoration!!! einen schönen sonntag wünscht angie aus deutschland

    OdgovoriIzbriši
  34. Charming and sweet. Thanks for linking up.
    p

    OdgovoriIzbriši
  35. Biljana, you will be featured later tonight on Transformed Tuesday.

    Hugs,
    Peggy~PJH Designs

    OdgovoriIzbriši
  36. you have a lovely blog - from a Graphics Fairy neighbour

    OdgovoriIzbriši

sadrzaj

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails